بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
در نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز، وضعیت فعلی و آتی صنعت پتروشیمی تا پایان سال جاری با حضور برخی از کارشناسان و صاحب نظران صنعت مذکور در شرکت کارگزاری بانک ملت مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
کد خبر : ۱۴۷۸۲۴
نویسنده :
محمدآموخته
در نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز، وضعیت فعلی و آتی صنعت پتروشیمی تا پایان سال جاری با حضور برخی از کارشناسان و صاحب نظران صنعت مذکور در شرکت کارگزاری بانک ملت مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، در نشست روز گذشته باشگاه مشتریان که با همکاری شرکت کارگزاری بانک ملت برگزار گردید، شرایط کنونی و همچنین چشم انداز صنعت پتروشیمی تا پایان سال جاری با ارایه تیم تحلیل بورس نیوز و شرکت کارگزاری بانک ملت مورد نقد و بررسی واقع شد.

در ادامه این نشست، وضعیت سهام "پترول" از سوی مدیر سرمایه گذاری های شرکت سرمایه گذاری ایرانیان مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت که متن صحبت های احمد علی محصصی در خبری اختصاصی در سایت بورس نیوز منتشر خواهد شد.

گفتنی است، نشست هفته آینده باشگاه مشتریان بورس نیوز در خصوص تحلیل و بررسی دو نماد "شپدیس" و "مبین" از صنعت پتروشیمی با همکاری شرکت کارگزاری بانک پارسیان ادامه برگزار می گردد.

بر همین اساس، از کلیه اعضای باشگاه مشتریان بورس نیوز تقاضا می شود با توجه به محدود بودن زمان و ظرفیت افراد شرکت کننده، حضور قطعی خود را از طریق لینک زیر اعلام نمایند.


لینک ثبت نام نشست

لازم به ذکر است، آن دسته از افرادی که علاقمند به ثبت نام در باشگاه بورس نیوز را دارند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه 50 هزار تومان برای افراد حقیقی و 100 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو جدید باشگاه ثبت نام کرده و از خدمات ارایه شده بهره مند شوند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/3


زمان برگزاری:

دوشنبه 1394.2.21 از ساعت 15 الی 17

محل برگزاری:

خیابان قائم مقام فراهانی- رو به روی تهران کلینیک- خیابان هشتم- پلاک 24- طبقه اول کارگزاری بانک پارسیان

شایان ذکر است: در پایان نشست روز گذشته باشگاه مشتریان، بیانیه نشست مشترک میان پایگاه خبری بورس نیوز و شرکت کارگزاری بانک ملت به امضا رسید.


شرایط فعلی و چشم انداز آتی صنعت پتروشیمی بررسی شد/ خبری برای سهامداران



اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹
با سلام

برای هر جلسه هم مبلغ جداگانه ای دریافت میشه یا خیر ؟


ممنون