بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
در مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت بورس اوراق بهادار تهران عنوان شد:

کوچ بورس تهران از حافظ به سعادت آباد و رونمایی از برنامه های توسعه ای در سال 94

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بورسی اوراق بهادار تهران ( سهامی عام ) رأس ساعت 15:00 روز سه شنبه مورخ 1394.04.30 در محل مرکز پژهشگاه نیرو با حضور بیش از 57 درصد سهامداران برگزار شد.
کد خبر : ۱۵۱۹۵۵
نویسنده :
ابراهیمی
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بورسی اوراق بهادار تهران ( سهامی عام ) رأس ساعت 15:00 روز سه شنبه مورخ 1394.04.30 در محل مرکز پژوهشگاه نیرو با حضور بیش از 57 درصد سهامداران برگزار شد.
کوچ بورس تهران از حافظ به سعادت آباد و رونمایی از برنامه های توسعه ای در سال 94

ترکیب هیأت رئیسه مجمع با حضور آقای دکتر پورزرندی به عنوان رئیس مجمع و نظارت آقایان دکتری سیدی و برزنی و به دبیری آقای قیومی تشکیل شد.

همچنین نماینده سازمان بورس و نماینده موسسه حسابرسی نیز در جلسه حضور داشتند.

مجمع پس از استماع گزارش هیات مدیره توسط مدیر عامل محترم، جناب آقای دکتر قالیباف و گزارش بازرس قانونی تصمیمات ذیل را اتخاذ نمود.

  1.  تصویب صورت های مالی منتهی به سال مالی 1393.12.29
  2. تقسیم 100 ريال به عنوان سود نقدی به ازای هر سهم
  3. انتخاب مؤسسه حسابرسی بیان رایان به عنوان حسابرس و بازرس اصلی و موسسه حسابرسی دایا رهیافت به عنوان حسابرس و بازرس علی البدل
  4. انتخاب روزنامه دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه کثیر الانتشار

جلسه مجمع فوق العاده شرکت بورس اوراق بهادار تهران ( سهامی عام ) رأس ساعت 15:00 روز سه شنبه مورخ 1394.04.30 در محل مرکز پژوهشگاه نیرو با حضور بیش از 62 درصد سهامداران و با همان ترکیب هیأت رییسه مجمع عمومی عادی سالیانه برگزار شد.

در این جلسه افزایش سرمایه شرکت از مبلغ  900 میلیارد ریال به 1100 میلیارد ریال بابت احداث ساختمان مرکزی جدید شرکت به تصویب رسید که 137 میلیارد ریال از محل سود انباشته و 63 میلیارد ریال از اندوخته احتیاطی تأمین می شود.

*اعضای هیأت مدیره:

بورس اوراق بهادار تهران

*گزیده اطلاعات مالی:

بورس اوراق بهادار تهران

*گزیده اطلاعات بازار:

بورس اوراق بهادار تهران

*حاشیه مجمع:

حسن قالیباف اصل مدیر عامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران خبر از روان تر شدن معاملات سهام بورس به سهامداران حقیقی داد و اظهار داشت:  با توجه به نارضایتی سهامداران از محدودیتهای معاملاتی در شرایط خاص طی سال گذشته سعی کردیم این مشکل در سال 94 برطرف گردد، در سال گذشته طی دوره ای سقف معاملات تا 50 هزار سهم در طول روز بود که این محدویت برداشته شد و در حال حاضر هیچ نوع محدودیتی برای معاملات نیست .

وی در ادامه افزود: سال گذشته سرمایه شرکت بالغ بر 900 میلیارد ریال ثبت گردیده بود که امسال با رقم هزار و 100 میلیارد ریال نیز شاهد رشد سرمایه می باشیم. همچنین وضعیت معاملات سهام شرکت نسبت به  سال 92 افزایش داشته است.

مدیر عامل "بورس" با اشاره به پروژه ساختمان جدید در حال احداث شرکت در منطقه سعادت آباد عنوان کرد: این ساختمان می تواند جزیی از دارایی ها و اموال سهامداران و این مجموعه به شمار آید و با سیاست های آتی شرکت می توان برخی از طبقات را به نهادهای مرتبط واگذار نمود.

قالیباف اصل در خاتمه سخنان خود می افزاید؛ سال 94، با همت و تلاش کلیه افراد سالی پررونق خواهیم داشت و این امیدواری را به کلیه سهامداران می دهم که سال 95 مجمع در ساختمان جدید برگزار گردد.

* رویدادهای مهم:

1393.2.28 انتقال نماد شرکت تأمین مواد اولیه فولاد صبانور (توسعه معدنی و صنعتی صبانور) از فرابورس به بورس

پیرو احراز شرایط انتقال شرکت تأمین مواد اولیه فولاد صبانور از فرابورس به بورس، نام این شرکت در فهرست نرخ های بازار دوم بورس درج شد. هر سهم شرکت تأمین مواد اولیه فولاد صبانور مبلغ 14.620 ریال مورد معامله قرار گرفت.

1393.3.5 عرضه اولیه سهام نفت سپاهان

تعداد 105 میلیون سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت نفت سپاهان در فهرست نرخ های بازار دوم عرضه شد و هر سهم با قیمت 17.500 ریال مورد معامله قرار گرفت.

1393.3.13 رتبه بندی شرکت ها از منظر حاکمیت شرکتی

مدیریت امور ناشران بورس اوراق بهادار تهران پس از مطالعه روش های رتبه بندی شرکت ها از منظر حاکمیت شرکتی و دریافت نظرات اساتید، صاحبنظران و جامعه دانشگاهی، با هدف محاسبه شاخص حاکمیت شرکتی، برای اولین بار اقدام به محاسبه امتیار و تعیین رتبه حاکمیت شرکتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران شد.

1393.3.24 درج نماد شرکت های پالایش نفت جی و سرمایه گذاری توسعه معین ملت

شرکت پالایش نفت جی با نماد "شجی" در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد. همچنین شرکت سرمایه گذاری توسعه معین ملت با نماد "ومعین" در فهرست نرخ های بازار اول بورس اوراق بهادار تهران درج گردید.

1393.3.26 برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه و مجمع عمومی فوق العاده برای افزایش سرمایه

مجمع عمومی عادی سالیانه و مجموع عمومی فوق العاده بورس اوراق بهادار تهران، با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد. در این مجمع ضمن تصویب صورت های مالی سال 1392 با تقسیم 110 ریال سود برای هر سهم موافقت شد. در این مجمع، پس از رأی گیری، اعضای هیأت مدیره بورس تهران مشخص شدند.

پیشنهاد هیأت مدیره مبنی بر افزایش سرمایه نیز در مجمع عمومی فوق العاده، طرح و افزایش سرمایه بورس تهران از 450 میلیارد ریال به 900 میلیارد ریال از محل اندوخته احتیاطی و سود انباشته مورد تصویب قرار گرفت.

1393.4.4 انتقال شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق از فرابورس به بورس تهران

پیرو احراز شرایط انتقال شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق از فرابورس به بورس تهران، سهام این شرکت با نماد "سشرق" به قیمت هر سهم 2.179 ریال در بازار دوم فرابورس بازگشایی و مبادله شد.

1393.4.12 پرداخت سود سهام به سهامداران شرکت بورس تهران

آغاز پرداخت سود سهام سهامداران حقیقی از روز یکشنبه 15 تیر ماه تعیین شده بود ولیکن برحسب موافقت مدیر عامل بورس تهران، به منظور قدردانی از سهامداران محترم بر همراهی مستمر با سیاست های راهبردی شرکت، این زمان بندی زودتر از موعد مقرر در تاریخ 12 تیر ماه آغاز شد.

1393.6.25 درج سهام و اوراق بدهی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با نماد "کاوه" در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد. پس از درج این شرکت در روز 26 شهریور ماه اوراق اجاره شرکت فولاد کاوه جنوب کیش "صکاوه" نیز در فهرست نرخ های بازار اوراق بدهی بورس اوراق بهادار تهران درج گردید و در روز 27 مهر ماه معاملات ثانویه آن در بازار اوراق بدهی آغاز شد.

1393.8.10 در شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر

شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر در نماد "سغدیر" در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج گردید.

1393.8.25 عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان

تعداد 400 میلیون سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان "سیدکو" در فهرست نرخ های بازار دوم عرضه و به ازای هر سهم 1.500 ریال مورد معامله قرار گرفت.

