بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
کد خبر : ۱۶۰۱۴۵
فارس: نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی از قوه قضائیه خواست که مدیرعامل شرکت «ثامن‌الحجج» را دستگیر کند تا بسیاری از مسائل پشت پرده روشن شود.

عطا‌ءالله حکیمی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه 5 بهمن ماه در جمع خبرنگاران در راهروی مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که چرا تاکنون هیچ برخوردی با موسسه غیرمجاز مالی «ثامن‌الحجج» نشده است؟ گفت: این در حالی است که چندین هزار میلیارد تومان از پول‌های مردم در اختیار این موسسه بوده و کسی هم نمی‌داند که کجا رفته است.

وی با اشاره به اینکه دفتر مرکزی موسسه «ثامن‌الحجج» ستاد مرکزی انتخابات یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری در سال 92 بوده است اظهار داشت: باید پرسید چه ارتباطی میان دفتر مرکزی موسسه «ثامن‌الحجج» و مدیرعامل آن آقای میرعلی با فعالیت‌های انتخاباتی بوده است؟

حکیمی گفت: به تبع می‌توان نتیجه گرفت که هزینه‌های انتخاباتی یکی از کاندیداها از این موسسه و پول‌های مردم که در آن گذاشته‌اند تامین شده است.

وی با درخواست جهت ارائه توضیح شفاف برای مردم در این باره خاطرنشان کرد: با مدیرعامل موسسه «ثامن‌الحجج» هیچ برخوردی صورت نمی‌گیرد و کسی هم دنبال او نیست و هر کاری که می‌خواهد آزادانه انجام می‌دهد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی از قوه قضائیه خواست که مدیرعامل شرکت «ثامن‌الحجج» را دستگیر کند تا بسیاری از مسائل پشت پرده روشن شود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ROMANIA
سه‌شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴
ای بابا این آقایون همه خودی اند از خودی ها که سوال نمی شه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
مدیر عامل بدرتوس دستگیر شد چه فرقی به حال سپرده گذارنش داشت؟؟؟فقط برای خودت تبلیغ میکنی جناب نماینده
کارشناس
ROMANIA
سه‌شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
به همان دلیلی که با برخی از زمین خواران برخورد نمیشود .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴
نور چشمی + پارتی گردن کلفت داره