بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲
در هفته آتی "غصینو" گزارش پیش بینی درآمد خود را در راستای انتقال نماد معاملاتی از بازار پایه به بازار اول فرابورس، به سازمان بورس ارایه می نماید و احتمال می رود که نماد شرکت نیز در هفته مذکور انتقال یابد.
کد خبر : ۱۳۸۶۸۳
نویسنده :
محمدآموخته
شرکت صنعتی مینو از جمله شرکت های فعال در بازار پایه است که به علت عدم رسیدن به حد نصاب 10 درصدی سهام شناور در این بازار باقی مانده و قرار است که طی هفته آتی مقدمات حضور این شرکت در بازار اصلی فرابورس فراهم گردد.

سرپرست سهام شرکت صنعتی مینو در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن بیان مطالب فوق اظهار داشت: در هفته آتی "غصینو" گزارش پیش بینی درآمد خود را در راستای انتقال نماد معاملاتی از بازار پایه به بازار اول فرابورس، به سازمان بورس ارایه می نماید و احتمال می رود که نماد شرکت نیز در هفته مذکور انتقال یابد.

کامران پور اسماعیل در ادامه افزود: شرکت صنعتی مینو بایستی 7 درصد از سهام خود را در راستای افزایش میزان سهام شناور به 10 درصد به جهت ورود به بازار فوق عرضه نماید که در شرایط فعلی این امر از اولویت های مدیران "غصینو" می باشد.

وی با اشاره به عملکرد مثبت شرکت های گروه غذایی در نیمه دوم سال جاری گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، شرکت صنعتی مینو نیز در نیمه دوم سال جاری از عملکرد بهتری برخوردار خواهد بود.

پوراسماعیل در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر چگونگی پرداخت وام ارزی شرکت پارس مینو به عنوان شرکت تحت تملک "غصینو" که در سنوات قبل اخذ گردیده، اظهار داشت: در خصوص موضوع مذکور مکاتباتی به جهت پرداخت اقساطی وام ارزی شرکت انجام گردیده که تاکنون تعدادی از این اقساط نیز پرداخت شده است.

پوراسماعیل در پایان با اشاره به عرضه 5 درصدی سهام شرکت قاسم ایران در فرابورس و افزایش NAV "غصینو" از این محل، احتمال توقف نماد به جهت تعدیل سود را در آینده بعید ندانست.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
سهام مناسب برای خرید نماد کطبس هستش که جای رشد خوبی داره و تا اخر هفته هم سود خوبی میده .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
سعید جان این سهم با کمتر از 3سال800%بازدهی داشته لنگشو پیدا کردی سلام منو بهش برسون