بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷
حجم اوراق سلف نفتي در مرحله اول عرضه 500 ميليارد ریال و در مرحله بعد که احتمالا به فاصله يک هفته بعد از عرضه اول است نيز مبلغ 500 ميليارد ریال است. اين اوراق با سود روز شمار 23 درصدی منتشر می شود.
کد خبر : ۱۴۷۰۱۸
نویسنده :
کارگزاری بانک پاسارگاد
شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد همزمان با آغاز انتشار اوراق سلف نفتی آماده به ارایه خدمات به سرمایه گذاران است. اوراق سلف موازی استاندارد نفت کوره این روزها با عنوان اوراق سلف نفتی مطرح شده قرار است که از فردا (دوشنبه ۳۱فروردین) از طریق بورس انرژی عرضه می شود.

به گزارش بورس نیوز به نقل از پاسارگاد تحلیل، اوراق سلف نفتی در بورس انرژي عرضه و توسط شرکت ملي نفت براي اجراي طرح هاي توسعه اي خود اين اوراق منتشر مي شود. حجم اوراق سلف نفتي در مرحله اول عرضه 500 ميليارد ریال و در مرحله بعد که احتمالا به فاصله يک هفته بعد از عرضه اول است نيز مبلغ 500 ميليارد ریال است. اين اوراق با سود روز شمار 23 درصدی منتشر می شود.

لازم به ذکر است اگر اوراق را تا سررسيد (يکسال) نگهداري کنيد مي توانيد حداقل سود 25 درصدي با ضمانت شرکت ملي نفت بگيريد؛ البته اين تمام سود شما نيست اگر قيمت نفت افزايش پيدا کند مي توان با گذشت يکسال تا 28درصد سود دریافت کرد.

در حال حاضر بسیاری از سرمایه گذاران متقاضی خرید اوراق سلف نفتی هستند. افرادی که کد بورسي دارند مي توانند اقدام به خريد اوراق سلف بکنند. برای اقدام به خرید لازم است اوراق فوق را از کارگزاري ها خريد کرد و نکته مهم تر اينکه تنها از کارگزاري هايي مي توان اين اوراق را خريداري کرد که داراي مجوز بورس انرژي باشند. شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد یکی از این کارگزاری هایی ست که دارای مجوز بورس انرژي است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر