بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
کد خبر : ۱۶۱۷۱۶
مدیرعامل گروه ولوو هدف این شرکت در سال جاری را تکمیل سبد محصولات خود در بخش کامیون دانست و گفت: سعی ما این است تا با عرضه مجدد کامیون های ولوو در بازار خودروهای تجاری، سهم بازارمان را نسبت به سال های گذشته افزایش دهیم.

به گزارش ایسنا، مارتین لانتستد در حاشیه افتتاح خط تولید پیشرفته کامیون های ولوو در شرکت سایپادیزل با اشاره به قدمت همکاری گروه ولوو با این شرکت، خاطرنشان کرد: ولوو به دنبال سرمایه گذاری بیشتر در دوران پسابرجام در ایران است. خوشبختانه با عرضه محصولات با کیفیت خود به بازار ایران، طی سال های اخیر، نظر مثبت مشتریان را به خود جلب کرده ایم و به دنبال ارتقای روز افزون موضوعاتی همچون کیفیت و خدمات پس از فروش هستیم.

مدیرعامل ولوو همچنین با اشاره به صحبت های رئیس جمهور کشورمان در سومین همایش بین المللی صنعت خودرو، بیان کرد: توجه ویژه و دستورات آقای روحانی به حفظ محیط زیست، ارتقای کیفیت و ایمنی در بخش خودرو، نوید بخش یک تغییر چشمگیر در صنعت خودروسازی ایران است و ما نیز در همین راستا، فعالیت خود را در ایران افزایش خواهیم داد.

وی در ادامه به جلسه مؤثر خود با وزیر صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و افزود: دیدگاه های وی نسبت به آینده خودروسازی ایران، ما را بیش از پیش ‌نسبت به حضور با کیفیت در بازار ایران امیدوار کرد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر