بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
کد خبر : ۱۵۸۲۳۲
روح الله حسینی مقدم با حکم مدیرعامل بورس به عنوان معاون جدید ناشران و اعضاء شرکت بورس و جانشین مالمیر و پنجمین معاون این حوزه منصوب شد.

در پی استعفای اوایل آذرماه امیرحمزه مالمیر از سمت معاونت ناشران و اعضای شرکت بورس، باحکم از حسن قالیباف اصل مدیرعامل بورس ، روح الله حسینی مقدم به عنوان معاون ناشران و اعضای بورس تهران و پنجمین معاون این حوزه منصوب شد.

حسینی مقدم دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته اقتصاد و دانشجوی دکتری این رشته، از سال ۱۳۸۳ در حوزه های مختلف بورس از جمله تالارهای منطقه ای، تحقیق و توسعه فعال بوده و دوره کوتاهی در واحد بازار و بیش از ۴ سال در واحد نظارت بر ناشران حضور داشته و سابقه فعالیت در شرکت های سرمایه گذاری و تحلیل گری به عنوان کارشناس را دارد و از ۴ سال پیش تاکنون معاون ناشران و اعضاء بورس تهران بود.

عضویت در کمیته رسیدگی به تخلفات سازمان بورس از سال ۹۱ ، تالیف کتاب های بازارگردانی در بازار اوراق بهادار و اصول سرمایه گذاری در بورس، تدریس دوره اقتصاد و سرمایه گذاری در بورس مرکز مطالعات دانشگاه شریف، مدیریت گروه تحلیل صنایع خودرو، پتروشیمی، سیمان، دارو و بیمه و برگزاری میز این صنایع با حضور مدیران صنایع و شرکت ها از دیگر فعالیت های حسینی مقدم بشمار می رود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر