بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
در گفتگو با کارشناس امور سهام شرکت کیسون عنوان شد:

قرارداد "کیسون" با ایتالیایی ها نهایی شد

یکی دیگر از برنامه های شرکت کیسون انتقال از بازار توافقی پایه به بازار اصلی فرابورس می باشد که در حال حاضر در حال تکمیل مدارک مورد نیاز برای آن در جهت ارائه به سازمان بورس هستیم و تا در صورت موافقت با درخواست سهام این شرکت به بازار عادی فرابورس منتقل شود.
کد خبر : ۱۶۰۳۱۹
نویسنده :
یارمحمدی

سهام شرکت کیسون که در حوزه ها و پروژه هایی همچون نفت و گاز، پتروشیمی و بزرگراه و ... فعال است، بعد از اعلام قرارداد 1.8 میلیارد دلاری خود در رابطه با سرمایه گذاری، احداث و بهره برداری خطوط لوله گاز رسانی به استان سیستان و بلوچستان، با نوسان و رشد قیمتی 26 درصدی در آذرماه سال جاری همراه شده و طی معاملات چند روز گذشته نیز با اخباری که در رابطه با قراداد این شرکت با یک شرکت ایتالیایی با نوسانات مثبتی مواجه گشت.

در همین راستا کارشناس امور سهام شرکت کیسون در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: رئیس هیأت مدیره "کیسون" در حال حاضر به ایتالیا برای انجام مذاکرات سفر کرده و آنچه تاکنون مشخص شده عقد قرارداد در زمینه پروژه ریلی می باشد. اما با توجه به اینکه هنوز مسئولین به ایران بازنگشته اند جزئیات دقیق این پروژه مشخص نشده است و نمی توان اطلاعات دقیق تری ارائه کرد.

مقتدر در ادامه در رابطه با قراردادهای دیگر شرکت گفت: نحوه تأمین مالی پروژه گاز رسانی به استان سیستان و بلوچستان نیز مشخص و زمان آن نیز تمدید شده است.

با توجه به اینکه این روزها با لغو تحریم ها اغلب شرکت هایی که در حوزه های بین المللی فعالیت دارند منتظر آزاد شدن پول های بلوکه شده خود هستند، این مقام مسئول نیز در رابطه با مطالبات "کیسون" از خارجی ها گفت: درآمد ناشی از تمامی پروژه های بین المللی که تاکنون انجام شده تماماً دریافت شده و مطالبات بلوکه ای نداریم.

وی در رابطه با برنامه های آتی گفت: یکی دیگر از برنامه های شرکت کیسون انتقال از بازار توافقی پایه به بازار اصلی فرابورس می باشد که در حال حاضر در حال تکمیل مدارک مورد نیاز برای آن در جهت ارائه به سازمان بورس هستیم و تا در صورت موافقت با درخواست سهام این شرکت به بازار عادی فرابورس منتقل شود.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فرشاد احمرى
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
با توجه به فرهنگ سازمانى و سابقه فعاليت كيسون با كنسرسيوم هاى خارجى، قطعا بيشتر از بقيه شركت ها از لغو تحريم ها بهره خواهد برد. انتقال از بازار توافقى پايه به بازاراصلى فرابورس در آينده نزديك نيز موجب تسهيل در معاملات خواهد شد و سهامداران راحتتر مى توانند سهام شركت را بخرند.
ناشناس
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
آنچه كه در حال حاضر وجود داره اين هست كه كيسون از پرداخت حقوق كاركنانش عاجزه. در شرايطي كه حقوق كاركنان كيسون بيش از 10 ماه به تعويق افتاده و در شرايطي كه كيسون امكان پرداخت بدهي هاي ميلياردي خود به شركت هاي تابعش رو نداره، يك شركت زيانده محسوب مي شه. لطفا با اين حرفها مردم را به خريد سهام اين شركت زيانده ترغيب نكنيد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
در شرايط امروز دنيا كه نفت و فلزات اساسى رو به سرازيرى هستند خريد سهام شركت هاي دانش مهور نظير كيسون در ميان مدت از ريسك كمترى برخوردار است.
ناشناس
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵
ما که تو پروژه تهرانشون هستیم (مرکز خرید ایران مال) تنها چیزی که نمیبینیم دانشه، شما کجا دانششون رو دیدی به ما هم بگو، دو تا دونه رمپ ورودی و خروجی ساختمون رو نمیتونن مدیریت کنن....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
ممنون ميشم اگر دوستان خبرى در مورد پروژه انبوه سازى الجزاير بدهند. آيا قرارداد به مرحله امضاء رشده است؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
با توجه به فضای اقتصادى جدید و نياز به تعامل با طرف هاى خارجى، احتمالا برنامه افزایش سرمایه شركت اجرايى خواهد شد. در غير اينصورت شركت هاى خارجى مى توانند بلوك سهام مديريتى شركت را بخرند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۴
آيا موافقت شركت آلستوم فرانسه با تحويل واگن ها و ساير تجهيزات الكترومكانيكال پروژه "مونوريل قم" طى سفر اخير هيات ايرانى به فرانسه صحت دارد؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱
شرکت کیسون و شرکت الستوم فرانسه باید هرچه سریع تر ساخت تراموا اراک شهرجدید مهاجران را آغاز کنند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱
شهرداری تهران بدهی چند میلیاردی خود به شرکت پیمانکاری کیسون را هنوز نپرداخته
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸
مشارکت کیسون در ساخت خیابان ۵۵ متری اراک یا پروژه خط قرمز شهرداری اراک, ساخت ترن ست برقی اراک تهران, ساخت قطار شهری اراک شهرجدید امیرکبیر , خرید دستگاه مه شکن برای فرودگاه اراک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
میتوان سهام شرکت کیسون را به شکل اقساطی به مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان فروخت
با خبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
اگر کسی گزارش 6ماهه حسابرسی شده سال 95 کیسون رو ببینه و دوباره تحلیل کنه که سهام کیسون به ارزش 220 تومان، 400 تومان م یارزه گزارش کیسون باید سود و زیانش مردود یا عدم اظهار نظر باشه، فقط همون بندهایی که بابت محدودیت های حسابرس و موارد عدم توافق نوشته شده کافیه. ارزش ذاتی سهام کیسون 50 تومان هم نیست. تا چندماه بعد خواهیم دید که قیمکت سهام کیسون به زیر 100 تومان خواهد رسید