بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
کد خبر : ۱۵۶۱۳۱
  • دبیر انجمن قطعه‌سازان از نهایی شدن تولید سه محصول جدید پژو و دو محصول جدید رنو در ایران خبر داد و با اشاره ارائه تسهیلات 25 میلیون تومانی خودرو گفت که اگر تقاضای مردم به سمت خرید ال90 برود خودروسازان برای تولید این خودرو مشکلی ندارند.
    downloadپژو و رنو
    دبیر انجمن قطعه‌سازان از نهایی شدن تولید سه محصول جدید پژو و دو محصول جدید رنو در ایران خبر داد و با اشاره ارائه تسهیلات 25 میلیون تومانی خودرو گفت که اگر تقاضای مردم به سمت خرید ال90 برود خودروسازان برای تولید این خودرو مشکلی ندارند.

    محمدرضا نجفی‌منش، با اشاره به تولید خودروهای جدید در دو شرکت بزرگ خودروساز کشور افزود: بر اساس مذاکرات صورت گرفته قرار است سه محصول پژو 301، 208 و 2008 در سال آینده به تولید برسند که قیمت این خودروها احتمالا زیر 50 میلیون تومان خواهد بود.

    او گفت: ایران‌خودرو قصد دارد برخی محصولات خود نظیر پژو 405 را از رده خارج کند و خودرویی همتراز آن را به تولید برساند که این محصول نیز با برند پژو به بازار عرضه خواهد شد.

    دبیر انجمن قطعه سازان درباره فعالیت رنو به عنوان دیگر خودروساز فرانسوی درایران گفت: مذاکرات نهایی برای تولید خودرو کوئید که قیمتی در حدود 20 میلیون تومان خواهد داشت صورت گرفته و به نظر می رسد این خودرو به زودی در ایران خودرو یا سایپا به تولید برسد.

    او همچنین گفت: رنو کپچر یکی دیگر از محصولات رنو است که در ایران به تولید خواهد رسید و به سبد محصولات ایران‌خودرو اضافه خواهد شد.

    نجفی منش افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است رنو داستر که یک شاسی بلند کوچک است نیز در ایران به تولید برسد که به این صورت بر تعداد محصولات تولیدی رنو در ایران افزوده خواهد شد.

    او گفت: تولید رنو ساندرو به عنوان نسل دوم ال90 در پارس‌خودرو آغاز شده و به زودی تولید رنو کولیوس نیز شروع می‌شود.

    دبیر انجمن قطعه‌سازان با اشاره به ارائه تسهیلات 25 میلیونی برای خرید خودرو افزود: اگر مردم در این دور از خرید خودرو بخواهند صف تقاضا برای خودرویی نظیر ال90 تشکیل دهند خودروسازان ما از این لحاظ مشکلی نخواهند داشت و می توانند به اندازه تقاضای آنان به تولید ال90 بپردازند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
اگر مردم در این دور از خرید خودرو بخواهند صف تقاضا برای خودرویی نظیر ال90 تشکیل دهند خودروسازان ما از این لحاظ مشکلی نخواهند داشت..!!!!!!!!
به این میگن فرار به جلو.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
تولید شاسی بلند ایرانی به جای خودروهای دراز و بی حد و اندازه مثل سمند ایرانی که به اندازه ی یک کشتی, تمام عرض خیابان را اشغال می کند
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
طراحی خودروهای داخلی باید به سمت توسعه عمودی ماشین ها باشد نه توسعه افقی, تولید سمند باید متوقف شد چون این لگن دراز ایرانی باعث ترافیک و راه بندان در خیابان ها میشود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶
اخه مگه ما اجر خورده تو سرمون بیایم ال 90 که انگار یک پراید دو ایکس لارجه رو با اون قیمت بخریم .

واسه خودتون .

انشاله ورشکست میشین .
ناشناس
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵
الهی آمین
ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸
برادران عزيز خودروساز چرا بيخود اينهمه زور ميزنيد مردم از خودروهاي شما بيزار شدند ، خريد خودروي صفر ايراني ممنوع ،كمپين همچنان برقرار است .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۲
صف تقاضا برای ال 90؟؟؟
چه اعتماد به نفسی دارن این بنجل فروش ها
حتی با وام قرض الحسنه هم دیگه مردم خودروی بی کیفیت نمیخرن چه برسه به وام 16 درصدی که حتی از تورم هم (13 درصد) بیشتره!
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲
خودرو سازها مانند غریقی هستند که برای نجات خود به هر تخته پاره ای چنگ میاندازد تا در برابر کمپین تحریم بگویند کم نیاورده ایم