بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
شرکت در شرف تأسیس بیمه تجارت نو با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، تعداد یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون سهم در دست انتشار خود را از طریق شبکه کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران پذیره‌نویسی می‌کند.
کد خبر : ۱۵۰۱۹۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز) به نقل از فرابورس، این پذیره‌نویسی از روز یکشنبه 31 خردادماه به مدت 15روز در فرابورس انجام می‌شود و شرکت‌های تأمین سرمایه نوین و ملت هریک حداکثر تا سقف 20 درصد کل سرمایه شرکت بیمه تجارت نو متعهد این پذیره نویسی خواهند بود.

سرمایه اولیه این شرکت در حال تاسیس 2 هزار و 500 میلیارد ریال بوده که 1 هزار و 750 میلیارد ریال از آن معادل 70 درصد کل سرمایه از طریق پذیره‌نویسی تأمین می‌شود و شرکت‌های سرمایه‌گذاری ایرانیان و عمران رضوی به ترتیب با مالکیت 20 و 10 درصدی، موسسان این شرکت بیمه هستند.

قیمت اسمی هر سهم یک هزار ریال است که تنها 50 درصد مبلغ سهام تعهد شده توسط پذیره­نویسان معادل 500 ریال به ازای هر سهم به صورت نقدی در زمان پذیره­نویسی پرداخت می‌شود علاوه بر این، مابقی مبلغ حداکثر ظرف مدت 2 سال از تاریخ ثبت شرکت و بر اساس اعلام آتی شرکت وصول خواهد شد.

بر اساس این گزارش، حداقل و حداکثر تعداد سهام مورد پذیره­نویسی برای اشخاص حقیقی حداقل 10 هزار سهم و حداکثر 100 هزار سهم و برای اشخاص حقوقی حداقل 10 هزار سهم و حداکثر 10 میلیون سهم تعیین شده است.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹
یه دهن دیگه به بازار سرمایه می خواد باز بشه!

یعنی خیلی نقدینگی داریم که می خواین برا این هم جمع کنین؟؟؟