بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
شرکت ارتباطات سیار ایران در بخش خدمات ارزش افزوده، با تمرکز بر روی خدمات نوین، محتوای غنی و اپلیکیشن های کاربردی، با خدمات و پلتفورم های هوشمند بیش از ۱۰۰ محصول باند پهن را که با همکاری بیش از ۴۰ شرکت متخصص و برتر این حوزه آماده ارائه است، رونمایی و معرفی خواهد کرد.
کد خبر : ۱۵۴۶۰۲
نویسنده :
همراه اول
همراه اول با یک سالن اختصاصی و حضور در فضای باز، در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی شرکت می کند.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: اپراتور اول تلفن همراه کشور با اختصاص فضایی بیش از دو هزار و پانصد مترمربع به غرفه های خود، بزرگترین حضور نمایشگاهی را در «ایران تلکام ۲۰۱۵» خواهد داشت.

بر اساس گزارش بورس نیوز، همراه اول در «ایران تلکام۲۰۱۵» با شعار «یه همراه پر سرعت» در سالن اختصاصی ۷ و فضاهای باز، با رویکرد ارائه خدمات نسل های ۳ و ۴ تلفن همراه، آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات نوین خود را عرضه می کند.

در شانزدهمین نمایشگاه ایران تلکام، همراه اول با خدمات و سرویس های جدیدی نظیر «بسته خوش آمد اینترنت»، «طرح رویاهای دست یافتنی (ویژه استان ها)»، «بسته مکالمه خانواده»، «معرفی سیم کارت کودک (درسا)»، در خدمت بازدیدکنندگان خواهد بود.

«اختصاص فضایی برای تجربه خدمات، سرویس ها و بخصوص نرم افزارهای کاربردی نسل ۳ و ۴ تلفن همراه»، «معرفی بسته های جدید نوترینو و پاسخگویی به سؤوالات مشترکین»، «ارائه نقشه پوشش شبکه نوترینو در سراسر کشور»، «آموزش و فعال سازی اینترنت همراه»، «معرفی بسته جدید نیترو»، «باشگاه فیروزه ای»، «سرویس حساب کاربری و اپلیکیشن "همراه من"»، «سامانه شارژ *1# »، از دیگر خدمات همراه اول در نمایشگاه امسال است.

شرکت ارتباطات سیار ایران در بخش خدمات ارزش افزوده، با تمرکز بر روی خدمات نوین، محتوای غنی و اپلیکیشن های کاربردی، با خدمات و پلتفورم های هوشمند بیش از ۱۰۰ محصول باند پهن را که با همکاری بیش از ۴۰ شرکت متخصص و برتر این حوزه آماده ارائه است، رونمایی و معرفی خواهد کرد.

اپراتور اول با ارائه خدمات خاص به سازمان و شرکت ها با خدماتی نظیر«سیم کارت سازمانی»، «بسته های سازمانی»، «راهکارهای ماشین به ماشین» و... در نمایشگاه امسال حضور دارد.

برپایی فروشگاه جهت دسترسی آسان و سریع مشترکین همراه اول به انواع محصولات و خدمات نظیر «ارائه و معرفی طرح تقسیط سیم کارت دائمی»، «طرح تقسیط گوشی های تلفن همراه و مودم های MBB به مشترکین دائمی»، «معرفی فروشگاه الکترونیکی همراه اول»، «معرفی سایت حراج» و «فروش تلفنی» از دیگر برنامه های اپراتور اول در نمایشگاه ایران تلکام است.

معرفی دستاوردهای ارتباطات دیجیتال، و صفحات این اپراتور در شبکه های اجتماعی، معرفی سرویس های نوآورانه، مسؤولیت اجتماعی(CSR)، رعایت الزامات ایمنی در برابر تشعشع، جذب و استخدام، تعالی سازمان، بازی، سرگرمی و مسابقه از دیگر برنامه های همراه اول در نمایشگاه عنوان شده است.

همچنین قرار است مرحله نهایی استارت تاپ تلنت همراه اول در روزهای نمایشگاه تلکام برگزار شود که طی آن به سه تیم اول جوائز نفیسی اهدا می شود.

همراه اول همچون سال های گذشته، امسال نیز برای رفاه حال خبرنگاران، در سالن اختصاصی خود(سالن۷)، «اتاق خبر» در نظر گرفته است. همچنین مدیران این اپراتور در روزهای برگزاری نمایشگاه با مصاحبه های اختصاصی و حضور در نشست های خبری، پاسخگوی رسانه ها خواهند بود.

علاقمندان می توانند از روز آغاز نمایشگاه، صفحه ویژه این رویداد بزرگ مخابراتی را در پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مشاهده کنند.

گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی، ۴ تا ۷ مهرماه با حضور ۲۱۲ شرکت داخلی و ۸۰ شرکت خارجی از ۱۸ کشور، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر