بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
کد خبر : ۱۵۸۵۵۹
در معاملات آخرین روز معاملاتی هفته، بیش از 226 میلیون ورقه بهادار به ارزش 561 میلیارد ریال در فرابورس خرید و فروش شد.

بازار فرابورس دومین روز دی ماه را با داد و ستد 226 میلیون ورقه بهادار به ارزش 561 میلیارد ریال در 19 هزار و 414 نوبت پشت سر گذاشت.

شاخص کل فرابورس با وجود اینکه در ساعت آغازین فعالیت بازار 3 واحد بالا رفت اما در ادامه مجددا کاهش یافت و در نهایت، بدون تغییر محسوس نسبت به روز قبل در 676 واحد درجا زد.

بیشترین حجم و ارزش معاملات سهام روز جاری مربوط به داد و ستد 33 میلیون سهم ذوب آهن اصفهان به ارزش 69 میلیارد ریال بود و اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن در بازه 690 تا 740 هزار ریال خرید و فروش شد.

سهام شرکت‌های معدنی کیمیای زنجان گستران، بیمه آرمان و روی زنگان بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند و بیمه سامان، سرمایه‌گذاری مسکن تهران و بیمه پاسارگاد با بیشترین افت قیمت مواجه شدند.

صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد با معامله یک میلیون و 260 هزار سهم بیشترین حجم معاملات ETF را در روز جاری از آن خود کرد و اوراق اجاره سه ماهه مپنا با داد و ستد 100 هزار ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

طبق این گزارش، قیمت اسناد خزانه اسلامی امروز به 952 هزار ریال و نرخ بازده تا سررسيد این اسناد به 24.78 درصد رسيد که نسبت به روز گذشته 0.77 درصد كاهش یافته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر