بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
معاون اقتصادی بانک انصار خبر داد:

هلدینگ بزرگ ساختمانی ایرانیان اطلس در راه بورس

فرایند پذیرش و درج سهام شرکت ایرانیان اطلس در حال طی مراحل نهایی خود است. اما با توجه به در پیش بودن روزهای پایان سال 94، این عرضه قطعاً درطی سال آتی محقق خواهد شد که پس از قطعی شدن عرضه، تأثیرات مثبت آن بر سود بانک انصار اعلام خواهد شد.
کد خبر : ۱۶۱۷۶۵
نویسنده :
بابک آموخته ارسالی

معاون اقتصادی بانک انصار از ورود هلدینگ بزرگ ساختمانی ایرانیان اطلس به عنوان یکی از زیرمجموعه های این بانک در بازار سرمایه خبر داد.

محمد رضا فهمی در گفت و گو با خبرنگار بورس نیوز، با اعلام خبر عرضه سهام شرکت ایرانیان اطلس در بورس، اظهار داشت: فرایند پذیرش و درج سهام شرکت ایرانیان اطلس در حال طی مراحل نهایی خود است. اما با توجه به در پیش بودن روزهای پایان سال 94، این عرضه قطعاً درطی سال آتی محقق خواهد شد که پس از قطعی شدن عرضه، تأثیرات مثبت آن بر سود بانک انصار اعلام خواهد شد.

به گفته معاون اقتصادی بانک انصار، شرکت ایرانیان اطلس با سرمایه 1000 میلیارد ریالی یکی از بزرگترین هلدینگ های ساختمانی ایران محسوب می شود که از مهمترین پروژه های آن می توان به اطلس مال، اطلاس پلازا ، مجتمع تجارتی، اقامتی ومسکونی آرمان مشهد، اطلس کیش، اطلس نمک آبرود، اطلس سنتر بم و اطلس تبریز اشاره کرد.

تخفیف دو درصدی سپرده قانونی بانک انصار از سوی بانک مرکزی

فهمی با اشاره به شفافیت عملیات بانک انصار، خاطر نشان کرد: بانک انصار از جمله بانکهای حاضر در بازار سرمایه است که با افزایش سود آوری طی سالهای اخیر مواجه بوده و از جایزه خوش حسابی از سوی بانک مرکزی نیز بهره مند شده است.

به گفته وی؛ این عملکرد منجر به دریافت تخفیف دو درصدی سپرده قانونی بانک هم شده است.

سال آتی؛ سالی مطلوب از لحاظ سودآوری و کسب جایگاه ویژه

معاون اقتصادی بانک انصار سود پیش بینی شده سال آتی بانک انصار را محافظه کارانه اعلام و تصریح کرد: با توجه به برنامه ها و استراتژی های این بانک برای گسترش و توسعه فعالیت های خود، سال95 سال مطلوبی از لحاظ سودآوری و کسب جایگاه ویژه در بازار سرمایه برای بانک انصار پیش رو خواهد بود.

پیگیری حقوقی جدی برای رفع تحریم

فهمی درخصوص نگرانی موجود مبنی بر عدم رفع تحریم بانک انصار و تاثیر آن بر درآمد این بانک، این اطمینان خاطر را به سهامداران این بانک بورسی داد که این موضوع هیچ گونه تاثیر منفی بر سودآوری و فعالیت این بانک نخواهد داشت، اما درعین حال پیگیری های حقوقی جدی در زمینه رفع تحریم درحال انجام است.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر