بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳
کد خبر : ۱۱۵۵۸۵
شرکت داروسازی اکسیر که روز گذشته گزارش 9 ماهه خود را به بازار ارائه کرده بود لحظاتی قبل تعدیل مثبت خود را نیز به اطلاع سهامدارانش رساند.

"دلر" برای هر سهم در سال مالی منتهی به 29 اسفند 92 مبلغ 280 تومان سود خالص پیش بینی کرده که در مقایسه با اطلاعات قبلی (مبلغ 2268 ریال) افزایش نزدیک به 24 درصدی داشته است.

این شرکت که دوره 9 ماهه را با تحقق 77 درصدی بودجه به پایان رسانده علت تعدیل مثبت را افزايش فروش به دليل تغيير در ترکيب توليد و افزايش توليد و فروش مي باشد.

شایان ذکر است با توجه به افزايش فروش، هزينه هاي مالي به دليل افزايش تسهيلات مالي با توجه تامين مالي سرمايه در گردش شرکت جهت تامين مواد اوليه افزايش پيدا نموده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محسن
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰
فقط نمی دانم چرا بورس کلا منفی است !!!؟؟
مهرداد
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸
هر سهمی در ایران بنیادی باشد میخواهد 20% یا 500% تعدیل مثبت بدهد فرقی نمیکند موقع بازگشایی محکوم به نزول است


آقایان شفاف ساز بی تدبیر
پی بر ای های خفن در بعضی از سهم ها رو تا دیروز نمیدید حالا بینا شده اید
شخصا با 10% ضرر از این بازار بیرون میروم و نه تنها دیگر وارد نمیشوم بلکه جلو تمام آشنایان و دوستان رو هم میگیرم تا وارد این بازی پول سوزی آقایان ت نشوند
رشد 20% یک سهم باعث شفاف سازسی و بستن نماد میشه
ولی افت شاخص از 89000 واحد تا 82000 واحد باعث پاسخگویی آقایان نمیشود
hamid
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۲
گر صبر کنی ز قوره حلوا سازی
عزیز دلم چطور وقتی رو صعود بودید دلتون نمیومد یک سهمتونو بفروشید.شما میخواید سریع به سود برسید.کمی صبر کنید .سرمایتو نو با ضرر به دست یک عده دلال ندید.وقتی یک سهمو میخریدید واسه حداقل شش ماه برنامه ریزی کردید.
مصطفی
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۰
به آقای ( گر صبر کنی ز قوره ...).اولن مجید جان اون غوره است .بعدش هم شما یه فکر بقیه هم باش فقط خودت رد نبین .خیلی ها از جمله من سهام با قیمت بالا خریده ایم و هر روز داره دار و ندارمون به باد میره.اون وقتی هم که همه (رانتی ها)تو سود بودن امثال من بی خبر از همه جا ضرر زیادی دادم الان هم نه راه پس دارم نه راه پیش!!!
حمیدرضا
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۹
اون زمانی که سهامهای زیانده مثل ایران خودرو خکاوه تکمبا 400 درصد رشد کرد نخواستین که شفاف سازی بشه دست حقوقی رو باز گذاشتین که هر جی میخواد بفروشه حالا بگین بیان این افتضاح رو جمع کنن. اصلا سهم زیان ده چرا باید توی بورس باشه بره بازار پایه اونم بصورت توافقی
شهرام
پنجشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۶
اقاياني كه وارد شديد روزي 4درصد سود كنيد در بورس از اين خبرا نيس
لطفا تشريفتون رو هر چه زودتر ببريد
بورس تقابل انديشه و صبر ادمهاي جسور و كوچيك بيني ادم هاي طمعكاره