بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
پنجاه و دومین نشست باشگاه مشتریان طی هفته جاری در خصوص تحلیل بنیادی صنعت اوره، و چشم انداز آتی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه با همکاری شرکت کارگزاری مبین سرمایه برگزار می گردد.
کد خبر : ۱۵۷۰۳۴
نویسنده :
محمدآموخته
طی نشست هفته جاری باشگاه مشتریان بورس نیوز، تحلیل بنیادی صنعت اوره و همچنین نماد یک شرکت پتروشیمی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، پنجاه و دومین نشست باشگاه مشتریان طی هفته جاری در خصوص تحلیل بنیادی صنعت اوره، و چشم انداز آتی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه با همکاری شرکت کارگزاری مبین سرمایه برگزار می گردد.

بر اساس این گزارش، نشست هفته جاری باشگاه مشتریان بورس نیوز با ارایه تیم تحلیلی کارگزاری مبین سرمایه در محل کارگزاری مذکور برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، نشست هفته جاری باشگاه مشتریان بورس نیوز برای عموم کارشناسان و فعالان بازار سرمایه با ثبت نام در لینک زیر بلامانع است.

لینک ثبت نام

http://www.boursenews.ir/fa/forms/71

لازم به ذکر است، آن دسته از افرادی که علاقمند به ثبت نام در باشگاه بورس نیوز می باشند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه 100 هزار تومان برای افراد حقیقی و 200 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو جدید باشگاه ثبت نام کرده و از خدمات ارایه شده بهره مند شوند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/3

زمان برگزاری:

سه شنبه 94.08.26 از ساعت 15 الی 17

محل برگزاری:

میدان آرژانتین- خیابان نوزدهم- پلاک 13- واحد 302

اشتراک گذاری :
ارسال نظر