بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
کد خبر : ۱۵۶۳۸۸

به گزارش خبرنگار بورس نیوز،شرکت سیمان ارومیه براساس گزارش شفاف سازی در خصوص پیش بینی درآمد هر سهم خود بر اساس عملکرد واقعی 6 ماهه سال مالی منتهی به 1394.12.29 موارد زیر را اعلام نمود :

1. در بخش فروش و بهای تمام شده که بالغ بر 46 و 48 درصد پوشش بودجه اصلاحی این شرکت که انحراف ناچیز آن مربوط به اعطای تخفیفات به خریداران سیمان می باشد ، شرکت در تلاش است که این انحراف کم در شش ماهه دوم سالجاری جبران شود.

2. انحراف زیاد خالص هزینه های عملیاتی واقعی نسبت به بودجه مطمنا در شش ماهه دوم سالجاری پوشش داده خواهد شد. و پیش بینی مربوط به هزینه های جذب نشده در شش ماهه دوم می باشد و در صورتیکه شرکت بخواهد مجددا تعدیل بودجه نماید اثری بر این پارامتر نخواهد داشت.

3. هزینه های اداری و تشکیلاتی و فروش و هزینه های مالی مطابق برنامه پیش بینی شده مورد انتظار بوده و مطابق با واقعی پیش می رود.

4. بخش عمده در آمد حاصل از سرمایه گذاری ها مربوط به سود سپرده بانکی بوده که آنهم مطابق بودجه تعیین شده پوشش داده شده و مابقی سهم شش ماهه دوم می باشد.

5. عدم پوشش درآمد ها و هزینه های متفرقه مربوط به عدم پوشش تسعیر نرخ ارز خارجی بوده که غیر قابل پیش بینی است و در صورت جبران نشدن آن مطمئنا شرکت نسبت به تعدیل آن در سه ماهه سوم اقدام خواهد نمود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر