بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۱
کد خبر : ۱۰۰۷۳۹
فرارو-نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله امامی کاشانی در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد.

آیت‌الله محمد امامی کاشانی خطیب امروز نماز جمعه تهران در خطبه‌ اول خود به فرازها و فیض دعاهای سحرگاه ماه رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: استغفار در سحرگاهان از زمان‌های دیگر بالاتر است مخصوصا اگر اینکه این دعای سحرگاهی در ماه‌ مبارک رمضان باشد.

خطیب امروز نماز جمعه در خطبه دوم با اشاره به اینکه ملت ایران تمام حوادث و اتفاقات امروز دنیا را می‌بیند و به جا حرکت می‌کند، گفت: انتخابات ریاست جمهوری، حضور مردم و آرامش و حضور چشمگیر که دنیا را متعجب و شگفت‌زده کرد با وجود تمام برنامه‌هایی بود که دشمن طرح‌ریزی کرده بود.

وی افزود: این انتخابات از این نظر که به چه نحوی به بهترین شکل ممکن و کاملا آزاد برگزار شد، باید به صورت یک الگو در جهان مطرح شود.

آیت‌الله امامی کاشانی ادامه داد: ما برای این انتخابات به درگاه خداوند شاکریم و نمی‌توانیم شکر این الطاف الهی را ادا کنیم.

وی ضمن تبریک به حسن روحانی رییس جمهور منتخب، گفت: امیدواریم با کمک خدای متعال و با آن سوابق حوزوی و دانشگاهی و انقلابی در قبل از پیروزی انقلاب و همچنین خدمات صورت گرفته در بعد از انقلاب چه در بحث قانونگذاری و سیاسی و اجرایی توسط ایشان، بتواند به بهترین وجه امور اجرایی کشور را مدیریت کند.

گفتنی است، حجت‌الاسلام حسن روحانی برای اولین بار به عنوان رئیس‌جمهور دولت یازدهم در نماز جمعه تهران شرکت کرد. تصاویر فارس از نماز جمعه این هفته تهران را می‌بینیم:










اشتراک گذاری :
ارسال نظر