بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
بورس کالا در هفته ای که گذشت

فلز زرد بدون خریدار ماند

فلز زرد نیز در این دوره توسط شرکت طلای موته عرضه گردید که به دلیل نبود تقاضا مورد معامله قرار نگرفت همچنین عرضه های شرکت نورد آریان فولاد و شرکت فولاد آذربایجان با توجه به رکود بازار فولاد با استقبال خریداران مواجه نشد و مورد معامله قرار نگرفت.
کد خبر : ۱۵۸۴۰۶
نویسنده :
محمدآموخته
در این هفته شرکت آلومینیوم ایران ( ایرالکو ) مقدار 5540 تن انواع شمش آلیاژی و بیلت خود را بر روی تابلوی بورس کالا به ارزش حدود 339 میلیارد و 867 میلیون ریال فروخت. همچنین شرکت صنایع ملی مس ایران 13460 تن انواع محصولات مسی مانند کاتد و مفتول و کنسانتره های سولفور مولیبد و فلزات گرانبها را به ارزش بیش از 402 میلیارد و 406 میلیون ریال به فروش رسانید. فولاد مبارکه اصفهان نیز از دیگر شرکت هایی است که مطابق هر هفته انواع ورق فولادی را به تالار بورس کالای ایران می آورد که در این هفته 30750 تن انواع ورق را به ارزش 447 میلیارد و 681 میلیون ریال مورد معامله قرار داد.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، فلز زرد نیز در این دوره توسط شرکت طلای موته عرضه گردید که به دلیل نبود تقاضا مورد معامله قرار نگرفت همچنین عرضه های شرکت نورد آریان فولاد و شرکت فولاد آذربایجان با توجه به رکود بازار فولاد با استقبال خریداران مواجه نشد و مورد معامله قرار نگرفت.

در تالار پتروشیمی این هفته 51026 تن انواع محصولات پلیمری و شیمیایی مورد معامله قرار گرفت که ارزش آن به حدود 1475 هزار و 572 میلیون ریال می رسید. سهم فرآورده های نفتی نیز از معاملات بورس کالای این هفته 42327 تن به ارزش 295 میلیارد و 705 میلیون ریال بود. در تالار کشاورزی نیز محصولات شکر، برنج و خرمای کبکاب به مقدار 560 تن و به ارزش 5456 میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت.

ابراهیم هدایت زاده معامله گر بورس کالای شرکت کارگزاری پارس گستر خبره (انصار)


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر