بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
کد خبر : ۱۶۲۸۷۳
به نقل از شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به شروع عملیات احداث شهرک خدمات خودرویی در میدان بزرگ شهید رجایی و نقش بسزای این مجموعه در آینده اقتصادی استان قم افزود: اقدامات کار‌شناسی و اساسی در زمینه احداث این شهرک صورت گرفته است و اجرای این طرح علاوه بر اینکه نقش موثری در بهبود زیبایی منظر شهری دارد، آرامش را نیز برای شهروندان به ارمغان می‌آورد.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم در ادامه از آغاز واگذاری سرقفلی و اعیانی تعداد محدودی از غرف بلوک ۱۱ میدان شهید رجایی با شرایط ویژه خبر داد و خاطرنشان کرد: متقاضیان به خرید این غرفه‌ها می‌توانند با مراجعه به سازمان میادین شهرداری قم نسبت به آگاهی از شرایط فروش اقدام نمایند.

مظفری افزود: غرف مذکور موسوم به غرف بنکداران؛ در انتهای مسیر بلوک‌های ۲ و ۴ و ۶ میدان بزرگ شهید رجایی احداث شده و از نظر موقعیت اقتصادی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و مشارکت در این بخش می‌تواند جزو سرمایه‌گذاری‌های پرسود محسوب ‌شود.

وی با تأکید بر اینکه بخش خصوصی باید از فرصت‌هایی که ایجاد می‌شود به بهترین نحو بهره‌برداری کند، می‌‌گوید: سازمان میادین وظیفه دارد فضای مساعد را برای سرمایه‌گذاری ایجاد کند و بخش خصوصی نیز می‌تواند از این شرایط جدید و واگذاری ویژه استفاده مطلوب داشته باشد.

راه‌اندازی رمپ و لوپ پل ۹ دی تا اواسط اردیبهشت‌ماه

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم از راه اندازی رمپ و لوپ پل ۹دی تا اواسط اردیبهشت ماه خبر داد.     

عباس حلوائی‌زاده با اشاره به وضعیت تکمیل پروژه ۹ دی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پل‌های شهری اظهار کرد: محور اصلی این پروژه مدت زیادی است که در اختیار مردم است و رمپ و لوپ‌های آن به سمت بلوار امام رضا و همچنین رمپ ورودی از بلوار امین باقی مانده که به زودی تکمیل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل پروژه ۹ دی ظرفیت‌های ترافیکی بسیار خوبی را در شهر ایجاد خواهد کرد، گفت: این پروژه تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک ورودی بلوار امین و ابتدای زنبیل آباد خواهد داشت و ترافیک را به سمت خیابان جوادالائمه هدایت می‌کند.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با بیان اینکه پس از پایان عرشه اصلی پل و اتمام قرارداد شرکت سازنده پل، سازمان توسعه و عمران شهرداری قم ادامه این پروژه را انجام داده است، افزود: پروژه رمپ و لوپ‌های پل ۹دی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال با زمانبندی چهار ماه اجرایی شده است.

وی با اشاره به انجام ۳ هزار و ۷۰۰ مترمکعب بتن ریزی در پروژه رمپ و لوپ‌های پل ۹ دی خاطرنشان کرد: رمپ و لوپ‌های پل ۹دی به سمت بلوار امام رضا با یک هفته تاخیر از زمانبندی تعیین شده، به طور کامل اجرایی شده و ظرف چند روز آینده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

حلوائی‌زاده به وضعیت اجرای رمپ خروجی پل از بلوار امین به سمت خیابان جوادالائمه اشاره کرد و گفت: این قسمت پروژه معارض ملکی دارد و به سرعت پس از رفع معارض تکمیل شده و پل ۹دی به طور کامل در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

سقوط کارگر در کارگاه ساختمانی مسجد امام حسن عسکری(ع)

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از امدادرسانی پرسنل این سازمان به کارگر حادثه دیده در پروژه کارگاه ساختمانی مسجد امام حسن عسکری چهار راه بازار خبر داد.     

عباس جعفری با اشاره به سقوط یک کارگر در کارگاه ساختمانی اظهار کرد: یکی از کارگران پروژه مسجد امام حسن عسکری(ع) از روی داربست سقوط کرد.

وی ادامه داد: پس از اعلام وقوع این حادثه به آتش نشانی نسبت به اعزام تیم‌های امدادی اقدام شده این کارگر که دچار آسیب دیدگی شدید از ناحیه کمر شده بود با رعایت شرایط کامل ایمنی به پایین منتقل شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به تجهیز آتش نشانی به نردبان ویژه ساختمان‌های بلندمرتبه اظهار کرد: آتش نشانی قم با استفاده از تجهیزات به روز خود توانست که در کمترین زمان نسبت به انجام عملیات امدادی اقدام کند.

منبع : مهر
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
شهرک خودرو اراک با پیشرفت فیزیکی صفر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
چرا پروژه های مشارکتی شهرداری ها بدون نظارت سازمان نظام مهندسی ساختمان, انجام میشود ؟ بدون مهندس ناظر,بدون مهندس مجری