بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۳
کد خبر : ۱۴۱۸۲۹

حجت الاسلام علی مظفری

مشهد- رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی گفت: در رابطه با پرونده پدیده شاندیز و تبرک در حد جلوگیری از تبلیغات و بستن دفاتر پذیرش، اقدامات قضایی تشکیل شده و پرونده همچنان در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی مظفری ظهر یکشنبه در حاشیه مراسم سومین هم اندیشی آمار و فناوری اطلاعات روسای دادگستری‌ های کل کشور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص تخلفات شرکت دیار خودرو گفت: نمی توانیم برای به سرانجام رسیدن این پرونده زمان تعیین کنیم و باید تا قطعی شدن نتایج صبر کرد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی افزود: به خاطر اشکالات حقوقی و کامل نبودن اسناد و مدارک مال باختگان، پرونده به کندی پیش می رود.

وی ادامه داد: ضمن اینکه بررسی خود این پرونده از نظر حقوقی بسیار زمان بر بوده، اما اقدامات جدی در این زمینه انجام شده است.

حجت الاسلام مظفری در رابطه با تخلفات صورت گرفته در دو شرکت پدیده و تبرک نیز گفت: در رابطه با شرکت های پدیده و تبرک با توجه به اینکه اطلاعات، اخبار و شایعات زیادی در این خصوص مطرح است؛ امر اطلاع رسانی به دادستان محول شده و تنها دادستان مجاز به ارائه اطلاعات دقیق در این خصوص بوده تا همه اطلاعات و اخبار از یک شبکه منتقل شود.

رئیس کل دادگستری استان خراسان افزود: در رابطه با پرونده مذکور در حد جلوگیری از تبلیغات و بستن دفاتر پذیرش، اقدامات قضایی تشکیل شده اما اقدامات نهایی در حال تدوین است و پس از پایان آن تصمیمات نهایی نیز اعلام خواهد شد.

وی همچنین در خصوص اختصاص یافتن زمین ها به اشخاص خاص در ارتفاعات جنوبی بیان کرد: اقداماتی به صورت کلی از طریق شورای پیشگیری و شناسایی تخلفات صورت گرفته و پرونده تشکیل شده و در راستای آن اقدامات شناسایی متخلفین نیز انجام گرفته است.

این مسئول ادامه داد: در حال بررسی و نهایی کردن تخلفات می باشیم و به محض اینکه عناوین آن و تکلیف دستگاه ها مشخص شد به جد پیگیری می کنیم تا در زمینه حراست از بیت المال اقدامات اساسی انجام شود.

وی اضافه کرد: برای ابطال سندهای ارتفاعات نیاز مند طرح شکایت از سوی سازمانها و برخی و ادارات خاص هستیم اما ارشادها و اقدامات لازم در این خصوص انجام گرفته و به زودی نتیجه اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

