بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
کد خبر : ۱۵۹۵۴۵

وی افزود: وجه مشترک این حوادث که مبنی بر ناتوانی در ایفای تعهدات از طرف برخی شرکت‌های تبلیغ شده یا مؤسسات مالی و اعتباری غیرمجاز، این است که همه آن‌ها به نوعی از تائید حکومت برای خود استفاده کردند؛ به عنوان مثال وقتی شرکت پدیده شاندیز از صداوسیما برای تبلیغ پروژه‌هایش استفاده می‌کند و یا شرکت پردیسبان که حتی به اندازه پدیده نیز املاک نداشته و بیشتر کاغذی بوده تا واقعی، به طرق مختلف تبلیغ می‌شود، نشان داده می‌شود که این حکومت و حاکمیت آن را تائید می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به مؤسسه غیرمجاز میزان که از نشان قوه‌قضائیه و نام بانک مرکزی در سر درش استفاده کرده و یا مؤسسه غیرمجاز ثامن‌الحجج، افزود: تمامی این موارد نوعی از هزینه‌کرد آبروی حاصل شده از خون شهیدان بزرگوار کشور است که برای مقاصد منحرف مالی و زرپرستی استفاده می‌شود.

توکلی با طرح این سؤال که چرا باید مردم را ملامت کنیم؟ آیا مردم باید برای اعتماد به دستگاه رسمی حکومت و سپرده‌گذاری در این نوع مؤسسات و شرکت‌ها حتی اگر طمع را مؤثر در این گول خوردن بدانیم، باید ملامت شوند؟ گفت: نحوه رفتار دستگاه‌های مسئول موجب فریب مردم می‌شود و از این رو آنها شریک در رفتارهای متقلبانه هستند.

وی اضافه کرد: باید دید آن روز که مؤسسه ثامن‌الحجج یکی پس از دیگری شعبه ایجاد می‌کرد و از یک تعاونی اعتباری با 6 میلیون توان مالی در سبزوار کارش را آغاز کرد، مسئولان کجا بودند؟

توکلی با بیان اینکه مسئولان با هر فعالیت خرد متخلفی با جدیت برخورد می‌کنند، گفت: در حال حاضر اگر شخصی بخشی از اتاق پذیرایی خود را برای ایجاد شغل فرزندش تبدیل به ساندویچی کند، جلوی فعالیت وی را با کشیدن تیغه‌ای در محل فعالیت آن می‌گیرند، اما با مؤسسه ثامن‌الحجج که نزدیک به 500 شعبه دارد برخوردی نمی‌شود؛ حال سؤال این است چطور می‌شود این موضوع را تحمل کرد؟

وی با تأکید بر اینکه بنده به‌ عنوان رئیس هیئت‌مدیره سازمان مردم‌ نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت، تمامی این موارد را بررسی کردم، گفت: بنده عرض می‌کنم که مالباختگان حق دارند گله‌مند شوند که چرا ما را با عنوان‌های اعتباربخش فریب داده‌اید؟

نماینده مردم تهران در مجلس با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دستگاه قضا در تعیین‌ تکلیف مؤسسه میزان، اظهارداشت: مشکل مردم و سپرده‌گذاران در مؤسسه میزان به‌ زودی حل می‌شود.

توکلی اضافه کرد: امیدواریم رئیس بانک مرکزی همت بیشتری در رابطه با رفع مشکل پدیده شاندیز داشته باشد.

وی تأکید کرد: درباره مشکلات مؤسسات و شرکت‌های غیرمجاز، وقت تلف کردن چاره کار نیست، بنده به آقای طیب‌نیا عرض کردم که شما به‌ عنوان وزیر اقتصاد باید سرنوشت بازار سرمایه را مهم تلقی کرده و در این امر دخالت داشته باشید تا مبادا مردم به این یقین برسند که اگر تا چند سال دیگر شرکتی به حق خواستار تجمیع سرمایه‌ مردم برای انجام فعالیتی مثمرثمر بود، مردم باور نکنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: درباره مالباختگان پدیده شاندیز راه‌حلی که اکنون مورد توافق اکثر افراد ذی‌ربط قرار گرفته عملی به نظر می‌رسد و آنها به حقوق از دست رفته خود خواهند رسید، اما در مورد مؤسسه ثامن‌الحجج که یک فرد مسئله‌دار با 119 چک برگشتی رفع سوءاثر شده، مؤسس آن است، باید تأمل بیشتری داشت.

توکلی برخورد با مؤسسه مالی غیرمجاز ثامن‌الحجج را ضروری دانست و تصریح کرد: باید مشخص شود که چه کسانی از این فرد حمایت می‌کنند که هر چه می‌گذرد با کمال وقاحت به تخلفات‌‌‌‌شان ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه در سال 93 که عضوی از شورای پول و اعتبار بودم، پرونده مؤسسه مالی ثامن‌الحجج مطرح شده است، گفت: در آن زمان با توضیحات مسئولان قرار بر بسته شدن این مؤسسه گذاشته شد، اما از آن تاریخ، یعنی از 10 تیرماه 93 تاکنون کار این مؤسسه بین زمین و هوا مانده است، بانک مرکزی در این رابطه به هر مرجعی که لازم بوده، نامه‌نگاری کرده، در حال حاضر نیز تلاش‌ها ادامه دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه صرف اطلاع‌رسانی درباره یک تخلف کافی نیست، گفت: باید تماس‌های رودررو نیز ضمیمه نامه‌نگاری شود تا بدین ترتیب شاهد اقدامی برای مبارزه با مفاسد باشیم.

توکلی با تأکید بر اینکه طبق اطلاعات جمع‌آوری شده مشکل سپرده‌گذاران ثامن‌الحجج قابل حل است، گفت: سپرده‌گذاران باید آرامش خود را حفظ کنند و ابزار دست فرد جفاکار به صورت غیرمستقیم نشوند.

وی همچنین بر تعیین تکلیف وضعیت مؤسسه غیرمجاز ثامن‌الحجج تأکید کرد و گفت:اقدامات لازم در رابطه با این مؤسسه مانند مؤسسه میزان نیز صورت گیرد، اگر مالک این مؤسسه به همین صورت آزاد باشد، به طور قطع بر تخلفاتش ادامه می‌دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از آزاد بودن ابوالفضل میرعلی به‌عنوان مؤسس موسسه غیرمجاز ثامن‌الحجج افزود: در اوایل ماه اخیر این فرد متخلف اقدام به افتتاح شعبه دیگری در کشور کرده است، از این‌رو برای جلوگیری از ادامه وقاحت از سوی این متخلف باید دستگیری وی در دستور کار باشد.

توکلی با اشاره به دستگیری بابک زنجانی گفت: ما از مقامات کشور خواستیم که با دستگیری میلیاردر نفتی امکان بازگشت بیت‌المال را فراهم کند که درخصوص موسس موسسه ثامن‌الحجج نیز همین درخواست را از مسئولان داریم.

وی با تاکید بر اینکه اطمینان عقلایی برای پرداخت حقوق سپرده‌گذاران وجود دارد، گفت: تاخیر در برخورد و بازداشت موسس موسسه مالی غیرمجاز ثامن‌الحجج، بیم این را بیشتر می‌کند که با جابجایی حساب‌ها و اعمال نفوذ و پرداخت رشوه، برخی از امکانات موجود را از دست مسئولان برای حل مسئله بگیریم.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه ولخرجی‌های بسیار موسسه ثامن‌الحجج در امور ورزشی و تبلیغات گسترده، امکان پاسخگویی به تمامی سپرده‌گذاران را سلب کرده است، افزود: این موسسه در همه جا نفوذ کرده و با استفاده از بیلبوردهای رسمی شهرداری‌ها و استفاده از نام امام رضا (ع) سوءاستفاده کرده است.

توکلی اضافه کرد: امیدواریم تلاش‌ها به نتیجه رسیده و اکثر قریب به اتفاق سپرده‌گذاران به حقوق خود برسند و سپرده مابقی نیز ضایع نشود.

توکلی با اشاره به نسبت موسس موسسه غیرمجاز ثامن‌الحجج با امام جمعه سبزوار گفت: هر چند وی داماد امام جمعه سبزوار است، اما با ملاقات هایی که با امام جمعه این شهرستان داشتم، ایشان را آدم معقولی می دانم و نمی‌دانم که از نفوذ وی در تخلفات استفاده شده یا خیر؟

وی در پاسخ به این سوال که چرا دستگیری موسس موسسه غیرمجاز ثامن‌الحجج در دستور کار قرار نمی‌گیرد، تصریح کرد: تصور برخی از موضوع این است که اگر وی دستگیر نشود، شاید بتوان با تفاهمات، دارایی‌ها را بهتر شناسایی کرد، اما بنده عرض می‌کنم تا فرد متخلف بازداشت نشود، فرآیند رسیدگی به پرونده وی امکان پذیر نمی‌شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به تخلف صورت گرفته در شرکت پردیس‌بان گفت: پردیس‌بان هم مصیبت دیگری است که مصداق عرایض بنده است و متاسفانه در تلویزیون، کاسپین 66 طبقه که متعلق به این شرکت است،‌ تبلیغ می‌شود، در حالی که سازه‌های آن با جلوه های کامپیوتری بوده و وجود خارجی ندارد. سوال اینجاست که دستگاه‌های مسئول در آن زمان کجا بودند؟

توکلی با تأکید بر اینکه برخی نمایندگان مجلس نیز در خصوص پردیس‌بان سرشان کلاه رفته است و با ناآگاهی در دوره‌ای آن را تبلیغ کرده‌اند، افزود: دستگاه‌های حکومتی باید خود را شریک در این تخلف دانسته و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه درخصوص رسیدگی به تخلف پردیس‌بان اعتراض به موقع صورت نگرفت و فرد متخلف همچنان آزاد است، افزود: اگر درخصوص بابک زنجانی نیز تعلل صورت می‌گرفت، بیم فرار وجود داشت.

توکلی گفت: پردیس‌بان به‌عنوان نمونه ویژه‌ای که حتی به اندازه شاندیز هم مایملک نداشته و بیابان را به مردم فروخته است، باید مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: نهادهایی که در این زمینه قصور کرده‌اند باید برای جبران تلاش بیشتری کنند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
سلام علیکم تا حالا کجا بودید جناب ؟!!! بخاطر انتخابات که نیست ؟
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵
تو این مملکت صحبت و تعارف و دلسوزی خیلی فراونه چون خرجی نداره و تازه منافع هم داره ولی موقع پول دادن هیچ کسی وجود نداره .... نمونه خیلی واضحش هم پدیده است که با تبلیغ وچرب زبونی پولها رو نقد نقد گرفت وه کاغذ سر کاری داد .
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
من هم مثل بقیه تو این یک سال گذشته میتونستم بیام از پروژه پدیده خیلی حرفه ای تر از همتون تعریف کنم وحالا هم با حرفهای قشنگ همتون رو ببرم تو رویاهای شیرین ولی بخاطر اطلاعات دقیق وظیفه خودم دونستم تا میتونم روشنگری کنم تا پدیده قربانیان کمتری رو ببلعد .
ناشناس
ROMANIA
پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
متاسفم که فقط حرف میزنین و جلوی هیچ فسادی رو نمیگیرین!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
خانمها آقایان چرا متوجه نیستید ؟ شهر " رویایی " پدیده شهر
" افسانه ای " پدیده .....
بیچاره محسن پهلون پنبه از اول گفت ، ولی هیچکس باور نکرد.....
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰
تاوقتی روکود است وارزانی از پول خبری نیست ملت باید اینقدر صبر کنند که دوباره گرونی بشه وقیمت ملک بالا رود تا شاید پهلوان بتواند پروژه حومه شهری خود را بفروشد ... اما اون زمان هم پول بی ارزش شده ونمی شود با آن کاری کرد .
امیر ع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۴
حسین آقا چقدر دل پری از پهلوان داری!!!!قبلا کارمند پدیده نبودی ? دوست دوران بچه گی پهلوان نبودی? خیلی دل پر دردی از پهلوان داری!!! مردم باید از مدیران کشور استمداد بطلبند چون بعضی از مدیران و صدا و سیما و نمایندگان مجلس فعلی و شهرداری شاندیز و استانداری خراسان در دولت قبل و رییس گردشگری کشور تمام قد از پروژه دفاع و مردم را تشویق به سرمایه گذاری کردند!!! چرا نمک به زخم همنوع و هم وطن خودت میپاشی? راستی حسین آقا بگو ایرانی هستی یا نه?
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
آپارتمان ساخته ام بهترین جای مشهد که ۳ سال قبل متری ۵ تا ۷ تومن بود حالا متری ۴ تومن مشتری نداره چطور انتظار دارید مشتری برای تجاری واقامتی اطراف شهر پیدا بشه آخرشم همه مجبورند با پهلوان تهاتر کنند .
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
براساس اطلاعات دقیق تا پایان سال از پول نقد برای دارندگان کاغذ تعهد خبری نخواهد بود .
امیر ع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
حسین آقا ما خودمان میدانیم که حداقل شاید 6 ماه دیگه هم تسویه حساب نشیم ولی دادستان مشهد گفته تمام سهام پهلوان رو به همین تعهد نامه دارها و سهامدارها و طلبکاران دیگر خواهند داد و نهایتا مردم به پولشان خواهند رسید حتی به کل پول...و ما این را هم میدانیم که کاسبی در ایران دارای ریسک بالا هست ...چه برسد به سهام...ولی باز هم سهام پدیده داشته باشی بهتر از سهامهای دیگه میباشد...چرا? چون با فروش کل پروژه ها خلاصه به پولت میرسی و اگر هم کم یا زیاد و یا در زمانهای آینده و به قول شما پول هم بی ارزش بشه!!! مهم نیست!! کلا میخوام ببینم چرا شما کاسه ی داغتر از آش شدی? نگفتین دوست پهلوان بودی یا اینکه دشمنش هستی? در هر صورت الان پای سرمایه ی مردم و اعصاب و روان 120 هژار نفر در میان است و شما با کنایه میگی که مردم برن جلوی ستاد هدفمندی تجمع کنند !! شما احتمالا ضربه ای از پدیده یا محسن پهلوان در کودکی خوردی !! و یا کلا مشکل دیگه ای داری? در هر صورت نمایندگان مجلس و بزرگترهای مملکت کار مردم رو راه خواهند انداخت و هر کسی باید اندازه ی خودش حرف بزنه و اگر هم سهامدار نیستی چرا اصلا دخالت میکنی?
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
روکود ملک علت همه این ورشکستگی های موسسات مالی است چون همه به طمع سود سرمایه های رو بردن تو کار ملک ونشستن تا گرون بشه ولی ذهی خیال باطل حتی به اندازه تورم هم گرون نشد ... پدیده هم که از همشون داغون تر رو حساب گرونی ملک سهامشو حبابی برد بالا ملک که گرون نشد هیچ تازه زمین خوار هم شناخته شد و ملکشم ملک نیست
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
سوال اینه که این عشاق پهلوان وقتی پولشون پوچ شد و پهلوان رفت زندان همه میرن رضایت بدن که پولشون رو نمی خوان ؟!!! ولی نظر من اینه اون عشاق پهلوان که حالا غیب شدن بیشتر مزدور بودن تا سهامدار و طلبکار
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
سلام جدید هستی یا از همون قبلی ها مثل offside و سعید قصه گو و محسن و حمید و .... که هر روز میومدن واسه پهلوان مجیز گویی میکردن ؟!!! اگه از همینایی که اسم عوض کردی ازشرم حرفای قبلی که هیج وگرنه تو هم بزودی مثل همونا میشی ... چون در تمام سایتها وشبکه های اجتماعی فقط پیش بینی بنده به عین واقعیت تبدیل شد وهمه سینه چاکها چه سهامدار چه مزدور اومدند و کلی بافتند و یک دفعگی .........
امیر ع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
حسین آقا این کینه ای که از پهلوان به دل داری خیلی مشکوکه!! چون تو حرفات چیزی هم از دلسوزی برای سهامداران که هموطنات هستند هم دیده نمیشه!!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲
امروز رفتم پدیده هیچ خبر نبود خیلی خلوت شده تقریبا غیر ازمن وچند فروشنده بیکار ونگهبانان کسی نبود ؟!!! هایپرهم که تعطیل شده از سرما هم نمیشد طاقت آورد چرا فکری به حال گرمایش نمی کنند ؟!!!!
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸
طنز روزگار کسانی هستند که پولشان را از صدا وسیما میخواهند حالا فرض کنیم صدا وسیما مقصر که پدیده پول شما را گرفته پس نمی دهد خوب که چی ؟!!! تبلیغ در رسانه دلیل بر مجوز داشتن نیست دانشمندان ...بعد هم که شرکتها وموسسات غیر مجاز پولتان رو خوردند حالا چه فایده که به رسانه میپرید !!! صدا وسیما پول نمی دهد کاملا مطمئن باشید .
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲
پول سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج رو بانک پارسیان و میزان رو بانک صادرات پرداخت میکند ..
امیر ع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
طنز روزگار حسودان و تنگ نظران هستند من اصلا پهلوان برام مهم نیست که چی برنامه ای براش دارن... داوریش باشه با خدا اگر حق و حقوقی از کسی ضایع کرده و یا حق و حقوقش رو ضایع کردن!! به لحاظ وکالتی که ازش در رابطه با مالکیت اموال در استانداری خراسان گرفتن ....حالا فقط مهم اینه که مردم به پولشون برسن و حتما هم خواهند رسید!!! در هر صورت چرا عده ای از غصه دار شدن بقیه به وجد میان و احساس شادی و پیروزی میکنند...
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
متاسفم ....لال اقل یک جوری نظر بدید اینقدر تعداد غیر قابل انتشار زیاد نباشه اگر کسی نظر نادرست داد با منطق ودلیل نادرستی اش را ثابت کنید
مهشیدشعبانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳
باسلام تاکی بایدصبرکردصبرعیوب هم بسرامد
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
۴۵ میلیون نفر در کشور واجد شرایط ودر سن رای دادن هستند .. جالبه بعضی ها در سایتها مینویسند اگر پولمان را ندادند درانتخابات شرکت نمی کنیم آخه چه فایده ای دارد ؟!!!!! اگر شرکن نکنیم پدیده پول میدهد ؟
امیر ع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
حالا اصلا رکود.... چه کلاه بزرگی و دردناکی سرت گذاشته پهلوان ? که تا اخر عمر هم دوست نداری فراموشش کنی? شاید هم حق داری!! خودت و پهلوان و خدا میدونه......در ضمن آقا احد خیلی جالب اومدی......حسین جون غصه نخور ،درست میشه و خوب میشه،و کار مردم هم درست میشه و دعا کن همنوعانت به پولشون برسن....
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵
انشاالله ... انشا الله هش یادت نره یک سال هی اومدن گفتن همه چی حل شد همه چی ردیفه.... خبر خوب در راهه ...درست شد ....تمومه ... آخر همین ماه ... هفته بعد ...به کوری چشم این ... به کوری چشم اون .. شک نکنید... ما مطمئنیم ... کارمون درسته ... خوب یک انشالله هم بگید .
امیر ع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۷
حسین جون میشه یک قراری بزاریم همو ببینیم? دوست دارم.واقعا حرفات درسته و بازار ملک اینجوری کرده و باید حواسمون باشه که بازار بیرحمه و مواظب باشیم که مشکلات برامون درست نشه و باز مثل گذشته از پهلوان و تن دادن به خواسته ی اون ،پشیمون بشی.و بعد فقط غصه و درد و پشیمونی حسین آقا.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
آقا امیر عقده دلتو هرجور دوست داری خالی کن فعلا که اوس پهلوون شما سهامدارهارو به درد آورده
موفق باشین
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹
فکر کنم افرادی که چنین با آب و تاب وبدون مزد برای پدیده تبلیغ میکردند فقط میخواستند قیمت سهامشان بالا رود و بقیه را به خرید سهمشان تشویق میکردند تا پول مردم را به جیب بزنند . حالا هم تلویزیون را مقصر میدانند ! پدیده مثل شرکتهای هرمی شده بود که سهمدارانش راه افتاده وبه شدت تبلیغات فردی میکردند ومردم را تشویق به خرید میکردند مردم ما هم به دوستان و آشنایان بیشتر اعتماد دارند تا تریبون های رسمی این کارشان درست نبود من خودم از آشنا خریدم بواسطه سخنوری با آب وتابش از پروژه وحالا فکر مینکنم پولم به ناحق در جیب اوست و دادستان وتلویزیون را هم مقصر نمی دانم ...
جعفر قلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
حسین آقا دوست دارم واقعا تحلیلات درست بود و من به شما تبریک میگم..
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
حسودی به چی ساده لوح !!!! به اینکه پدیده ۱۴ ماه پولمان را بالا کشیده !! همین شماها ما را گمراه کردید و گفتید که امثال حسین حسودی میکنند و خبرهای خوب در راه است بیاین باما همراه شوید ...ما هم با شما همراه شدیم و گرفتار شدیم ...