بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳
روز گذشته، پنجاه و دومین نشست باشگاه مشتریان با ارایه تحلیل صنعت اوره و آمونیاک و بررسی چشم انداز شرکت پتروشیمی کرمانشاه توسط مدیر تحلیل شرکت کارگزاری مبین سرمایه، مجید ششمانی در محل کارگزاری مذکور برگزار شد.
کد خبر : ۱۵۷۲۷۶
نویسنده :
محمدآموخته
طی نشست روز گذشته باشگاه مشتریان بورس نیوز، وضعیت فعلی و همچنین چشم انداز صنعت اوره و یک نماد پتروشیمی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، روز گذشته، پنجاه و دومین نشست باشگاه مشتریان با ارایه تحلیل صنعت اوره و آمونیاک و بررسی چشم انداز شرکت پتروشیمی کرمانشاه توسط مدیر تحلیل شرکت کارگزاری مبین سرمایه، مجید ششمانی در محل کارگزاری مذکور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به اهمیت صنعت پتروشیمی در بازار سرمایه، بورس نیوز در نظر دارد نشست هفته آتی باشگاه مشتریان را در خصوص تحلیل جامع صنعت پتروشیمی در دستور کار قرار دهد.

همچنین نشست هفته آتی باشگاه مشتریان بورس نیوز با ارایه تیم تحلیل شرکت کارگزاری اردیبهشت ایرانیان در محل کارگزاری مذکور برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، بورس نیوز به منظور رفاه حال فعالین بازار سرمایه، نشست هفته آتی باشگاه مشتریان را برای عموم پس از ثبت نام در لینک زیر بلامانع در نظر گرفته است.

لینک ثبت نام

http://www.boursenews.ir/fa/forms/72

لازم به ذکر است، آن دسته از افرادی که علاقمند به ثبت نام در باشگاه بورس نیوز می باشند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه 100 هزار تومان برای افراد حقیقی و 200 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو جدید باشگاه ثبت نام کرده و از خدمات ارایه شده بهره مند شوند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/3

زمان برگزاری:

سه شنبه 94.09.03 از ساعت 15 الی 17

محل برگزاری:

میرداماد- نرسیده به میدان مادر- خیابان نسا- خیابان پیرزاده- پلاک 38- طبقه سوم- دفتر سرمایه گذاری فرهنگیان


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
زنجانی
ESTONIA
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳
توجه به قیمت حق تقدم ها بسیار مهم وبا ارزش وحیاتی است در بعضی از پتروشیمی ها خرید وفروش ها بسیار بد است ایا ارزش حق تقدم یک شرکت در حال احداث ورشد بایستی 40 ریال باشد؟