بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
پاسخ معاونت مالی و اقتصادی گروه بهمن به بورس نیوز:

چرا "خبهمن" صف خرید شد

واگذاری بلوک 62.2 درصدی سهام شرکت گروه بهمن توسط موسسه مالی و اعتباری کوثر قطعی است، اما تا به این لحظه به هیچ یک از مدیران اجرایی مجموعه، خریدار این بلوک اعلام نشده و هیچ گونه واگذاری تا به این لحظه صورت نگرفته است.
کد خبر : ۱۶۵۲۹۲
نویسنده :
یارمحمدی

طی معاملات روز جاری، نماد معاملاتی شرکت گروه بهمن از محدوده منفی تابلوی معاملات به صف خرید رسید که گفته می شود، این صف خرید بیش از 12 میلیون سهمی تحت تأثیر شایعات متفاوتی که در خصوص واگذاری بلوک 62.2 درصدی سهام این مجموعه توسط موسسه مالی و اعتباری کوثر می باشد.

در همین ارتباط معاونت مالی و اقتصادی شرکت گروه بهمن در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: واگذاری بلوک 62.2 درصدی سهام شرکت گروه بهمن توسط موسسه مالی و اعتباری کوثر قطعی است، اما تا به این لحظه به هیچ یک از مدیران اجرایی مجموعه، خریدار این بلوک اعلام نشده و هیچ گونه واگذاری تا به این لحظه صورت نگرفته است.

محمد حیدری در ادامه افزود: آنچه در خصوص متقاضیان این بلوک شنیده می شود از اعلام آمادگی کروز، یک شخص حقیقی و چند خریدار دیگر حکایت دارد، اما قطعیت هیچکدام از این متقاضیان اعلام نشده است.

وی با اشاره به صف خرید سنگین سهام "خبهمن" در تابلوی اصلی بورس، در رابطه با علت آن توضیح داد: شرکت گروه بهمن سود پیش بینی شده برای سال مالی منتهی به 94.12.29 را به طور کامل محقق کرده و قاعدتاً سرمایه گذاران با توجه به عملکرد مناسب این مجموعه و پایین بودن نسبت پی بر ای "خبهمن" نسبت به کل گروه قیمت روز جاری این مهم را مناسب ارزیابی کرده اند. از طرفی همانطور که عنوان شد شایعات متفاوتی که در خصوص واگذاری بلوک 62.2 درصدی سهام این مجموعه نیز مطرح می باشد در ایجاد چنین روند مثبتی در نماد معاملاتی "خبهمن" بی تأثیر نبوده است.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر