بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۶
کد خبر : ۱۰۰۹۱۹
گروه صنعتی و معدنی زرین جهت پیشگیری از نزول صنعت مصمم به سرمایه‏گذاری جدید و تولید محصولات جدید نموده و در نظر دارد با افزایش 400درصدی سرمایه طی دو سال آینده و خرید سهام برخی از کارخانجات تولید شمش روی و شمش سرب در توسعه بازار نقش بیشتری را در صنعت سرب و روی ایفا كند.
بنیانگذار زرین معدن آسیا با بيان اين مطلب ادامه داد: شرایط حاکم بر صنعت سرب و روی طی سال‌های گذشته نشان از آسیب‏پذیر بودن این صنعت دارد، به‏نحوی که هر چندسال یکبار پس از رسیدن به نقطه اوج سیر نزولی را طی می‏کند و دوباره با تلاش اوضاع عوض می‏شود.
ابراهيم جميلي تاكيد كرد: گروه صنعتی و معدنی زرین با خروج از کنسرسیوم راهبران صنعت سرب و روی به‏‏ علت اینکه نتوانست بستر لازم را جهت یکپارچه‏سازی صنعت انجام دهد و ابطال مزایده بزرگ معدن انگوران عملا کنسرسیوم را از برنامه‏های اعلام شده دور كرد. وي افزود: شرکت زرین معدن آسیا جهت جوابگويی به نیازهای تولیدکنندگان شمش روی که بیش از 450 هزار تن ظرفیت در کشور احداث شده مصمم است با افزایش تولید کنسانتره در تامین نیاز شرکت‏های تولید شمش گام‌های بزرگی بردارد. به همين منظور اکنون گروه صنعتی و معدنی زرین بزرگ‌ترین تولیدکننده کنسانتره سرب و روی کشور می‏باشد و هدف رسیدن به توسعه پایدار در شرکت زرین معدن آسیا را در برنامه‏های خود قرار داده 
است.
جميلي تصريح كرد: تنوع تولیدات این شرکت براساس افزایش سرمایه قرار است سولفات روی و سرب، همچنین اکسید سرب و روی و شمش سرب و روی ‏باشد و به‏عنوان لیدر تولیدکنندگان کنسانتره در چارچوب مدیریت صنعتی کشور و نگرش سیستمی به‏ عنوان دو عامل مهم و موثر در ارتقاي کیفیت و جلب رضایت مشتریان مورد توجه قرار خواهد گرفت.
وي ادامه داد: با ارائه راهکارهای مناسب تلاش خواهیم کرد با بهترین شیوه بتوانیم رضایت‏مندی مشتریان و سهامداران را جلب كنيم و با استمرار چالش‌های فکری هدف‏های تعیین شده خود را محقق سازیم.
بنیانگذار زرین معدن آسیا افزود: براین اساس حمایت دولت از صنایع انرژی‏بر و تسهیلاتی که در طرح هدفمندی یارانه‏ها به این صنایع اعطا مي‌شود قطعا طی مدت 5 سال تولید، این امکان را فراهم می‏کند که همه صنایع و به‏ویژه گروه صنایع سرب و روی ایران با تغییرات لازم در تکنولوژی‏های تولید، بهبود فرآیند‏های تولیدی و استفاده بهینه از منابع انرژی، قدرت رقابت‏پذیری خود را حفظ کرده و در بازارهای جهانی همچنان با حرکت سودآور اقتصادی عرض‏اندام کنیم.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر