بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳
کد خبر : ۱۳۲۳۷۹
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر دولت در خصوص واگذاری سهام عدالت کوتاهی می‌کند و به شرکت‌ها و اداراتی سهام عدالت اختصاص داده‌ می‌شود که درآمدزا هستند.

سید ناصر موسوی‌لارگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به‌ طور قطع با اعلام اینکه سهام عدالت فاقد اعتبار است، سیستم اداره دولت گذشته را زیر سؤال برده‌اند.


وی با بیان اینکه برگه‌های سهام عدالت را دولت گذشته به بیش از 40 میلیون نفر داده است، افزود: اگر تخلفی در خصوص واگذاری برگه‌های سهام صورت گرفته باید برطرف شود و پاک کردن صورت‌ مسئله منطقی نیست.


نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر دولت در خصوص واگذاری سهام عدالت کوتاهی می‌کند و به شرکت‌ها و اداراتی سهام عدالت اختصاص داده‌ می‌شود که درآمدزا هستند.


وی اضافه کرد : برای مثال 20 درصد از درآمد شرکت مخابرات و شرکت فولاد به سهام عدالت اختصاص دارد و همچنین به شرکت‌های دیگری که قوی هستند و درآمدهای بالایی دارند.


موسوی ادامه داد: وقتی سیستم پیامکی مخابرات تنها در ایام نوروز 70 میلیارد تومان از پیامک‌ها درآمد داشته‌اند 20 درصد از آن مبلغ بالایی است و این نشان از درآمد بالایی است که این شرکت دارد.


وی تأکید کرد: به‌ طور قطع در حال حاضر در خصوص پرداخت سهام عدالت کوتاهی می‌شود و سهمی که باید در اختیار سهام‌داران سهام عدالت قرار گیرد، قرار نمی‌گیرد و تاکنون گزارشی نیز در خصوص آن ارائه نشده است.


نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر افراد بسیار در خصوص نحوه اجرای قانون سهام عدالت گله‌مند هستند، گفت: کارگران ساختمانی در خصوص واگذاری سهام عدالت بسیار گله‌مند هستند و می‌گویند چرا به کارمندان دولت سهام تعلق‌گرفته اما به کارگران تعلق نمی‌گیرد.


وی اظهار کرد: افرادی که در حال حاضر سهام‌دار هستند باید با برنامه‌ریزی‌های منسجم مجمعی تشکیل دهند تا از سود و زیان این سهام عدالت مطلع شوند و دولت نیز باید گزارشی را توسط دستگاه‌های مربوطه ارائه دهد.


موسوی تأکید کرد: بیان این مطلب که برگه‌های سهام عدالت به دلیل تخلف فاقد اعتبار هستند، بدبین کردن مردم نسبت به نظام و دولت است و باید در این خصوص پیگیری‌های لازم انجام شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر