بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
کشف قیمت 2900 ریالی "دسانکو" در حالی بود که سهام این شرکت دارویی با سود 290 ریالی، نسبت پی بر ای10 مرتبه به خود گرفت.
کد خبر : ۱۶۱۸۰۷
نویسنده :
یارمحمدی
طی معاملات روز جاری تعداد 38 میلیون سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت داروسازی سبحان انکولوژی برای اولین بار پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران در نماد "دسانکو" عرضه شد و در نهایت هر سهم آن 2900ریال قیمت خورد.

بر اساس گزارش بورس نیوز، کشف قیمت2900  ریالی "دسانکو" در حالی بود که سهام این شرکت دارویی با سود 290 ریالی، نسبت پی بر ای10 مرتبه به خود گرفت.

این شرکت بی رقیب در خاورمیانه که به عنوان تنها مجموعه تولید کننده داروهای ضد سرطان در ایران در گروه مواد و محصولات دارویی قرار گرفته، طی عملکرد 10 ماهه حسابرسی شده منتهی به 94.10.30 با سرمایه 381 میلیارد ریالی به ازای هر سهم مبلغ 51 ریال سود محقق کرده و در اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 95.12.29 مبلغ 290 ریال سود برآورد کرده است.

همچنین علاوه براین عرضه اولیه سهام شرکت صنایع بهداشتی ساینا در نماد معاملاتی "ساینا" نیز آماده عرضه در فرابورس شده است.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
چی خیال کردند قیمت 2900 زدند ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
p/e10 خیلی زیاده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
قیمت مناسب این سهم 1700 تا 1800 ریال می باشد . حال را حقوقی 2900 ریال قیمت زده یا : خبر هایی پشت پرده هست از سود شناخته شده ی الام نشده و یا ساخت و پاختی برای قیمت ذاری شده است ؟ در آینده ای نزدیک شاهد خواهیم بود ؟
ناشناس
-
سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
اين عرضه ها ي اوليه را كه به ساير سهامداران نمي دهند پس خود مسئولين بورس و كارگزاران بردارند و بازار را هم به گند نكشند آقا ما نمي خواهيم از اين به بعد اعتراض هم نمي كنيم بردارند براي خودشان
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
بورس نیوز عزیز فداتشم نمیخای یه مطلب در مورد عدم تخصیص سهام عادلانه به انلاینها بنویسی؟ و خراب شدن سیستم انلاین که همین تعداد کم هم به ما نمیرسد؟؟ ثواب داره دعات میکنیم خدایی هیچکدام از این دوعرضه بمن نرسید سیسنم پیام میداد که در حال ارسال و بعد هم خطا داد!!