بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
همزمان با پرداخت خسارت یک میلیارد ریالی انجام شد:

امضای تفاهم نامه همکاری بیمه دانا با سازمان ملل متحد

مراسم ایفای تعهدات شرکت بیمه دانا در قبال پروژه یوز پلنگ ایرانی با حضور دکتر بیژن صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل دکتر جعفری رییس هیات مدیره، معاونین و مدیران شرکت و گری لوییس هماهنگ کننده مقیم ازمان ملل متحد برگزار شد که طی این مراسم بیمه دانا و دفتر برنامه عمران ملل متحد، برای حمایت از یوز ایرانی، تفاهم نامه جدید همکاری امضا کردند.
کد خبر : ۱۵۱۲۲۸
نویسنده :
بیمه دانا

بیمه دانا خسارت یک میلیارد ریالی مرگ دو قلاده یوزپلنگ ایرانی را طی مراسمی به دفتر برنامه عمران ملل متحد اهدا کرد.

به گزارش بورس نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، مراسم ایفای تعهدات شرکت بیمه دانا در قبال پروژه یوز پلنگ ایرانی با حضور دکتر بیژن صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل دکتر جعفری رییس هیات مدیره، معاونین و مدیران شرکت و گری لوییس هماهنگ کننده مقیم ازمان ملل متحد برگزار شد که طی این مراسم بیمه دانا و دفتر برنامه عمران ملل متحد، برای حمایت از یوز ایرانی، تفاهم نامه جدید همکاری امضا کردند.

بر اساس این گزارش، دکتر بیژن صادق در این مراسم با اشاره به اینکه شرکت بیمه دانا تلاش می کند با انعقاد تفاهم نامه جدید قدم دیگری در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود بردارد، گفت: در اصل 50 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، حفاظت از محیط زیست به عنوان یک وظیفه عمومی به صراحت از آن یاد شده و در این راستا کلیه فعالیت هایی که به نحوی موجب تخریب محیط زیست می شود، ممنوع اعلام شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه طی دو سال گذشته بیمه دانا در قالب شش بیمه نامه، محیط بانان و مجموعه سازمان حفاظت از محیط زیست را تحت پوشش بیمه قرار داد، اظهار داشت: در مرحله اول بیمه درمان تکمیلی محیط بانان و خانواده انها در دستور کار قرار گرفت و در مرحله بعدی پوشش بیمه ای محیط بانان در قالب بیمه مسوولیت حین انجام وظیفه اجرایی شد.

مدیر عامل بیمه دانا افزود: پوشش بیمه ای دامداران در زمان وارد آمدن خسارت از سوی یوزپلنگ و بیمه نامه آتش سوزی پاسگاهها و مراکز موجود در محدوده محیط بانان نیز از دیگر پوشش های بیمه ای است که از سوی بیمه دانا ارایه گردید.

نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا به تفاهم نامه جدید همکاری این شرکت با دفتر برنامه عمران ملل متحد اشاره کرد و افزود: طبق این تفاهم نامه ، بیمه دانا به ازای مرگ هر یوزپلنگ به دلیل عوامل نشات گرفته از انسان مبلغ 500 میلیون ریال پرداخت می کند که این مبلغ صرف کاهش خطراتی که یوزپلنگ ها را تهدید کرده و سبب مرگ آنها شده، می شود و تا سقف پنج یوزپلنگ در سال را در بر می گیرد.

دکتر صادق در ادامه ضمن تشکر ازگری لوییس، نماینده مقیم سازمان ملل متحد و نمایندگان سازمان حفاظت از محیط زیست تصریح کرد: خرسندیم که این فرصت برای یک شرکت بیمه بازرگانی فراهم شد تا در راستای حفاظت از گونه های جانوری محیط زیست گام برداریم.

این گزارش می افزاید، در این مراسم گری لوییس، نماینده مقیم سازمان ملل متحد و نمایندگان سازمان حفاظت از محیط زیست با تاکید براینکه همکاری بیمه دانا و پروژه حفاظت از یوزپلنگ آسیایی نمونه بازر مشارکت بخش خصوصی و عمومی برای رسیدن به هدف است، گفت: تفاهم نامه جدید بیمه دانا با دفتر برنامه عمران ملل متحد نوعی از پوشش های بیمه ای را فراهم می کند که طبق آن بیمه دانا با ارایه کمک های مالی مورد نیاز برای اجرای جنبه های مختلف پروژه، خطراتی که یوزها را تهدید می کند، کا هش می دهد.

در این مراسم دو فقره چک یک میلیارد ریالی ( صد میلیون تومانی ) بابت خسارت یوزپلنگ های تلف شده از سوی دکتر بیژن صادق ، مدیر عامل بیمه دانا به گری لوییس، نماینده دفتر توسعه ملل متحد و هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل اهدا شد.

در پایان مراسم از سوی مدیر عامل بیمه دانا به دست اندرکاران پروژه لوح تقدیر اهدا گردید.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
فقط با این سهم باید تک سهم بوددددددددددد