بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

ارزانی بی‌حکمت در بورس تهران

بعد از انتخابات آمریکا، اتفاقاتی رخ خواهد داد و هر کدام از کاندیدا ها که انتخاب شوند، مواضع جدید طرفین مشخص خواهد شد و سمت و سوی بازار سرمایه هم معلوم خواهد شد.
کد خبر : ۲۲۹۸۶۱

ارزانی بی حکمت در بورس تهران

به گزارش بورس نیوز اگرچه در روزهای صعودی بازار سرمایه، بعضی تحلیلگران نگران رشد این بازار بودند؛ ولی اظهار نگرانی شبکه های معاند کمی عجیب است! برخی از این رسانه ها مرتبا بورس تهران را تحلیل می‌کنند و جالب اینجاست که مدعی هستند این بازار با دلار ۵۰ هزار تومانی قیمت گذاری شده و باید ریزش های سنگین تری هم داشته باشد!

نادر جزایری مدیر عامل کارگزاری بهین پویا در گفت‌وگو با بورس نیوز در این خصوص بیان کرد: این تحلیل‌ها کم‌لطفی نسبت به بازارسرمایه بوده سهم‌ها در قیمت‌های فعلی جذاب هستند، ولی به نظر می‌رسد تا خرید‌های بعضی گروه‌ها در بازار‌های موازی به اتمام نرسد، حرکت بازار سرمایه آغاز نخواهد شد ضمن اینکه بازار‌ها در بلاتکلیفی انتخابات آمریکا هم به سر می‌برند و از این رو بورس تهران فعلا در حال استراحت است‌.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: البته برخی برنامه‌ها را که توسط رسانه‌های معاند در مورد بازارسرمایه ما تهیه شده، نمی‌توان تحلیل بازار سرمایه نام‌گذاری کرد و آن را ناشی از احساس نگرانی این رسانه‌ها تلقی کرد. به هر حال این رسانه‌ها به دنبال خبرسازی هستند و با توجه به اینکه رشد شارپ بازارسرمایه، رویداد جدید و خاصی در کشور ما بود، حالا اخبار مربوط به سقوط بورس هم برای این رسانه‌ها جذاب است.

وی اضافه کرد: اگر هم بعضی از این رسانه‌ها، ارتباطی با بیگانگان داشته باشند که پرداختن به این سوژه برایشان جذاب‌تر هم هست. اما معتقدم بازار سرمایه جای نگرانی زیادی ندارد و در خارج از بازار سرمایه، هیچ چیز آنقدر ارزان نشده که ریزش قیمتی سهم‌ها را توجیه کند.

وی با اشاره به تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار سرمایه گفت: به هر حال در نتیجه انتخابات آمریکا، اتفاقاتی رخ خواهد داد و هر کدام از کاندیدا‌ها که انتخاب شوند، مواضع جدید طرفین مشخص خواهد شد و سمت و سوی بازار سرمایه هم معلوم خواهد شد. ضمن اینکه بر خلاف برخی نگرانی ها، معتقدم مذاکره با آمریکا به ضرر بازار سرمایه ما نخواهد بود. مذاکره (چه قهری و چه دوستانه) حداقل امنیت سیاسی را افزایش خواهد داد و با توجه به ریزشی که بازار سرمایه ما داشته، هر اتفاقی می‌تواند استارت حرکت این بازار باشد.

جزایری در معرفی گزینه‌های مناسب برای سرمایه گذاری اظهار کرد: سهم‌های گروه تجهیزاتی که هم اصلاح کرده اند و هم وابستگی به صندوق‌های دولتی (دارا دوم و دارا سوم) ندارند، گزینه‌های مناسب تری برای سرمایه گذاری هستند. سیمانی‌ها هم پتانسیل رشد دارند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

ریزشی که بورس را جذاب می کند!

گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری مختلط:

میانگین بازدهی سال به کمتر از ۱۷۰ درصد رسید

کارشناس بازار سرمایه در گفت‎وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

۱۳ آبان، پایان اصلاح قیمتی در بورس تهران!

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

بیش واکنش فعالان بازار سرمایه

ارسال نظر
نظرات بینندگان
مرگ بردزدان داخلی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
خدا کنه هر کسی امریکا رای اورد اول به اینجا ........کنه و شر این ............دزدو از سر ملت کم کنه.وقتی پس انداز یک عمر ما را چند روزه تو بورس میخورن خوب این یعنی دشمنی با مردم و دشمن با دشمن فرقی نداره چه خارجی چه داخلی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
اینها در اصل دشمن ما مردم هستند نه آمریکا سرمایه من تو این دو ماه نصف شد خدا لعنتشون کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
شهید سلیمانی ترامپ غمار باز
ملت ایران دولت دزد و درغگو ی بزرگ که
سرمایه زندگیمان را به یغما برد
هردو مثل همدیگر عجیبه ملت کجا گیر کردن
مجلس بی لیاقت اصولگرا که سکوت کرده