بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰
در شرایط کنونی بازار سرمایه گمانه زنی ها در خصوص چشم انداز صنعت پتروشیمی با توجه به فرمول جدید نرخ خوراک دارد لذا توجه فعالین بازار سرمایه به این صنعت زیاد شده است از سوی دیگر امکان صادرات و کاهش هزینه های صادراتی افق این صنعت را روشن کرده است.
کد خبر : ۱۵۹۹۱۸
نویسنده :
محمد آموخته
در ادامه سلسله نشست های باشگاه مشتریان بورس نیوز، صنعت پتروشیمی این بار با همکاری شرکت تأمین سرمایه امین مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، در شرایط کنونی بازار سرمایه گمانه زنی ها در خصوص چشم انداز صنعت پتروشیمی با توجه به فرمول جدید نرخ خوراک دارد لذا توجه فعالین بازار سرمایه به این صنعت زیاد شده است از سوی دیگر امکان صادرات و کاهش هزینه های صادراتی افق این صنعت را روشن کرده است.

در همین راستا، بورس نیوز در نظر دارد بنا به درخواست مخاطبین محترم خود، چشم انداز صنعت پتروشیمی را به طور ویژه با توجه به شرایط فعلی و فرمول نرخ خوراک تحویلی مورد بررسی قرار دهد.

بر اساس این گزارش، پنجاه و ششمین نشست باشگاه مشتریان بورس نیوز طی روز یکشنبه مورخ 18 بهمن ماه سال جاری با محوریت بررسی صنعت پتروشیمی با همکاری کارگزاری تأمین سرمایه امین برگزار خواهد شد.

همچنین، بورس نیوز به منظور رفاه حال مخاطبین خود، حضور در نشست چشم انداز صنعت پتروشیمی را برای تمامی فعالین بازار سرمایه بلامانع اعلام می دارد.

زمان برگزاری:

یک شنبه 94.11.18 از ساعت 14 الی 16

محل برگزاری:

تهران- خیابان ولیعصر- بالاتر از بلوار میرداماد خیابان قبادیان پلاک 51

تحولات صنعت پتروشیمی در پسا برجام و اثرات نرخ خوراک

لینک ثبت نام

http://www.boursenews.ir/fa/forms/75


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.
https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر