بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
در گفتگو با مدیر بودجه و حسابرسی "ثشاهد" عنوان کرد:

عرضه سهام "وزمین" از سوی شرکت سرمایه گذاری شاهد

در چند روز اخیر، گمانه زنی هایی مبنی بر عرضه سهام بانک ایران زمین از سوی شرکت سرمایه گذاری شاهد به عنوان یکی از سهامداران عمده بانک فوق به گوش می رسد.
کد خبر : ۱۴۵۲۴۴
نویسنده :
محمدآموخته
در چند روز اخیر، گمانه زنی هایی مبنی بر عرضه سهام بانک ایران زمین از سوی شرکت سرمایه گذاری شاهد به عنوان یکی از سهامداران عمده بانک فوق به گوش می رسد.

در همین ارتباط، مدیر بودجه و حسابرسی داخلی شرکت سرمایه گذاری شاهد در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز با تأیید اخبار فوق مبنی بر عرضه سهام بانک ایران زمین از سوی "ثشاهد" اظهار داشت: در حال حاضر شرکت سرمایه گذاری شاهد، سهامدار 8.06 درصدی بانک ایران زمین است و براساس بررسی های به عمل آمده، شرکت فوق در سال آتی عرضه تمامی مقدار سهام "وزمین" موجود در پرتفوی خود را در دستورکار قرار خواهد داد.

صالحی با اشاره به اینکه تاکنون مذاکراتی در خصوص عرضه سهام بانک ایران زمین نیز انجام شده است، یادآور شد: احتمال می رود درآمد ناشی از فروش سهام "وزمین" در بازار سهام به طور مجدد سرمایه گذاری گردد ولی تاکنون تصمیم نهایی اتخاذ نشده است.

در پایان باید دید که با توجه به بازار سرمایه کم رمقی که در سال جاری داشتیم آیا شرایط این بازار برای سال آینده و آماده شدن بسته واگذاری های بلوکی سهام شرکت ها مهیا خواهد شد یا نه؟

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ROMANIA
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
اینها بهشون اعتمادی نیست.خود بورس نیوز همین موقع سال گذشته مصاحبه کردید با مدیرعاملش و گفت میخواییم 15 درصد ثعمرا رو واگذار کنیم!حالا تقریبا 114 ماهه گذشته و خبری نشد.همش چرنده برای نوسان حقوقی ها توی ثشاهد.همین دو روز قبل چند میلیون حقوقی به حقیقی فروخت و الان دو روزه منفی میخوره.خب این روش جدید حقوقی ثشاهده.قرار بود ثعمرا افزایش سرمایه بده یک ساله چی شد؟جز اینکه توی 290 تومان 20 میلیون سهم انداختید به ملت و رفتید؟من یکی حواسم به این ثشاهد و زیر مجموعش هست.
ع ش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴
ثشاهد مالک 139,322,286 سهم معادل 3.48% بانک ایران زمین می باشد این 8.06% نمی دونم از کجا اومده!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۹
پاسخ دوست عزیزی که گفتی اینها همه دروغ هست :
لطفا بررسی هاتو دقیق تر انجام بده - فروش سهام بانک ایران زمین قطعی هستش - نفت و یکی از موسسه های اعتباری خریداره - کافیه اگر خیلی بررسی می کنی این سهم رو برو ببین تو این مدت کی فروشنده سهام بوده اگر شرکتهای زیر مجموعه ثشاهد بوده که حرف شما درسته اما خودشون خریدار سهم بودن
خواهشا تحقیق کن اول بعد بیا نظر کارشناسی بده ...

جواب دوست دوم :
دوست عزیز زخمت بکش برو تو قسمت سهامداران بانک ایران زمین خودت می بینی که سه تا شرکت که مالکیت انها مربوط به ثشاهد هست هر کدوم به نسبت این سهم رو دارن و در مجموع 8.6 می شه
تورو خدا یه خورده تحقیق و مطالعه دقیق کنید