بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴
انتظار داریم روند سال 93 برای سال جاری 94 نیز ادامه یابد اما با توجه به افزایش هزینه های منابع انسانی، انرژی و دیگر هزینه ها، اگر نرخ فروش محصولات شرکت ثابت بماند هیچگونه سودآوری نخواهیم داشت.
کد خبر : ۱۴۷۵۶۳
نویسنده :
یارمحمدی
با توجه به عملکرد شرکت در سال مالی گذشته، موفق به پوشش مناسب بودجه 93 هم از لحاظ تولید و فروش و هم از لحاظ صرفه جویی در انرژی شده ایم.

مدیر مالی شرکت سیمان فارس نو در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: انتظار داریم روند سال 93 برای سال جاری 94 نیز ادامه یابد اما با توجه به افزایش هزینه های منابع انسانی، انرژی و دیگر هزینه ها، اگر نرخ فروش محصولات شرکت ثابت بماند هیچگونه سودآوری نخواهیم داشت.

کشاورزی در ادامه و در خصوص بحث افزایش نرخ محصولات سیمانی افزود: البته به نظر می رسد رایزنی های انجمن صنفی سیمان با وزارت صنایع معادن و تجارت در خصوص افزایش نرخ فروش محصولات که جنبه توافقی دارد، با موفقیت انجام شود و افزایش نرخ فروش 15 تا 20 درصدی داشته باشیم.

وی در رابطه با برنامه های شرکت برای سال مالی 94 افزود: شرکت در نظر دارد اصلاحاتی در ساختار خط تولید برای بهبود وضعیت و کیفیت محصولات انجام دهد. همچنین شرکت در شرف افزایش سرمایه نیز می باشد اما هنوز محل و مقدار آن مشخص نشده است.

کشاورزی در پایان اظهار داشت: در صورت انجام توافق هسته ای و به نتیجه رسیدن مذاکرات، هم از بعد روانی و هم از بعد فضای تجاری با بهبود شرایط همراه خواهیم بود که در این صورت برنامه افزایش صادرات را خواهیم داشت، البته این صادرات در صورتی انجام خواهد شد که ابتدا نیاز بازار داخلی تأمین شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ویراستار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱
منظورتون از «وزارت صنعت تا مدت و تجارت»
همون «وزارت صنعت، معدن و تجارت» بود، آیا!!؟