1393.8.26 برگزاری دومین میز صنعت سیمان در بورس تهران

میز صنعت سیمان به منظور بررسی آخرین وضعیت این صنعت در بورس تهران برگزار شد. در این جلسه گزارش تفضیلی صنعت سیمان توسط بورس تهران ارایه شد و در خصوص بررسی و حل چالش های مطرح شده بحص های تخصصی صورت گرفت و نهایتاً جمع بندی مباحث ارایه شده در جلسه به منظور بهبود فضای کسب و کار صنعت، به مسئولین مربوطه از طرف بورس ارسال شد.

1393.8.27 عرضه اولیه اوراق مشارکت شهرداری شیراز

پیرو احراز شرایط و درج این اوراق در 6 آبان ماه 1393، تعداد 116 هزار اوراق مشارکت شهرداری شیراز با روش ثبت سفارش در بورس عرضه شد و با قیمت 960 هزار ریال داد و ستد گردید.

1393.11.7 پذیره نویسی اولین صندوق سرمایه گذاری شاخصی قابل معامله

پذیره نویسی 500 میلیارد ریالی صندوق سرمایه گذاری شاخصی 30 شرکت بزرگ فیروزه در بورس تهران آغاز شد.

1393.11.12 درج شرکت پتروشیمی مبین

پیرو احراز شرایط، شرکت پتروشیمی مبین با نماد "مبین" در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار درج گردید.

1393.11.21 صدور مجوز معاملات برخط گروهی

با صدور مجوز معاملات بر خط گروهی، کارگزاری ها می توانند بر فعالیت شعب و ایستگاه های معاملاتی و نیز مشتریان نظارت بیشتر و دقیق تری اعمال نمایند.

1393.11.27 پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری تجارت شاخصی کاردان

پیرو احراز شرایط و درج نام، پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری عادی قابل معامله صندوق سرمایه گذاری تجارت شاخصی کاردان از طریق بورس اوراق بهادار آغاز شد.

1393.12.1 کاهش حجم مبنای ناشران بورسی

به منظور افزایش نقدشوندگی بازار و براساس مطالعات کارشناسی، حجم مبنای شرکت های بورسی کاهش یافت. حجم مبنای کلیه شرکت های پذیرفته شده در بورس 4 در 10 هزار تعداد سهام شرکت اعلام شد و حداکثر حجم مبنا 10 میلیارد ریال و حداقل 500 میلیون ریال تعیین گردید.

1393.12.4 انتقال فولاد کاویان از بورس به فرابورس

براساس رأی هفتاد و ششمین جلسه هیأت پذیرش در تاریخ 1393.7.16 و همچنین پایان زمان ایفای تعهد خرید سهام از سایر سهامداران، نام شرکت فولاد کاویان از فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران لغو پذیرش شده و قابل انتقال به بازار پایه فرابورس ایران شد.

1393.12.4 رونمایی سه شاخص جدید در بورس تهران

با حضور وزرای محترم امور اقتصادی و دارایی، نفت، صنعت، معدن و تجارت و مدیران ارشد بازار سرمایه، شاخص قیمت، شاخص قیمت (هم وزن) و شاخص قیمت و بازده نقدی (هم وزن) رونمایی شدند. به این ترتیب شاخص TPIX از آذر 1387، شاخص قیمت از ابتدای سال 1393 با پایه 10.000 واحد و شاخص قیمت و بازده نقدی (هم وزن) از ابتدای سال 1393 با پایه 10.000 واحد به کار گرفته شدند.

1393.12.17 انتقال پتروشیمی اصفهان از بورس به فرابورس

به موجب رأی هفتاد و چهارمین جلسه هیأت محترم پذیرش اوراق بهادار تهران در تاریخ 1393.6.12 و همچنین رد اعتراض آن شرکت از طرف هیأت مدیره محترم سازمان بورس و اوراق بهادار، نام شرکت پتروشیمی اصفهان از فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران به صورت قطعی لغو پذیرش شده و قابل انتقال به بازار پایه فرابورس ایران شد.

1393.12.24 درج شرکت بیمه در تابلو دوم بورس تهران

شرکت بیمه ما با نماد "وما" در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج گردید.

1393.12.25 انتقال بانک خاورمیانه از فرابورس به بورس تهران

پیرو درج بانک خاورمیانه در 10 اسفند 93، این شرکت از فرابورس به بازار دوم بورس تهران منتقل شد. بیش از 2 میلیون سهم این شرکت با قیمت هر سهم 1.876 ریال به ارزش 4.387 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

1393.12.27 انتقال کویر تایر از فرابورس به بورس تهران

پس از درج کویر تایر در 10 اسفند 93، تعداد 919، 616 سهم "پکویر" با قیمت هر سهم 14.400 ریال به ارزش بیش از 8 میلیارد ریال مبادله شد.

بازدید سرمایه گذاران خارجی از بورس تهران

طی سال گذشته تعداد 175 سرمایه گذار خارجی فعال در بازار های مالی بین المللی در قالب 36 هیأت، از تالار معاملات بورس تهران بازدید نموده و از نزدیک در جریان روند معاملات بورس تهران قرار گرفتند. همچنین کارشناسان صندوق بین المللی پول، سفیر کنفدراسیون از بورس تهران بازدید داشتند.

سایر رویدادها

از سایر رویدادهای مهم سال مورد گزارش نیز می توان به حضور بورس تهران در اولین اجلاس سرمایه گذاری اسلامی در ایران حضور در نمایشگاه Invest آلمان، برگزاری جلسه معرفی فرصت های سرمایه گذاری در بازار ایران (Road Show) در لندن، استفاده از روش ثبت سفارش در عرضه واحد صندوق های سرمایه گذاری، الزام ناشران بورس به واریز سود به حساب بانکی سهامداران، نشست مدیر عامل با مدیران عامل کارگزاران، سهامداران حقیقی و مدیران صندوق های سرمایه گذاری مشترک، بازدید سهامداران حقیقی از روند اجرایی و پیشرفت پروژه ساختمان مرکزی بورس اشاره کرد.

*پیام هیأت مدیره:

سال 1393 را می توان سالی حساس براس بورس اوراق بهادار تهران و سرمایه گذاران این بازار اوراق بهادار دانست. به دلیل شرایط حاکم بر اقتصاد و ابهامات موجود در حوزه سیاست بین الملل در این سال ارزش جاری بازار با کاهشی 27 درصدی به 2.813 هزار میلیارد ریال تنزل یافت.

ارزش معاملات و شاخص کل بورس تهران نیز هر یک به ترتیب با کاهش 43 و 21 درصدی مواجه شدند. با این وجود بورس تهران در راستای انجام وظایف اصلی خود شاهد رویدادهای مثبتی نیز بود. در زمینه تأمین مالی بورس تهران با وجود رکود حاکم بر اقتصاد ملی، روندی فزایندده را پشت سرگذاشته است.

ارزش اسمی بازار در این سال با رشدی 31.5 درصدی به 954 هزار میلیارد ریال رسید. بخش عمده این افزایش ارزش اسمی به افزایش سرمایه شرکت های بورسی اختصاص داشته است. شرکت های یاد شده در این سال سرمایه خود را به میزانی بیش از 213 هزار میلیارد ریال افزایش داده اند که رشدی 34 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

از این میزان افزایش سرمایه بیش از 105 هزار میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی بوده که نسبت به سال پیش از رشدی 44 درصدی برخوردار بوده است. در سال 93 اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک نیز به عنوان ابراز تأمین مالی در بورس تهران منتشر شدند و ارزشی بالغ بر 3700 میلیارد ریال را نصیب ناشران خود کردند.

محاسبه و انتشار مجدد شاخص قیمت را که به خواست عمومی فعالان بازار سرمایه ایران بدل شده بود را نیز می توان اقدامات پایه ای بورس تهران در سال 1393 دانست. طراحی، محاسبه و انتشار شاخص های هم وزن (قیمتی و درآمدی) نیز گام مثبتی در شفافیت بیشتر بازار سهام به شمار می رود که در سال 1393 محقق شد.

از میان ابزارها و نهادهای مالی پذیرفته شده در بورس تهران می توان به پذیرش 2 صندوق سرمایه گذاری قابل معامله و 29 اوراق تبعی نیز اشاره کرد. همچنین در این سال 6 شرکت جدید در بورس تهران پذیرش و سهام آنها برای اولین بار از طریق بورس تهران عرضه شد.

همچنین برگزاری بیش از 170 هزار نفر ساعت دوره آموزشی عمومی و تخصصی برای ناشران، اعضا و سرمایه گذاران، برگزاری 6 سمینار، چاپ 4 کتاب و 6 بروشور تخصصی و برگزاری نشست های میز تخصصی صنایع و همچنین هم اندیشی با فعالان بازار در چارچوب های برنامه ریزی شد از دیگر اقدامات بورس تهران بوده است.

مطالعه ریز ساختارهای بازار اوراق بهادار و ارایه پیشنهاداتی برای اصلاح آن از جمله کاهش حجم مبنای شرکت ها، بررسی روش های افزایش سهام شناور آزاد، ارایه روشی برای راه اندازی معاملات آتی سبد شاخص و پیگیری راه اندازی معاملات ابراز مشتق نیز از سایر اقدامات سال پیشین بورس تهران به شمار می روند. در این سال پروژه بزرگ احداث ساختمان مرکزی بورس اوراق بهادار تهران نیز از رشدی مطلوب برخوردار بوده و امید است در سال جاری به بهره برداری برسد.

به هر روی بورس اوراق بهادار تهران در تلاش است با مجموعه اقدامات و فعالیت های خود به رشد و توسعه اقتصاد ایران یاری رساند و گامی در راستای سربلندی ایران بردارد. در این راستا هیأت مدیره بورس تهران همواره از همراهی و همدلی سهامداران محترم این شرکت، اعضای شورای عالی بورس و اوراق بهادار، هیأت مدیره و مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار، اعضا و ناشران پذیرفته شده، اعضای هیأت عامل سازمان خصوصی سازی، اصحاب رسانه و سرمایه انسانی بهره مند شده و از این بابت از تمامی آنها قدردان و سپاسگزار است.

*ترکیب سهامداران

تعداد سهام و ترکیب سهامداران شرکت در جدول شماره 1 نشان داده شده است. براساس ماده 54 قانون بازار اوراق بهادار هیچ سهامدار حقیقی یا حقوقی به طور مستقیم یا غیرمستقیم نمی تواند بیش از 2.5 درصد از سهام شرکت را در اختیار داشته باشد. براساس ماده 9 اساسنامه، سهامداران شرکت به سه گروه کارگزاران، نهادهای مالی و سایر اشخاص تقسیم می شوند که در هر زمان حداکثر درصد سهام گروه های مذکور و تغییرات بعدی آن توسط سازمان بورس و اوراق بهادار تعیین می شود.

بورس اوراق بهادار تهران

*فهرست سهامداران عمده

فهرست سهامداران عمده در پایان سال مالی مورد گزارش به شرح جدول 2 ارایه می گردد.

بورس اوراق بهادار تهران

*سرمایه و تغییرات آن

تغییرات سرمایه شرکت از بدو تأسیس تاکنون به شرح جدول ذیل می باشد.

بورس اوراق بهادار تهران

*وضعیت معاملات سهام بورس تهران

با توجه به تکالیف مجمع مبنی بر پذیرش سهام بورس اوراق بهادار تهران در تابلو بورس و فراهم کردن امکان داد و ستد سهام بین سهامداران، اقدامات و پیگیری برای اخذ مجوزهای مورد نیاز تا تاریخ 1390.6.13 منجر به درج نماد "بورس" در بازار پایه فرابورس گردید، بطوریکه معاملات بورس تهران در سه طبقه کارگزاران، نهادهای مالی و سایر اشخاص (مطابق با مفاد اساسنامه بورس تهران) به ترتیب با نمادهای "ذبورس1"، "ذبورس2" و "ذبورس3" از تاریخ مذکور در بازار پایه فرابورس ایران به صورت توافقی و از طریق کارگزاران فعال در فرابورس صورت می پذیرد. جدول ذیل میزان معاملات سهام بورس تهران در سال 92 و 93 نشان می دهد.

بورس اوراق بهادار تهران

*معاملات اوراق بهادار

ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم در بورس اوراق بهادار تهران در سال 1393 طی 241 روز کاری به مبلغ 522.542 میلیارد ریال رسید که نسبت به سال پیش 44 درصد کاهش داشته است. مبلغ 377.119 که نسبت به سال قبل با 46 درصد کاهش در ارزش روبه رو بوده است. متوسط ارزش معاملات سهام نیز از مبلغ 4.015 میلیارد ریال به مبلغ 2.251 میلیارد ریال رسید.

اهم اقدامات به عمل آمده و در دست اقدام پروژه احداث ساختمان سال 1393:

  1. نهایی نمودن مذاکرات، عقد و ابلاغ قرارداد پیمانکاری عملیات تکمیلی و اجرای ابنیه و تأسیسات مکانیکی و الکتریکی و نازک کاری
  2. ابلاغ قرارداد طراحی معماری داخلی پروژه، نظارت بر طراحی و برگزاری کارگاه فنی در تهران
  3. تشکیل دفتر فنی پروژه جهت پیشبرد امور برنامه ریزی و کنترل پیشرفت کار، فنی و مهندسی قراردادی و امور اجرایی پروژه
  4. مدیریت و راهبری امور مربوط به تکمیل طراحی فاز دو توسط مشاور و راهبری تهیه نقشه های تکمیلی توسط بخش مهندسی پیمانکار و تأیید دستگاه نظارت در خصوص نقشه های اجرایی
  5. راهبری و مدیریت پیمانکار اجرای اسکلت فلزی و بتنی پروژه، جهت اتمام پروژه و تحویل به کارفرما
  6. مدیریت بر تهیه و اجرای خرپای نمای شرقی پروژه توسط پیمانکار و خرید باقیمانده آهن آلات مورد نیاز پروژه
  7. مذاکره، اخذ تخفیف عواغرض مازاد تراکم از شهرداری منطقه بابت اصلاح نقشه های معماری و افزایش سطح زیربنا پروژه نسبت به پروانه صادره برای ساختمان و پرداخت آن
  8. مدیریت و کنترل امور برنامه ریزی، فنی و مهندسی و اجرایی پیمانکا اصلی پروژه توسط تیم مجری طرح و با هماهنگی دستگاه نظارت پروژه
  9. برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار اجرای پوشش ضد حریق اسکلت فلزی پروژه
  10. برگزاری فراخوان، تهیه لیست بلند و کوتاه، ارزیابی فنی و بازدید از پروژه های مشابه و کارخانه های ساخت جهت برگزاری مناقصه خرید و اجرای نمای پروژه
  11. انجام مذاکرات قراردادی جهت خرید آسانسورها و پله های برقی از برندهای مطرح اروپایی
  12. برگزاری تشریفات خرید چیلر و رسیدن به مرحله انتخاب فروشنده و انجام مذاکره
  13. انجام بررسی و مذاکرات در خصوص خرید ژنراتورهای پروژه
  14. شناسایی فروشندگان، انجام بازدید و برگزاری تشریفات مناقصه خرید UPS دینامیک DRUPS به صورت مستقیم از کشورهای اروپایی
  15. پیگیری امور مربوط به اخذ گواهی انرژی برای ساختمان
  16. پیگیری اخذ انشعابات پروژه شامل انشعاب برق، مخابرات، گاز و آب و فاضلاب
  17. مدیریت بر تهیه گزارش های مستندسازی پروژه توسط تیم مربوطه

اهم اقدامات پیش رو در سال 1394

  1. راهبری و مدیریت بر نهایی نمودن طرح های معماری داخلی پروژه
  2. انعقاد قرارداد با پیمانکار خرید و نصب چیلرهای پروژه
  3. انتخاب پیمانکار نما و کنترل عملیات طراحی و اجرای نما توسط پیمانکار منتخب و خرید شیشه
  4. انجام فرآیند خرید تجهیزات دیتاسنتر و سامانه شبکه
  5. انجام فرآیند خرید آسانسورها و پله های برقی
  6. انجام فرآیند خرید دیزل ژنراتورهای پروژه و خرید ترانس ها
  7. راهبری امور مربوط به عملیات اجرایی پروژه توسط پیمانکاران مختلف پروژه تا زمان تحویل، تست و آماده سازی جهت بهره برداری
  8. اتمام فرآینده های مربوط به اخذ انشعابات و اجرای آن
  9. اخذ گواهی پایان کار ساختمان جهت آغاز بهره برداری

اهداف و برنامه های سال 1394

بورس اوراق بهادار تهران

بورس اوراق بهادار تهران


ترازنامه

بورس اوراق بهادار تهران

صورت سود و زیان

بورس اوراق بهادار تهران


آدرس لینک شرکت

WWW.tse.ir


اشتراک گذاری :
ارسال نظر