بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸
در گفتگو با مدیر نظارت بر بورس ها و بازارها عنوان شد:

معاملات "سپاس" در بازه زمانی خارج از بازار براساس دستورالعمل است

صبح روز جاری، با اعلام عرضه واحدهای سرمایه گذاری عادی قابل معامله صندوق سرمایه گذاری پاداش سهامداری توسعه یکم با نماد "سپاس" از ساعت 9:30 واحدهای این صندوق به سامانه فروش کارگزاران به جهت رقابت قرار گرفت.
کد خبر : ۱۴۵۱۶۶
نویسنده :
محمدآموخته
صبح روز جاری، با اعلام عرضه واحدهای سرمایه گذاری عادی قابل معامله صندوق سرمایه گذاری پاداش سهامداری توسعه یکم با نماد "سپاس" از ساعت 9:30 واحدهای این صندوق به سامانه فروش کارگزاران به جهت رقابت قرار گرفت که در نهایت این معامله در ساعت 12:45 دقیقه انجام شد.

در همین ارتباط، مدیر نظارت بر بورس ها و بازارها در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز در خصوص دلایل انجام معامله نماد "سپاس" در زمان پس از پایان معاملات روزانه بازار سهام در ساعت 12:46 اظهار داشت: براساس دستورالعمل عرضه اولیه از طریق ثبت سفارش، می بایست پس از پایان معاملات روزانه مچینگ انجام می گرفت و مقررات اجرای دستورالعمل فوق نیز که ارایه شده است مؤید این موضوع می باشد.

محمود خواجه نصیر با اشاره به اینکه در عرضه واحدهای صندوق سرمایه گذاری دو نوع NAV ابطال و صدور ارایه می شود، افزود: NAV ابطال براساس قیمت پایانی بعد از معاملات ثانویه بازار سهام است و با NAV شرکت های دیگر بورسی که ارزش روز دارایی ها می باشد متفاوت است.

وی، در خصوص عدم درج میزان خریداران حقیقی و حقوقی این صندوق در سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران گفت: در عرضه واحدهای صندوق سرمایه گذاری، تنها حجم و ارزش معامله مشخص می گردد و اطلاعات در معاملات ثانویه طی روزهای آینده گزارش می شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۶
این سهم مدیرانی چنین دارد ؟؟؟