حجت الاسلام مظفری تصریح کرد: هیچگونه ابطال سندی هنوز انجام نگرفته اما این مساله در در شورای حفظ حقوق بیت المال مطرح شده است.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
قابل توجه خوانندگان محترم، اکثر موارد بالا مربوط به دیارخودرو و زمینخواری افراد دیگه هست. در مورد پدیده فقط تاکید کردند که پرونده در حال رسیدگی است و امثال بورس نیوز حق شایعه پراکنی ندارند. سایر مطالب گفته شده مربوط به پدیده نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
اخه 5 ساله دادستان خواب تشریف دارن حالا که اینهمه آدم سرمایشونو گذاشتن بیدار شدن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ما بیچاره ها که وام گرفتیم و سهام خریدیم رو تبلیغ صدا وسیما و .... تکلیفمون چیه
5 6 سال از فعالیتشون می گذره حالا فهمیدین خلاف کردن
چطور برا یه ساخت وساز ساده اگه مراحل قانونی طی نشه زود پلمپ میشه بعد پدیده که اینهمه ساخت و ساز کرده و اینهمه ادمو سرکاربرده و از بیکاری در اورده شده خلافکار اونم حالا این چه وضعیه
جالبه توی هر مسئله ای وقتی افراد کاملا سودشونو می کنن و خوب خلاف رو تا ته انجام میدن بعد قوه قضاییه می فهمه و یه چند وقت موضوع مطرح میشه وبعدم دیگه هیچ
کم از این پرونده ها نبوده خاوری زنجانی و ... مردم و ضررشونم هیچ به خیچ
جواد
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
تکلیف برداشت از خزانه دولت چیشد ؟ و البته کلاه برداری های دیگه ... اگه میشه یکم در مورد اونا هم اطلاع رسانی کنید ...
معترض
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴
پیگیری دادستان مشهد واقعا خنده داره، بعد از 5 سال یادش اومده باید تخلفات پدیده رو بررسی کنه
شما خوبه دکتر نشدی و گر نه مریض میمرد و فقط استخون جمجمش می موند تازه شما می خواستی ببریش اتاق عمل
قاسم
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶
دادستان محترم مشهد لطفا درست از سر پدیده بردارین بی دلیل و بی پایه و اساس صحبت نکنید از شما جماعت قضات بعیده- بروید شهر رویایی پدیده و عظمت کارهایی که انجام دادن ببینید و ازشون حمایت کنید خودتونو با مردم (120هزار سهام دار) درگیر نکنید که خدا را خوش نمی آد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰
من ساکن تهران خیابان آذربایجانم،یک روز کارگر شهرداری به شدت درب منزل ما را کوبید، گفت شما بنایی کردید گفتم نه، اصرار کرد که نخاله توی کوچه مال شماست، به زور داشت می آمد تو، از اون اصرار و از من انکار چون واقعا بنایی نکرده بودیم، کمی رنگ سفید از زمان قبل که در را رنک کرده بودیم روی زمین بود، به آن اشاره میکرد و میگفت این رد گرچه، سر کوچه اندازه دو سه کیلو نخاله بود، تورو خدا تو کشوری که رد رنگ رو تا در خونه مردم پی گیری میکنن!!! چرا از اول تخلفات پدیده، اگر تخلفی بوده به اطلاع این مردم بگم بیچاره!! نرسیده؟ چه کسی باید محاکمه بشه که وظیفه اشو انجام نداده؟ این دادستان و بقیه مسولین مگه از بیت المال برای احقاق حقوق مردم حقوق نمی‌گیرند، حالا چه کسی باید پاسخگوی مردم باشد؟ این چند سال مگر مردم حقشان ضایع نمیشد؟چرا حضرات در مقابل تخلفات تا امروز سکوت کردند و امروز به چه دلیل فریاد میکنند؟؟؟؟!! !!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
ازاول معلوم بودحباب وارزش سهامش به اندازه داشته هاش نییست
زنجان فریدون
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
عزیزان گرامی دقت بفرمایید مگر بدنه قوه قضائیه یا نیروی انتظامی و یا اطلاعات چه مقدار نیرو دارد که آنها را بچیند بالای سر هر کس که میخواهد فعالیتی را شروع کند و ببیند آیا خلاف کار خواهد شد یا نه و آیا مگر نیروهای فوق علم غیت دارند که به محض شروع تخلف مچ متخلف را بگیرند.
