بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹
از سوی باشگاه مشتریان بورس نیوز برگزار شد:

دو نشست تحلیلی پیرامون لایحه بودجه 94 و صنعت سیمان در یک هفته

طی هفته گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز اقدام به برگزاری دو نشست تحلیلی کرد تا افزون بر بررسی زیر و بم لایحه بودجه سال 94 کل کشور، وضعیت بنیادی صنعت سیمان و چهار شرکت فعال این گروه مورد بررسی قرار گیرد.
کد خبر : ۱۴۰۹۴۱
نویسنده :
کیوان فر
طی هفته گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز اقدام به برگزاری دو نشست تحلیلی کرد تا افزون بر بررسی زیر و بم لایحه بودجه سال 94 کل کشور، وضعیت بنیادی صنعت سیمان و چهار شرکت فعال این گروه مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه مشتریان بورس نیوز، طی سه شنبه هفته گذشته با همکاری کارگزاری بانک پاسارگاد صنعت سیمان با محوریت چهار نماد "ستران"، "سصوفی"، "سکرمان" و "سکارون" مورد تحلیل قرار گرفت و جمع بندی کلی از وضعیت این صنعت نیز به اعضای حاضر در نشست ارایه شد.

در این جلسه علیرضا مهدی پور، مدرس دوره های مدیریت سرمایه گذاری نیز تحلیل تکنیکالی این نمادها را نیز ارایه کرد.

گفتنی است فایل PDF تحلیل های ارایه شده در نشست روز اخیر باشگاه از طریق ایمیل برای اعضای باشگاه ارسال شد و گواهینامه حضور در نشست تحلیلی نیز برای حاضرین در جلسه صادر گردید.

شایان ذکر است طی چهارشنبه هفته گذشته نیز جلسه تحلیلی پیرامون بررسی لایحه بودجه 94 و اثرات آن بر بورس نیز با مشارکت شرکت سبدگردانی پاداش سرمایه برگزار شد و تحلیلگران نظرات کارشناسی خود نسبت به بندهای مختلف موجود در این لایحه را ارایه کردند.

در پایان گفتنی است آن دسته از فعالان بازار سرمایه که تمایل به حضور در نشست های تحلیلی باشگاه مشتریان بورس نیوز را دارند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه به مبلغ 50 هزار تومان برای افراد حقیقی و 100 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو باشگاه ثبت نام کنند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/3



اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
ما که از بس زیان کردیم و پولی برای ثبت نام برایمان نمانده چگونه باید از روند بودجه 94 و سایر مطلع شویم، لطفا برای افرادی مثل ما هم فکرد بکنید