بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳
کد خبر : ۱۳۶۸۰۳
به گزارش پایگاه اطلا عرسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،امین شیرکانی با بیان اینکه یکی از موارد تحت بیمه شرکت بیمه سینا، کشتی کوشا بوده که متاسفانه در حدود سه سال پیش در اثر حادثه در عسلویه غرق شد، گفت: کل خسارت حدود 14 میلیون دلار بوده و سهم شرکت بیمه سینا از بیمه نامه این کشتی 10 درصد و 90 درصد هم اتکایی بوده است.
وی با تاکید بر اینکه شرکت بیمه سینا خسارت را قبول کرده و در حال پرداخت خسارت است، به دلایل تاخیر در این پرونده اشاره کرد و افزود: تا چندی پیش شرکت های بیمه اتکایی به خصوص شرکت های خارجی، پرداخت خسارت را قبول نداشتند که با مذاکرات صورت گرفته با آنها، همه بیمه گران اتکایی بجز یک شرکت خارجی راضی به پرداخت خسارت شده اند و البته مذاکره با این شرکت خارجی نیز ادامه دارد.
شیرکانی با بیان اینکه در این پرونده، بانک ملی ایران نیز ذی النفع بوده است، گفت: با بانک ملی نیز به توافقاتی رسیدیم و در هفته گذشته هیات مدیره بانک ملی مصوبه ای را در مورد چگونگی پرداخت خسارت به تصویب رساند.
مدیرعامل شرکت بیمه سینا خسارت وارده را خسارت بزرگی ارزیابی کرد و گفت: بیمه سینا در پرداخت این چنین خسارت هایی مشکل ندارد و این خسارت را حتما پرداخت می کند. ولی توجه به شفافیت و رفع ابهام در بررسی خسارت، اصل مهم و ضروری است و این چنین مسائلی در صنعت بیمه، موضوعی عادی و معمول است.
به گزارش آیین ، وی با انتقاد از رسانه ای شدن این موضوع افزود: خسارت 14 میلیون دلاری خسارت کوچکی نیست که بتوان به سرعت در مورد آن به نتیجه رسید و در این روند با شرکت های اتکایی مذاکرات مختلفی صورت گرفت و در حال حاضر در حال پرداخت خسارت هستیم.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
خدارا شکر که خسارت بیمه بصورت دلاری بوده . والا شما انقدر در پرداختش معطل میکردید که با پولش بشود فقط یک پاکت سیگار خرید. آن وقت منت میگذاشتید و خسارت را میپرداختید(بدون محاسبه هرگونه دیرکرد!!) و وجدان! خود را راضی میکردید که کلاهبردار نیستسد.