بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
طی نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز

"وساخت" و "کرمان" تحلیل شد

روز گذشته، چهل و ششمین نشست باشگاه مشتریان در خصوص تحلیل بنیادی و تکنیکی دو نماد معاملاتی "وساخت" و "کرمان" با همکاری شرکت کارگزاری آثل برگزار شد.
کد خبر : ۱۵۴۵۱۱
نویسنده :
محمدآموخته
طی نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز، دو شرکت فعال در گروه ساختمانی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، روز گذشته، چهل و ششمین نشست باشگاه مشتریان در خصوص تحلیل بنیادی و تکنیکی دو نماد معاملاتی "وساخت" و "کرمان" با همکاری شرکت کارگزاری آثل برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در ابتدا تیم تحقیق و مطالعات بورس نیوز گزارشی را از وضعیت فعلی و آینده صنعت ساختمان را برای اعضا ارایه کرد و سپس آقای پور جوان مدیر تحلیل شرکت کارگزاری آثل نیز شرایط بنیادی شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان را مورد تحلیل و بررسی قرار داد.

همچنین، تیم تحقیق و مطالعات بورس نیوز در ادامه تحلیل شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران را نیز برای اعضا باشگاه مشتریان ارایه کرد.

این گزارش می افزاید، در پایان نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز، روند تکنیکی دو نماد "وساخت" و "کرمان" توسط فایل ارسالی آقای مهدی پور به تصویر کشیده شد.

لازم به ذکر است، آن دسته از افرادی که علاقمند به ثبت نام در باشگاه بورس نیوز را دارند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه 100 هزار تومان برای افراد حقیقی و 200 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو جدید باشگاه ثبت نام کرده و از خدمات ارایه شده بهره مند شوند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/3

شایان ذکر است، در پایان نشست روز گذشته باشگاه مشتریان، یک تفاهم همکاری، در زمینه تحلیل دو نماد "وساخت" و "کرمان" میان بورس نیوز و شرکت کارگزاری آثل به امضا رسید.





اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
البرزی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵
تکلیف سهامداران شرکت نورد ولوله اهواز چه می شود؟ سهامداران 12 سال است سود دریافت نکرده اند ایا این اسیب نیست؟ کنترل ونظارت لازمه بازار سرمایه است تا شرکتها به راحتی حق سهامداران خود را تضییع ننمایند نانی هم به دست ............