بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۵
خرید مواد اولیه مورد نیاز و تولید محصولات بر عهده سهامدار عمده "غچین" یعنی شرکت گروه تولیدی آریا ملل زرین است و محصولات تولید شده توسط شرکت مذکور با برند چین چین به فروش می رسد، به گونه ای که "غچین" از این بابت کارمزد فروش دریافت می کند.
کد خبر : ۱۱۲۴۵۸
سهام شرکت چین چین از جمله سهم هایی است که طی روزهای اخیر مورد اقبال سرمایه گذاران قرار گرفته، به گونه ای که "غچین" از ابتدای ماه جاری تاکنون بازدهی مثبت بیش از 38 درصدی را برای سهامداران خود به ارمغان آورده است. از این رو بر آن شدیم تا اطلاعاتی در خصوص وضعیت تولید و فروش این شرکت فعال در گروه غذایی کسب کنیم.

در همین ارتباط، مسئول امور سهام شرکت چین چین در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: خرید مواد اولیه مورد نیاز و تولید محصولات بر عهده سهامدار عمده "غچین" یعنی شرکت گروه تولیدی آریا ملل زرین است و محصولات تولید شده توسط شرکت مذکور با برند چین چین به فروش می رسد، به گونه ای که "غچین" از این بابت کارمزد فروش دریافت می کند.

افهمی با بیان اینکه عمده درآمدهای شرکت از محل کارمزد فروش است، افزود: سهامدار عمده شرکت درصدی از سهام یک شرکت تولیدکننده روغن خوراکی را خریداری کرده و محصولات تولیدی آن را با برند چین چین به بازار فروش عرضه می کند که در مقابل "غچین" درصدی از درآمد فروش محصولات را به صورت کارمزد دریافت می کند.

وی به تولید محصولات غذایی توسط "غچین" اشاره کرد و گفت: بخشی از فعالیت شرکت نیز به صورت تولید محصولات و عرضه آن به بازار فروش است که البته تولیدات به شرکت های بهپخش و پخش البرز عرضه و توسط شرکت های مذکور به فروش می رسد.

این مقام مسئول در خصوص برنامه های شرکت جهت افزایش ظرفیت اسمی تولید بیان کرد: دو خط تولید محصول رب گوجه فرنگی در حالی طی سال های قبل راه اندازی شده که بهره برداری از خط جدید تولید این محصول نیز جزو برنامه کاری "غچین" قرار گرفته که ظرفیت اسمی این خط تولیدی نیز بسیار بالاست.

مسئول امور سهام این شرکت غذایی در خصوص آثار مثبت ناشی از اجرای طرح مذکور در وضعیت سودآوری آن تصریح کرد: بهره برداری از پروژه مذکور به دلیل نوع فعالیت شرکت و درآمدهای آن که به طور عمده به صورت کارمزد فروش است، موجب افزایش مقدار تولید و رشد سودآوری "غچین" خواهد شد. البته توجه به این نکته حائز اهمیت است که تولید آزمایشی این خط تولیدی طی سال جاری آغاز می شود و تولید انبوه آن به سال مالی آینده موکول خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر