بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
مستطيل شيشه اي تالار

متهم گریخت

روند نزولی بورس امروز هم ادامه یافت تا جاییکه شاخص کل با افتی 685 واحدی وارد مدار 65 هزار واحدی شد، البته در پایان معاملات امروز برخی از شرکت ها با روندی متعادل و تقریباً رو به صعود مواجه شدند که نوید فردایی بهتر را برای سهامداران خود داشتند.
کد خبر : ۱۴۲۲۱۴
نویسنده :
آموخته
با اتمام ساعات معاملات روز یکشنبه 93.10.21 شاخص بازار اول ( تالار اصلي ) با 586 واحد افت به رقم 48517 واحد رسيد. همین وضعيت را در شاخص بازار دوم (تالار فرعي) شاهد هستيم بطوريكه شاخص تالار فرعي در اين روز با ثبت 806 واحد کاهش عدد 142492 واحد را تجربه كرد. شاخص كل بورس نيز در روز جاري با 685 واحد افت به رقم 65512 واحد رسيد.

همچنین در این روز "خپارس" با 1 واحد افزایش شاخص، بیشترین تأثیر مثبت را بر جا گذاشت و در مقابل "وبملت" با 49 واحد کاهش، بیشترین تأثیر منفی را بر روی شاخص داشت.

شاخص فرابورس نیز با 10 واحد افت به رقم 729 واحد رسید.

در این شرایط امروز "مارون" با 0.75 واحد رشد شاخص فرابورس بیشترین تأثیر مثبت را برجا گذاشت و در مقابل "زاگرس" با 1 واحد کاهش آن، بیشترین تأثیر منفی را بر این نماگر در پی داشت.

گفتني است ارزش كل معاملات در بازار بورس به رقم 1128 میلیارد ریال و ارزش کل معاملات در بازار فرابورس به رقم 716 میلیارد ریال رسید.

روند نزولی بورس امروز هم ادامه یافت تا جاییکه شاخص کل با افتی 685 واحدی وارد مدار 65 هزار واحدی شد، البته در پایان معاملات امروز برخی از شرکت ها با روندی متعادل و تقریباً رو به صعود مواجه شدند که نوید فردایی بهتر را برای سهامداران خود داشتند.

بنابر گزارش بورس نیوز، احتمال می رود روند معاملات در روز آتی اندکی بهتر از امروز باشد و تعداد شرکت های بیشتری با افزایش قیمت و اقبال بازار مواجه شوند اما نکته مهم و قابل توجه آن است که اگر قرار باشد روند صعودی به بازار سرمایه باز گردد این روند تا کجا و تا چه زمانی ادامه خواهد یافت.

امروز گروه ساختمانی بورس بد نبودند و برخی از سهام این گروه تا صف خرید نیز پیش رفتند. حجم معاملات و پی بر ای اکثر سهام شرکت های گروه مذکور نشان از این داشت که احتمالاً این گروه حداقل فردای قابل قبولی را در پیش خواهند داشت.

در گروه خودرویی نیز شاهد افزایش حجم معاملات و روند صعودی برخی از شرکت های این گروه در پایان معاملات بودیم. شاید این گروه نیز فردای بهتری را در پیش داشته باشند. حداقل رفتار شناسی بازار که اینگونه نشان می دهد.

از سویی دیگر مپنا نیز بعد از مدت ها طی روز جاری با حجم معامله ای قابل قبول مواجه شد در نهایت نیز پایان معاملات را با ردای سبز به پایان رسانید. این نماد نیز می تواند طی معاملات روز آتی روند مطلوب تری داشته باشد.

بیمه ای ها نیز امروز مجدداً به قیمت های کف قبلی خود برخورد کردند و با واکنش مثبت اهالی تالار مواجه شدند، به نظر می رسد افت قابل توجه قیمت سهام این شرکت ها نیز منجر به بازگشت اقبال اهالی بازار در روزهای آتی گردد. البته حجم معاملات این گروه امروز چندان چنگی به دل نزد و تنها دو نماد "آسیا" و "دانا" با معاملات نسبتاً قابل قبول مواجه شدند.

در گروه حمل و نقل نیز تنها نماد فعال این گروه برای رساندن خود به مدار صعودی "حسینا" بود که با حجم معاملات بیش از 580 هزار سهمی نیز مواجه شد. اهالی تالار معتقدند شفاف سازی این شرکت در خصوص پروژه جزیره نگین عامل اصلی بازگشت اقبال بازار به این سهم بود.

اما گروه بانکی اگرچه امروز حجم معاملات قابل توجهی را پشت سرگذاشتند اما تنها دو نماد "وزمین" و "وسینا" توانست رنگ سبز به خود بگیرند.

گروه پتروشیمی نیز روز سراسر قرمزی را پشت سرگذاشت و حجم معاملات نیز چندان قابل توجه نبود. این گروه اگرچه متهم اصلی روند نزولی بازار سرمایه طی یکسال گذشته است اما جالب آنجاست که افت قیمت سهام اغلب شرکت های این گروه کمتر از دیگر گروه ها بوده. به عبارت ساده تر باید گفت که متهم از روند نزولی شدید بورس گریخت.

در پایان با توجه به حجم معاملات سهام در روز جاری که در برخی از نمادها حتی تا نزدیک حداکثر سقف قیمتی فردای آنها نیز بود احتمال آغاز روند صعودی کوتاه مدت وجود دارد اما نکته ای که باید مسئولین به آن دقت نمایند آن است که این روند تنها برای سهامدارانی با بازدهی مثبت و سود همراه خواهد بود که تازه امروز وارد بازار شده اند وگرنه این روند مقطعی احتمالی دردی از فعالان قدیمی و سهامداران حاضر طی یکسال گذشته یا حتی سه ماه گذشته دوا نخواهد کرد و این افراد نه برای کسب سود بلکه رسیدن به اصل پول خود نیاز به یک روند صعودی بلندمدت دارند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
اگر بازار 40 درصد رشد کنه من تازه به اصل پولم میرسم
فرشاد
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۳
حالا بزار برگرده،
بعد سر مقدارش چونه بزن.
ناشناس
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳
شاخص به کانال 50000 میرسد. با دوروز مثبت خوشحال نشوید.
ناشناس
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰
قرمز شدن شاخص به ما سهامدارا هم مربوطه وقتی میخوایم سهممون را به هر قیمتی بفروشیم و از بازار فرار کنیم پولدارترین فرد هم بیاد برا حمایت بازار کاری از دستش بر نمیاد.
ژاندارک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
بورس نیوز یعنی مشکلاتت با درج نکردن کامنت های من حل میشه؟ منکه مسيو لیت حرفهام را شخصا بعهده گرفتم.
ناشناس
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۱
اگه حرفات خیلی مهمه خب برو تو تالار های بورسی مثل تالار گفتمان بورس و بورکس حرفاتو بزن
اونجا شفاف سازی کن
اینا همه دس به سانسورشون حرف نداره
تیرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
حجم معاملات خیلی پایینه به این بورس امیدی نیست تا عید فقط نگاه کنین چند سهم بزرگ بازار چندتا معامله شدن تا به عمق فاجعه پی ببرین

وامید 2500سهم ...............
ناشناس
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۹
حجم پایین باشد یا بالا من که باختم و حالاهم که باختم تا آخرش میمونم ببینم بورس از رو میره یا من.
دیگه سهم 170 تومانی که بشه 98تومان فروش یا نفروختنش دردی از من دوا نمیکنه پس ما حالا حالاها هستیم دیگه کم کم داریم مقاوم میشیم. عزیزانی هم که مثل من این جور ضرر کردن توصیه میکنم بمونند چون ما دیگه چیزی برا از دست دادن نداریم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳
قیمت نفت نصف شده تازه این درآمده باد آورده برا دولت بود حالا میفهم سهامداری که سرمایش نصف شده چه حالی داره .
ناشناس
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۷
حالا خوبه این نفت هم ارزون شد که شمام هی جو منفی بدی.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳
من آخرهایم است!!!!
ناشناس
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
ما هم آخرهایمان است.
از طرف 6 میلیون بورسی!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶
با این منفیها شاخص را تا 58000 میارند و ارزش سهمها رو تا 70درصد میریزند شب عید برای عیدیهاشون سهمهارو بالا میبرن شاخص میشه 100000قیمت مثلا فولاد که روش کنترل شده از 530 اومده 200بعد میکنندش 400 سهامدار هنوز 30درصد تو ضرر اما شاخص نشونه خوبیه که یه عده دیگرو بدبخت کنه تا مملکت یه چهار سال دیگه اداره بشه مثل سال 78 نمیدونند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱
بابا بذارین سهامدارا زود تر از ضرر خارج شن گمراهشون نکنید
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
تحریمهای جدید رو درنظر نگرفتین؟
عامل اصلی درحال حاضر اونه
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
بازار فقط فردا رو مثبته پس جو کوتاه مدت رو نده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
داستان اینه که پول و ثروت دست کساییه که تو 8 سال چاپیدن و الان با همون پول دارند حسابی مانع تراشی میکنند مثل مانع تراشی ها در جاها و کارهای دیگه سرمایمون و عمرمون رفت لعنت به کی بدیم موندم اونها یا خودمون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
نحوه محاسبه شاخص باید تغییر کنه و بر اساس ارزش سهام شناور و میزان سود و زیان اون تعیین شه.
علی
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹
سلام کاملا درست فرمودید اصل این بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
واقعآ باید تاسف خورد.چرا فکری به حال وروز بورس وسهامداران واوضاع خراب نمی کنند.به کجا باید گریخت.زندگی خیلی ها رو به نابودی رفته و....
ژاندارک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
دوستان اگر درست فهمیده باشم روحانی داره یه درسی به اصولگرایان میده که انشاالله بفرستدشون به اعماق. از افت شاخص نترسین.این یک حرکت خود تحریمی از جانب دولت میباشد و منظوری در ان هست
اهای کاسبان تحریم از سکوت روحانی بترسین خیلی هم بترسین روحانی داره میسپاردتون بدست ملت مواظب باشین.
بورس نیوز این جوری نوشتمش دیگه درج بشه باشه خواهش.
رحمان
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷
آخه این چه حرفیه . من اواخر پارسال اومدم توی بورس اونم به خاطر این بود که گفتم اگه قراره سودی ببرم بهتره اون با کمک به دولت و اقتصاد کشورم محقق بشه سود که نبردم هیچی 50 درصد هم ضرر کردم من به رییس جمهور اعتماد کردم و اعتقادم این بود تیم اقتصادی خوبی داره اما حالا که نصف سرمایه ام رفته فهمیدم نه تنها اقتصاد برنامه نداره بلکه دولت هم همه رو گذاشته سر کار. معنای این که تورم کم بشه اینه که یه سری مردم بدبخت پولایی رو که با چند سال کار یا صرفه جویی می خواستن سرمایه زندگی شون کنن رو دعوت کردن به بورس بعد هم همه سرمایه شون دود شد اونوقت واسه خودمون دست زدیم نقدینگی کنترل شد و رشد اقتصادی شروع شد. این چه حرفیه که روحانی می خواد درس بده به این و اون. البته این حق منه چون همه رو دعوت کردم به این دولت رای بدن و تازه خودمم بهشون اعتماد کردم خوب بایدم نصف سرمایه ام دود بشه "از ماست که بر ماست"
ناشناس
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۲
حتما داره به خودش لایی میزنه!
علی
UNITED STATES
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
خوش بحال تازه وارد ها ما که سرمایمان از بین رفت خدا لعنت کنه باعث و بانی اش را
ناشناس
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
مقصر اصلی مردان اقتصادی دولت هستند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱
1سال هست که بااین تحلیلهای آبکی و آسمان وریسمان بافتن میگویند که سهام بخرید بازاردوباره رشد میکنه ولی مردم گول نخورید این حرفها همه بی اساسه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
مردم ما عادت دارن تا یه چیزی گرون میشه میرن تو صف بخرن.
سهام هم همینطور شد.ایا مردم فکر کردن چرا سهام باید گرون بشه.
یه زمانی یه خط موبایل خریدم یه میلیون(پول دو تا موتور هوندا بود)حالا شده 5 هزار تومان.
تو سهام هم اونی که باید سود کنه خارج گود نشسته.
شاخص بر میگرده به جای اصلی و متعادلش یعنی 30000 واحد.
شهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
من که کلا دارم حد اقل برای یکسال از بورس خارج میشوم شما چطور؟
حسین..زنجان
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
شهرام جان بازم بورس زیانتو در میاره ...بیرون هیچ خبری نیست....آسمون همه جا همین رنگه....پارسال آپارتمان خریدم ..متری 3 میلیون...الان متری یک و نیم نمیخرند....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
این درا دیگه با کلید باز نمیشن. باید با دینامیت منفجرشون کنند تا باز شن.
ژاندارک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
دوستان عزیز پشت روحانی را خالی نکنید بخدا او به فکر ماست افت یکسره شاخص بیانگر صداقت اوست زیرا اتفاقی نیوفتاده که شاخص مثبت بشه. روحانی رفته کار را از سرچشمه درست کنه. ایران همه چیز داره فقط باید تحریمها برداشته بشه.مشکل ایران دوتا مثبت خوردن شاخص نیست حق ما و سهم ما ایرانیان خیلی بیشتر از اینهاست.حافظ میفرماید:
مستی به اب یک دو عنب وضع بنده نیست
اصولگرایان در این معامله تقصیر میکنند.
امیر
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
چه شعرهای بی قافیه و اجق وجقی میگی تو!!
ملت لحظه لحظه دارن سرمایه و هستی شونو میبازن، تو دو دستی چسبیدی به روحانی و هی به به و چه چه میکنی براش!!!
واقعا که ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
تعیین کف قیمتی مبنای علمی ندارد و صرفا دلخوشی های تکنیکال هاست. همان تکنیکال هایی که شاخص را 110 هزار واحد پیش بینی می کردند و توجه نداشتند که P/E بازار دو رقمی شده است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹
عدم حصول توافق درمذاکرات هسته اي و بن بست مذاكرات - سقوط قیمت نفت به 48 دلار از بزركترين ريسكهاي بازار هستند
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹
از مسولان خواهش ميكنيم، لطفا بورس را تعطيل كنيد. چون نقدشوندگي وجود نداره. حداقل اصل سرمايه مردم از دست نرود.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
کنگره امریکا وارد یک تقابل جدی با دولت ایران شده و بورس در اینده ای نزدیک شاهد یک ریزش تاریخی واحد خواهد بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶
افت گروه پتروشیمی کمتر کمتر از بازار بوده ؟فارس 18000ریال شده 9800 - تاپیکو با لحاض افزایش سرمایه از 4000 ریال شده 2200 ریال - پارسان11000 ریال شده 6500 ریال و ......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷
يواش يواش داريم به شاخص 60000 نزديك ميشيم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷
سنار بخور اش به همین خیال باش که بازار رشد کنه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸
تورم و گرونی فزاینده - قیمت نفت حتی به زیر 40 دلار هم میرسه و گفته میشه چند سال در این قیمت میمونه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸
تا جایی که یادمان هست فقط حرف و حرف.چرا باید ضرر دعوای آقایون را مردم بیچاره بدهند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
بزرگترین چالش مسیله مذاکرات هسته ای است که با شکست ان ریزش اصلی بورس اغاز خواهد شد
یعقوب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
بچه ها گول جو مثبت بعضی از سهامها رو که امروز شکل گرفت نخورید. با خرید در قیمت مثبت روز در اصل به خودتون ضرر میزید و به یه حرفه ایتر سود می رسونید. تمام علائم اقنصادی و سیاسی نشون میده که وضع از اینم که هست وخیم تر میشه. فکر جبتون باشید. از من گفتن بود. کسایی هم که دارن جو مثبت میدن نیت خوبی ندارن.
ابراهیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸
جان خودت پدیده رابچسب امروز خبری ازت نیست شاید سهامدارهای آنجا رابیاریم به این ناکجاآباد
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳
یک روز مثبت و هزار و یک روز منفی .... بازی خوبیه که مردان بی تدبیر اقتصادی دولت با داشته های مردم میکنند . خدا اجرشون بده !!!!

محمود غلط کردیم بابا برگرد !
کاظم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
بورس نیوز جان تیتر میزدی متهم گریست بهتر بود چون فعلا متهم ما سهامداران بیچاره هستیم که هم خودمان اب شدیم هم پولمان نابود شد.ماکه نفهمیده وارد بورس که چه عرض کنم بگویم جنگجویان قدرت بهتر است شدیم بیشتر از همه مقصریم.دقیقا ده روز کاری پیش نوشتم همه سهم ها 40 درصد دیگر میریزد ولی یکی از دوستان سریع نوشت نگاه بهp/e کن بعد حرف بزن کی تورو تو بورس راه داده تقصیر دولته که به هرکس کد میده اره دوست دانشمند پر مدعا من با مدرک فوق اقتصاد مهندسی اقرار میکنم که غلط کردم اومدم تو بورس که حالا باید به حال خودم مثل متهم گریه کنم.بازم بیا زیر نوشته من بنویس ولی مرد باش خودتو معرفی کن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰
شما فکر کن الان میخوای وارد بورس بشی. یه نگاه به قیمت ها کن. قیمتها بهت چشمک میزنن و دهنت آب میفته از بس که ارزنده هستند و پایین اومدن.
واقعا چجوری دلتون میاد سهامتون رو مفت بفروشید تا بقیه بخرن و حالش رو ببرن؟!!!
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
سلام من دلیل این افت ها رو فهمیدم خودمم.دیروز بعد از 20 درصد ضرر شرانل رو فروختم امروز برگشت.امروزم حسینا رو که تقریبا تو 25 درصد ضرر بودم فروختم برگشت در مورد آسیا هم تقریبا همین اتفاق افتاد.فکر کنم من سرمایمو بکشم بیرون بازار درست بشه موفق باشید
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲
درنقد این تحلیل پترویها ازروزاولی که بورس خراب شدیک روزخوش نداشتند لااقل سهمای دیگه درمقاطع کوتاهی بالاوپایین شدند به علاوه بعضی گروههامثل معدنی فلزی وساختمانی افت بیشتری نسبت به پترویهاداشتندبااحتساب سودوافزایش سرمایه تاپیکو37پارسان38فارس33جم33وپترو45درصدنسبت به ماکزیممشون افت داشتندیعنی بایدحدود70درصدرشدداشته باشندتابه قیمت پارسال برسند
hnr
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳
برای ما که با تبلیغ دولت واعتماد به دولت وارد شدیم باید 80 درصد بالا بره - سود بانکی که نگرفتیم.حماقتی کردیما...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
اگر 80درصد بازاررشد کند ان وقت من به پول خودم میرسم انم که شدنی نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
چهارشنبه وقت فرار از بورس
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹
چرا بعضی هابه هشدارها توجه نمیکنند واز بازار بورس خارج نمیشوند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰
فردا فرصت یه پله فروش.مقداری نقدشید.
ناشناس
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳
تا وقتی افرادی با عقاید شما تو این بورس است این بورس رشد نمیکنه .
خرید هیجانی فروش هیجانی.
یعقوب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰
امروز علامت سگ آقای پتیبل در بازار بورس نمایان شد :d
بهروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳
ما که امروز نقد کردیم با کلی ضرر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵
اقتصاد ایران در سال آینده از هم می پاشد و یک کشور ورشکسه می شویم مانند شوروی مطمئن باشید در صورت عدم توافق ایران یک کشور ورشکسته است
سمانه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵
واقعااین سکوت روحانی درمقابل ریزش بورس معنی داراست ما انتظار می کشیم به امیدخدا
دانا
ROMANIA
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۵
مشکل در اینجاست که بازار عادت کرده در موقع سعود همه نمادها باهم صعود می کنند وموقع نزو با هم همه با هم نزول می کنند این رویه و عادت غلط بتدریج باید اصلاح شود بنظر کروه بیمه با چشم انداز واقبال مثبت دولت ومجلس میتواند یکه تاز و لیدر بازار طی ماههای آینده باشد
مسعود
ROMANIA
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸
من بيچاره شدم خدا لعنتشون كنه اين بي وجدان هايي كه باعث اين كار شدن،من يك ساله اومدم تو بورس ٦٠درصد پولم از دست دادم،
امیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶
ازفردا دوباره تکنیکالیستهای آبکی شروع به جوُدادن میکنندودوروزبا2تامثبت خوردن خالی میکنندبورس بیمار درخدمت صنایع نیست وسهمای خوب به نوعی ذلیل اند......
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۴
*** شاخص متاسفانه تا خرداد 94 نزولی و به 48000 واحد میرسد ***
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰
بورس در سال 94 هم در مدار منفي خواهد بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۰
همیشه بهترین راه تامین کسری بودجه دولت دست کردن تو جیب مردم بوده ، 168 هزار میلیارد دود شد رفت رو هوا .... !! روحانی = احمدی نژاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۷
بورس تا رفع ابهامات زير احيا نميشود
1- مذاكرات هسته اي
2- بودجه 94 و قيمت نفت
3- شفاف سازي شركتها
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
امروز الكي مثبت شده نفت در حال سقوطه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴
بورس حداقل تا تيرماه 94 در مدار نزولي خواهد بود اين مثبت شدنها موقتي است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵
نفت ايران به 45 دلار رسيد آيا كسري بودجه دولت و كاهش پروژه هاي عمراني بر بورس موثر نيست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۶
يكسال فقط ضرر