خداییش خود شما وقتی سرعت میرید یا از چراغ قرمز رد میشید اگر گلیس جلوتان را بگیرد به زمین و زمان فحش میدهید که مملکت نظامی شده است از دست پلیس آرامش نداریم و غیره و یا مسیری را برای بازرسی میبندند و کمی معطل میشوید هزار بد و بیراه میگویید اما انتظار دارید همین نیروهایی که شما اصلا تمایل و قصد همکاری با آنها را ندارید برایتان معجزه کنند و یا به محض اینکه صحبت سود و بهره بالای سهام و غیره شنیده میشود بدون تخقیق و بررسی فوری سهام میخرید و اصلا بررسی در مورد صحت و سقم ادعاها نمیکنید اما به محض بروز مشکل ، فوری داد و بیداد میکنید پس مامورین دولتی کجا هستند.
خوب عزیزم آنها همانجایی هستند که شما وقتی داشتید خودتان را در چاه می انداختید آماده بررسی سئوالات و پاسخ دهی بودند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
پدیده احتمالا ورپریده
امیر از مشهد
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۱
مشاور حقوقی پدیده در پاسخ به سوال مربوط به ممنوعیت تبلیغات (ماده 21 - شركتهاي سهامي خاص نمي توانندسهام خودرابراي پذيره نويسي يافروش دربورس اوراق بهادارياتوسط بانكهاعرضه نمايند و يابه انتشار آگهي واطلاعيه وياهرنوع اقدام تبليغاتي براي فروش سهام خودمبادرت كنند مگراينكه ازمقررات مربوط به شركتهاي سهامي عام بنحوي كه دراين قانون مذكوراست تبعيت نمايند.) ابراز داشت که شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز به هیچ وجه در تبلیغات گذشته خود اقدام به تبلیغ در مورد خرید یا فروش سهام نکرده و نخواهد کرد و انشالله طی روزهای آتی شاهد از سر گیری مجدد تبلیغات این شرکت خواهید بود و تنها روسیاهی برای رسانه ها و سایت های خبری جنجال برانگیز ایجاد کننده این جو منفی باقی خواهد ماند و طی روزهای اخیر بر همگی ما صداقت رسانه ها ثابت شد، وی در ادامه ابراز داشتند که امروز جناب پهلوان با مسئولین امر در جهت شفاف سازی و رفع سو تفاهمات مطرح شده جلسه داشتند که بالحمدالله در طی روزهای آتی در جریان نتایج مثبت این جلسات خواهید گرفت .
رضا
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۷
زنده باد پدیده این اتهامات همه بی موردند دادستان 5 سال پیش کجا بود حالا به فکر افتاده واقعا جای تاسف داره انشالله پدیده سربلند میشه
مسعود
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
یکم سواد خوندن تون رو ببرید بالا. کار روزنامه جنجاله برای انکه مشتری کسب کنه... هنر روزنامه و سایت های خبری دروغ نگفتن و بزرگنماییه بدون دروغه...
دقت کنید:
نقل از متن:"حجت الاسلام مظفری در رابطه با تخلفات صورت گرفته در دو شرکت پدیده و تبرک نیز گفت:"
: این یعنی "سوال کننده " پرسیده در مورد تخلف پدیده نظرت چیه؟؟؟
و حالا جواب مظفری: " در رابطه با شرکت های پدیده و تبرک با توجه به اینکه اطلاعات، اخبار و شایعات زیادی در این خصوص مطرح است؛ امر اطلاع رسانی به دادستان محول شده و تنها دادستان مجاز به ارائه اطلاعات دقیق در این خصوص بوده تا همه اطلاعات و اخبار از یک شبکه منتقل شود."
نه گفته تخلف نه گفته مشکلی دارند فقط گفته "شایعاتی" و نه "مستنداتی" وجود داره. ضمنا اطلاعاتی وجود داره ( حالا به نفع یا ضرر پدیده ؟؟چیزی نگفته مثلما اطلاعات زیادی در مورد پروژه ی برج میلاد و برج ایفل و ساختمان مجلس شورای اسلامی هم وجود داره!!!!) و تازه من هیچی نمیگم !!!! برید از دادستان بپرسید... خوب بنده خدا در جواب همچین سوالی اگه خبری بود حتما میگفت... حالا شما بگین چرا هیچ چیز بدی راجه به پدیده نمیگه؟؟؟
اگر ساده نباشید شایعه قابل تشخیصه...
رحیم
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
ایا اقداماتی جهت ورشکستگی این موسسه (علویه)انجام گرفته است؟
بدلیل عدم پرداخت مطالبات به شخص بنده در زمان مناسب.
من چگونه می توانم به سرمایه خودم در این موسسه دست پیدا کنم؟
ما چیزی جز وعده و وعید از مسولان این موسسه نشنیده ایم
با سپاس فراوان