بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
دوشنبه هفته جاری توسط مدیران شرکت بیمه اتکایی امین انجام می شود:

ارائه کارنامه عملکرد "اتکام" در جلسه معارفه

شرکت بیمه اتکایی امین اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه سال 95 را با برآورد سود 249 ریالی ارائه نموده که این مبلغ نسبت به سود برآوردی 211 ریالی در دوره مشابه سال مالی گذشته با رشد حدود 18 درصدی همراه بوده است.
کد خبر : ۱۵۹۳۷۹
نویسنده :
جمشیدی

در آستانه ورود سهام شرکت بیمه اتکایی امین به بازار دوم فرابورس جلسه معارفه ای با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این مجموعه و با همراهی برخی از اصحاب رسانه و کارشناسان و تحلیلگران بازار سرمایه طی دوشنبه هفته جاری رأس ساعت 14 برگزار می شود تا آخرین وضعیت سودآوری این مجموعه با سرمایه 155 میلیارد تومانی فعال توسط مدیران آن تشریح شود.

بر اساس گزارش بورس نیوز، تعداد یک میلیارد و 155 میلیون سهم شرکت بیمه اتکایی امین از 22 مهر ماه سال 92 با قیمت پایه 104 تومان به ازای هر سهم در بازار پایه فرابورس معامله می شد که در پی ارتقاء وضعیت سودآوری و سرمایه در اختیار شرکت، نماد معاملاتی "اتکام" طی دی ماه سال گذشته به بازار اول فرابورس منتقل شد و اکنون پس از طی کردن مراحل لازم آماده حضور در بازار دوم فرابورس می باشد تا در شرایط مناسب بازار سرمایه و با موافقت سهامداران عمده این مجموعه در بازار فرابورس کشف قیمت و معامله شود. بر این اساس جلسه معارفه بیمه اتکایی امین در روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد تا قبل از حضور آن در بازار فرابورس وضعیت سودآوری این مجموعه به اطلاع فعالان و کارشناسان بازار سرمایه برسد.

بر اساس این گزارش، شرکت بیمه ایران با تملک 20 درصدی سهام "اتکام" یکی از سهامداران عمده این مجموعه به شمار می رود که در کنار آن شرکت های بیمه آسیا و سرمایه گذاری ها خارجی ایران هر کدام حدود 16 درصد از سهام شرکت بیمه اتکایی امین را در اختیار دارند و از جمله سهامداران عمده آن می باشند.

بر اساس اطلاعات موجود، شرکت بیمه اتکایی امین اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه سال 95 را با برآورد سود 249 ریالی ارائه نموده که این مبلغ نسبت به سود برآوردی 211 ریالی در دوره مشابه سال مالی گذشته با رشد حدود 18 درصدی همراه بوده است.

در پایان خاطرنشان می شود، این مجموعه طی عملکرد دوره 12 ماهه اخیر سال مالی 94 با سرمایه 1000 میلیارد ریالی مبلغ 288 ریال سود به ازای هر سهم محقق ساخته است و مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران در ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 94.10.27 در محل جزیره کیش خیابان سنایی برگزار می شود.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.
https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر