بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
طی نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز

صنعت دارو تحلیل شد/ بررسی بیمه دانا در نشست هفته آتی

روز گذشته چهل و هفتمین نشست باشگاه مشتریان با همکاری شرکت کارگزاری اردیبهشت ایرانیان در خصوص تحلیل بنیادی صنعت دارو تا پایان سال جاری برگزار شد.
کد خبر : ۱۵۵۷۸۳
نویسنده :
محمدآموخته
طی نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز، چشم انداز صنعت دارو تا پایان سال جاری مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، روز گذشته چهل و هفتمین نشست باشگاه مشتریان با همکاری شرکت کارگزاری اردیبهشت ایرانیان در خصوص تحلیل بنیادی صنعت دارو تا پایان سال جاری برگزار شد.

در ابتدا جلسه روز گذشته باشگاه مشتریان، تیم تحقیق و مطالعات بورس نیوز، تحلیل کلان صنعت دارو در جهان و ایران را در دستور کار قرار داد و سپس حافظ عزیزی نقش مدیر تحلیل شرکت کارگزاری اردیبهشت ایرانیان نیز، چشم انداز شرکت های دارویی تا پایان سال جاری را به صورت ویژه برای اعضا ارایه کرد. در این نشست کل 26 شرکت حاضر در بورس از لحاظ آیتمهای با اهمیت بنیادی مورد بررسی قرار گرفتند.

این جلسه در سالن کنفرانس سرمایه گذاری فرهنگیان و با حضور مدیران این شرکت و جناب آقاجانی مدیر عامل کارگزاری اردیبهشت ایرانیان برگزار شد.

صنعت دارو تحلیل شد/ بررسی بیمه دانا در نشست هفته آتی

همچنین، بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده، نشست هفته آتی باشگاه مشتریان بورس نیوز به تحلیل دو نماد بیمه ای با همکاری شرکت کارگزاری بانک سامان اختصاص خواهد یافت.

این گزارش می افزاید، چهل و هشتمین نشست باشگاه مشتریان بورس نیوز طی هفته آتی در خصوص تحلیل بنیادی و تکنیکی دو نماد معاملاتی "دانا" و "وتعاون" برگزار خواهد شد.

لینک ثبت نام

http://www.boursenews.ir/fa/forms/68

لازم به ذکر است، آن دسته از افرادی که علاقمند به ثبت نام در باشگاه بورس نیوز می باشند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه 100 هزار تومان برای افراد حقیقی و 200 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو جدید باشگاه ثبت نام کرده و از خدمات ارایه شده بهره مند شوند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/3

زمان برگزاری:

سه شنبه 94.07.28 از ساعت 15 الی 17

محل برگزاری:

چهار راه جهان کودک- نبش خیابان بیست و پنجم آفریقا- ساختمان 29- طبقه همکف- شرکت کارگزاری بانک سامان

شایان ذکر است، در پایان نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز، ثبت بیانیه مشترک نشست درخصوص تحلیل صنعت دارو و از سوی شرکت کارگزاری اردیبهشت ایرانیان و بورس نیوز به امضا رسید.

صنعت دارو تحلیل شد/ بررسی بیمه دانا در نشست هفته آتی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر