بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع آذرآب( سهامی عام ) رأس ساعت 15:00 روز چهارشنبه مورخ 1395.04.30 در محل هتل المپیک با حضور بیش از 63 درصد سهامداران برگزار شد.
کد خبر : ۱۶۶۴۲۵

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع آذرآب( سهامی عام ) رأس ساعت 15:00 روز چهارشنبه مورخ 1395.04.30 در محل هتل المپیک با حضور بیش از 63 درصد سهامداران برگزار شد.

ترکیب هیئت‌رئیسه مجمع با حضور آقای دیدار به‌عنوان رئیس مجمع و نظارت آقایان غلامرضا بهمنش و اسماعیل جوانبخت و به دبیری آقای محمد جابری تشکیل شد.

همچنین نماینده سازمان بورس و نماینده موسسه حسابرسی نیز در جلسه حضور داشتند.

مجمع پس از استماع گزارش هیئت‌مدیره توسط مدیرعامل محترم ، جناب آقای فریبرز پرنا و گزارش بازرس قانونی تصمیمات ذیل را اتخاذ نمود.

1- تصویب صورت‌های مالی منتهی به سال مالی 1394.12.29

2- تقسیم 37 ريال به‌عنوان سود نقدی به ازای هر سهم

3- انتخاب موسسه حسابرسی آزمون پرداز ایران مشهود به‌عنوان حسابرس و بازرس اصلی و موسسه حسابرسی کارآزمودگان به‌عنوان بازرس علی‌البدل

4- انتخاب روزنامه‌های اطلاعات و دنیای اقتصاد به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار

5- انتخاب شرکت پدیده عمران و اقتصاد آراد به جای شرکت جهاد دریا به عنوان عضو هیئت مدیره

مجمع آذرآب

پيام هیئت‌مدیره

خداوند منان را شاكر و سپاس گذاریم كه اين توفيق را به ما عطا نمود تا یک‌بار ديگر در لباس خدمت به شما سهامداران گرامي بتوانيم مجمع عمومي صاحبان سهام سال1394 را برگزار نماييم. بی‌شک حمایت‌ها و اعتماد هميشگي شما سهامداران گرامي در اين دوره باعث شده كه منتخبان شما در هیئت‌مدیره شركت بتوانند با اتخاذ تصميمات خود، همه‌ی تلاش خود را جهت جلب رضايت حداكثر سهامداران نمايند.

سال 94 با تمام فراز و نشیب‌هایش سپري شد. اگرچه شعار دولت در انتخابات 92 بهبود شرايط اقتصادي كشور بود اما عليرغم همدلي و هم‌زبانی مردم، به دليل وجود محدودیت‌های مختلف سياسي و اقتصادي دولت خدمتگزار نتوانسته به اهداف پیش‌بینی‌شده خود در ايجاد رشد اقتصادي برسد. توجه به مسئله اقتصاد باعث شد مقام معظم رهبري در چند سال اخير شعار سال را حول اين موضوع تبيين كنند. با اين اوصاف سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان سال 95 را زير سايه سنگين ركود شروع كردند.

ايران يكي از بزرگ‌ترین دارندگان ذخاير نفت و گاز جهان است. با توجه به اينكه اساس اقتصاد كشور بر توليد نفت و گاز واقع است، كشور ناچار به توسعه دائمی و توسعه پيوسته اين صنعت است. حجم نياز بازار اين صنعت به خدمات مهندسي، تجهيزات و ماشین‌آلات سالانه به ميلياردها دلار بالغ می‌شود. بازار صنعتي فوق فرصت مطلوبي را ايجاد می‌کند تا صنايع داخلي ساخت و توليد تجهيزات و ماشین‌آلات رشد كنند و آماده حركت در فضاي بازار منطقه‌ای و جهاني شوند.

سال 94 سال سختي براي كليه توليدكنندگان ازجمله توليدكنندگان در عرصه تجهيزات نفت و گاز و پتروشیمی و صنايع نيروگاهي بود، كاهش شديد قيمت جهاني نفت و عدم رفع تحریم‌ها به‌صورت واقعي و همه‌جانبه ، به‌طور طبيعي درآمد دولت را كه متكي بر نفت می‌باشد را محدود كرد. وقتی‌که درآمد دولت محدود شود، مخارج دولت هم ناچاراٌ محدود خواهد شد. در اين شرايط، بسياري از سرمایه‌گذاری‌ها كه دولت بايد در اقتصاد كشور انجام دهد، صورت نمی‌گیرد. زماني كه سرمایه‌گذاری دولتي در كشور انجام نشود، اقتصاد كشور منقبض و پيمانكاران و بخش‌های مختلف توليدي صنعت با مشكل مواجه می‌شود. چون ساختار اقتصاد كشور ما هنوز دولتي است و اگر دولت در بازار نباشد، بسياري از صنايع و بنگاه‌های توليدي نمی‌توانند به فعالیت‌های خود بپردازند. بنابراين درنهایت سال 95 نيز سال بدون دغدغه براي تولیدکنندگان و صنعت گران نخواهد بود.

شركت صنايع آذرآب در سه دهه اخير پروژه‌های متعددي در صنعت نفت و گاز و پتروشيمي كشور اجرا نموده كه به‌تدریج توانسته در ميان سازندگان تجهيزات نفت و گاز و پتروشیمی و صنايع نيروگاهي سهم بيشتري را به خود اختصاص دهد. همكاري با شرکت‌های داخلي و خارجي در پروژه‌های مختلف و استقلال در برخي پروژه‌ها در سال‌های اخير سبب كسب تجربه، دستيابي به برخي تكنولوژيها و همچنين افزايش اعتمادبه‌نفس در اين شركت شده است. عدم جاري شدن به‌موقع طرح‌های عمراني دولت درزمینهٔ نفت و گاز و صنايع نيروگاهي، بخش عمده‌ای از پروژه‌های مذكور نیمه‌تمام باقي ماند و توليدكنندگان اين محصولات نتوانستند بازار اصلي کسب‌وکار خود را به دست آورند. ازجمله مشكلات پيش رو تأمین منابع مالي پروژه‌های در دست اجرا می‌باشد همانند بسياري ديگر از بخش‌ها و صنايع كشور، تأمین منابع سرمایه‌ای و مالي از اصلی‌ترین مشكلات و موانع موجود در مسير اين شركت توليدي می‌باشد. فعاليت اقتصادي در بازار توليد نيازمند سازوكارهاي تأمین منابع مالي پيشرفته و دستيابي به اين منابع است تا بتواند اين صنعت را ياري كند. اخذ دانش فني، امور پژوهش و توسعه، خريد ماشین‌آلات و تجهيزات مدرن از مواردي هستند كه نياز به سرمایه‌گذاری مناسب در اين صنعت را نشان می‌دهند.

از ديگر مواردي كه براي بسياري از توليدكنندگان تجهيزات مهم و حياتي است امنيت بازار و حمايت دولت از آنان است. تولیدکنندگان در اين صنعت با خطرپذيري بالايي در فعالیت‌های اقتصادي خود مواجه هستند. تغيير سیاست‌های صنعت (كه در كشور به فراواني رخ می‌دهد)، عدم پرداخت به‌موقع مطالبات از طرف كارفرمايان، رانت‌خواری و توزيع پروژه‌ها بر اساس روابط ازجمله مشكلاتي است كه برخي از توليدكنندگان در اين بازار با آن روبه‌رو هستند و باعث می‌شود برنامه‌ریزی‌های بلندمدت صورت نگيرد. رقابت با سازندگان دولتي يكي از مشكلاتي است كه بخش سازندگان خصوصي در اين بازار با آن روبه‌رو می‌باشند. شرکت‌های دولتي با استفاده از امكانات و رانت دولت در اين بازار فعاليت و عرصه را بر شرکت‌های خصوصي تنگ می‌کنند." رقابت سالم و هدایت‌شده يكي از شروط اساسي توسعه تكنولوژي و بازار صنعت توليد تجهيزات نفت و گاز به شمار می‌آید. "

افزايش سرمايه در گردش، اعطاي تسهيلات با بهره‌های مناسب، حمايت از توليد داخلي با پشتوانه‌های مالي بانكي، ارائه مشوق‌های سرمایه‌گذاری براي بخش خصوصي ازجمله راهکاری‌های خروج اين صنعت از ركود در حال حاضر می‌باشد كه عليرغم تأکیدات مقام معظم رهبري بر اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتي به نظر می‌رسد دولت با همه‌ی تلاش خود نتوانسته به اين مهم دست يابد كه رشد اقتصادي نامناسب و ركود حاكم بر صنعت كشور گواه اين موضوع می‌باشد.

باوجود همه‌ی اين موانع و مشكلات پيش روي توليد در كشور خوشبختانه تدابير صورت گرفته توسط هیئت‌مدیره منتخب شما سهامداران گرامي باعث گرديد هرچند بسيار سخت و طاقت‌فرسا ولي سال 1394 را با موفقيت پشت سر گذاشته و با چشم‌اندازی مناسب به استقبال توليد در سال1395 برود. به نظر می‌رسد با توجه به پوشش سود پیش‌بینی‌شده در سال گذشته و پیش‌بینی مناسب سود هر سهم براي سال جاري هیئت‌مدیره شركت صنايع آذرآب توانسته به بخش عمده‌ای از تعهدات سازماني و اخلاقي خود به اعتماد سهامداران گرامي عمل نمايد.كه در ادامه به تشريح عمده‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته در سال گذشته و برنامه‌های آتي می‌پردازیم.

فروش خالص و درآمد ارائه خدمات

باوجود ركود حاكم بر صنعت بخصوص صنايع توليدي در سال 1394 شركت صنايع آذرآب توانست بـا تـلاش خـود بـا رشـد حـدود یازده‌درصدی حجم فروش نسبت به سال گذشته و پوشش بيش از 91 درصد فروش پیش‌بینی‌شده سال 1394 به اهداف خود در اين خصوص برسد. جدول و نمودارهاي زير فروش مقایسه‌ای شركت به تفكيك محصولات و خدمات توليدي در پـنج سـال اخيـر را نشـان می‌دهد همان‌گونه كه مشاهده می‌کنید شركت توانسته با فعاليت در حوزه بويلر هاي نيروگاهي، اين بخش از توليدات كه اصلی‌ترین بخـش توليـد شركت می‌باشد را افزايش دهد.

مجمع آذرآب

سهام

در سال1394 با شوك مثبت رواني حاصل از مذاكرات هسته‌ای بازار سرمايه شرايط بسيار مطلوبي را پشت سر گذاشت كـه سـهام شـركت صنايع آذرآب نيز از اين موضوع مستثنا نبود به‌نحوی‌که تعداد سهام معامله‌شده با رشد بيش از 25 درصد مواجه شد. و بـا تأثیر اطلاعـات قراردادي و مالي منتشره شده از طرف شركت ميانگين قيمت هر سهم نيز در سال گذشته با رشد قابل‌ملاحظه اي روبه‌رو گرديد تـا آنجـا كه ارزش كل سهام شركت در بازار بورس به دو برابر افزايش يافت.

مجمع آذرآب

الف- وضعيت معاملات در بازار سرمايه

مجمع آذرآب

ب- كيفيت افشاء و اطلاع‌رسانی

در سال 94 با ارائه و افشا و انتشار صحيح و به‌موقع اطلاعات از طريق سازمان بورس اوراق بهادار به سهامداران و بازار سـرمايه توانسـتيم رتبه كيفيت افشاي اطلاع‌رسانی را از 112 به 65 كاهش دهيم كه اين نشان‌دهنده اهميت موضوع اطلاع‌رسانی به‌موقع و صـحيح بـراي هیئت‌مدیره در مقابل بازار سرمايه و تصميم گيران در اين بازار می‌باشد.

مجمع آذرآب

ج قيمت هر سهم در بازار سرمايه

مجمع آذرآب

افزايش سرمايه

از ابتداي سال 1394 بررسی‌ها و اقدامات لازم در خصوص افزايش سرمايه از محل آورده نقدي و مطالبات سود سـهام جهـت تأمین مـالي پروژه‌هایي كه نياز به تأمین مالي دارند، تغيير نگرش سيستم بانكي به شركت در جهت اخذ تسهيلات با مبـالغ كـلان و همچنـين ارتقـاء جايگاه شركت در ميان كارفرمايان در دستور كار شركت قرار گرفت. مراحل تهيه گزارش تـوجيهي و اخـذ مجـوزات لازم از مراجـع ذی‌ربط قانوني انجام شد و موضوع مورد تائید سازمان بورس اوراق بهادار قرار گرفت و در آخرين اقدام مذاكرات لازم جهت تعيـين شـركت تأمین سرمايه براي تعهد پذیره‌نویسی صورت گرفته كه نتيجه آن به اطلاع شما سهامداران خواهد رسيد.

خط‌مشی و اهداف آتي

پیش‌بینی عملكرد سال 1395

پیش‌بینی می‌گردد سال 1395 با افزايش بيش از 25 درصدي در حجم فروش نسبت به اطلاعات واقعي سال 1394 سالي همـراه بـا رشـد توليد و سود براي سهامداران باشد ،اميدواريم با همايت شما سهامداران و اتخاذ راهکاری‌های مناسب در جهت اجراي پروژه‌های جـاري و اخذ قراردادهای جديد بتوانيم در پايان سال شرايط مطلوب‌تری را براي شما گزارش نماييم.

مجمع آذرآب

رئوس برنامه‌ها و اهداف آتي هیئت‌مدیره به شرح زير می‌باشد:

· پيگيري و اجراي تعهدات ناشي از قراردادهاي منعقده شده طبق برنامه زمان‌بندی

· پيگيري بحث مشاركت با ساير شرکت‌های فعال در بخش صنعت جهت اخذ قراردادهاي كاري

· پيگيري وضعيت شركت گسترش صنايع انرژي جهت اصلاح ساختار آن

· بهره‌گیری بهينه از توان اجرايي و اعتبار شركت در جهت تدوين سیاست‌های راهبردي کاربردی‌تر و ارائه راهكارهاي نوين مالي با توسعه بازارهاي جديد داخلي و خارجي.

· بازنگري اساسي در ساختار اجرايي شركت به‌نحوی‌که شركت از حالت يك سازنده محض تجهيزات و ساختار كارگاهي به يـك پيمانكار عمومي تبديل و بجاي هدف بودن كارگاه و خط توليد، اولويت اصلي پروژه قرار گيـرد و تمـام واحـدهاي شـركت حـول محور پروژه اعمال وظيفه نمايند.

· تأسیس شركت مهندسي توسعه صنايع نفت و گاز آذرآب در سال 1395 به‌منظور:

o پيمانكاري عمومي، مديريت پيمان و مشاوره و مهندسي در پروژه‌های نفت و گاز و پتروشيمي با رويكرد EPC

o طراحي و ساخت پکیج‌های مدرن نفت و گاز در صنايع بالادستي و پایین‌دستی نفت

o مشاركت با شرکت‌های فني و مالي خارجي براي شركت در مناقصه‌های پروژه‌های نفتي

o شركت در پروژه‌های بالادستي نفت نظیر حفاری چاه‌های نفت و خدمات حفاري همانند پالايشگاه بید بلند- ايستگاه تقويت فشار دهلران، كنگان- پالايشگاه خرم‌آباد- تعمير و نگهداري پالايشگاه گاز عسلويه- حفـاري چاه‌های نفـت در بصـره-احداث پتروشيمي مسجدسلیمان- ايستگاه پمپاژ نفت اهواز و اميديه- نیروگاه‌های 125 مگاواتي جزيـره سـيري- خطـوط لوله اهواز و اميديه

· پيگيري لازم جهت انعقاد قراردادهاي احداث نیروگاه‌های مقياس كوچك 25 مگاواتي در واحدهاي شهرك صنعتي

· مشاركت با شرکت‌های خارجي در خصوص اجراي قراردادهاي O.O.B به‌واسطه تغيير سیاست‌های دولت براي بهینه‌سازی در مصرف انرژي و تبديل نیروگاه‌های حرارتي به سيكل تركيبي به دلیل سودآوري بيشتر، تضمين خريد برق و تضمين دولت

· نهايي نمودن موضوع افزايش سرمايه و تشكيل مجمع عمومي فوق‌العاده مرتبط با آن

· پیگیری‌های لازم جهت انعقاد قراردادهاي جديد در خصوص پيشنهادهاي ارائه‌شده

· ادامه عمليات احداث كارگاه ساخت و مونتاژ عسلويه

· ادامه عمليات پروژه دهكده گردشگري الماس اراك

· اصلاح بهينه ساختار نيروي انساني

· تدوين سیاست‌های كلي شركت در قالب برنامه استراتژيك و میان‌مدت

· بهره‌گیری مؤثر از روش‌های نوين مديريت پروژه به‌منظور افزايش سرعت در تأمین مواد و تجهيزات، ساخت و تحويل به‌موقع

· تعهدات قراردادها با كارفرمايان.

· اتوماسيون فعالیت‌های مديريتي و فرايند كنترل و نظارت بر توليد شركت بر مبناي بودجه مصوب.

· ارتقاء و ايجاد انگيزه لازم در نيروي انساني با بهره‌گیری از نظام جبران خدمت و تأمین امكانات آموزش مناسب.

· تقويت بنيه مديريتي و كارشناسي شركت.

آنچه خدمت شما بزرگواران گزارش‌شده بخشي از اقدامات و تلاش هیئت‌مدیره و مديران و كاركنان خدوم شركت صـنايع آذرآب در سـال گذشته بود، اميدواريم در سال جاري نيز به ياري ايزد منان و به پشتوانه همراهي شما سهامداران گرامي بتوانيم به اهداف پیش‌بینی‌شده شركت دست‌یافته و با غلبه بر مشكلات در مسير توسعه و توليد تا رسيدن به جايگاه واقعي اين شركت بزرگ صنعتي گـام بـرداريم، نيـك ميدانيد شركت صنايع آذرآب جلوه ويژه صنايع سنگين كشور می‌باشد و در هيچ جايي از عرصه صنعت نفـت و گـاز و پتروشـيمي و صـنايع نيروگاهي كشور نمی‌توان جايي را يافت كه از خدمات بی‌نظیر شركت صنايع آذرآب بهره‌مند نشده باشد و بی‌شک در تمامي فعالیت‌های اين حوضه نام شركت صنايع آذرآب به‌عنوان يك برند پذیرفته‌شده نمايان است. اميد است سال جاري نيز با گذر از مشـكلات موجـود بـر سر راه توليد در كشور و رسيدن به رشد اقتصادي مطلوب كه تلاش‌های همه‌جانبه مجلس و دولت و نظام نشان‌گر عبور از اين برهه زماني خاص براي صنعت می‌باشد، بتوانيم با رايزني و اخذ قراردادهاي جديد آینده‌ای روشن براي اين شركت تبیین نماييم.

گزيده اطلاعات

الف) شركت اصلي

مجمع آذرآب

ب )گروه

مجمع آذرآب

تاريخچه:

شركت صنايع آذرآب در تاريخ نوزدهم اردیبهشت‌ماه سال يك هزار و سيصد و شصت‌وچهار خورشيدي تشـكيل و تحـت شـماره 913 در اداره ثبت شرکت‌ها و مالكيت صنعتي شهرستان اراك به ثبت رسيده است . به‌موجب پروانه بهره‌برداری صـادره از سـوي وزارت صـنايع بـه شماره 45555 بهره‌برداری از آن در تاريخ تیرماه 1371 آغاز گرديـده اسـت. نـوع شخصـيت حقـوقي شـركت به‌موجب آگهـي شـماره 19675مورخ 76.7.2 از سهامي خاص به سهامي عام تبديل گرديده است.

محل قانوني شركت:

آدرس کارخانه‌ : اراك ـ كيلومتر 5 جاده اراك ـ

تهران آدرس دفتر مركزي : تهران ـ ميدان ونك ـ خيابان ملاصدرا ـ شماره 15

موضوع فعاليت:

1. پيمانكاري عمومي و مديريت پيمان در قالب مهندسي، بازرگاني و فعاليت اجرايي ساختمان، طراحي، ساخت، نصب و راه‌اندازی و خدمات پس از فروش و بهره‌برداری پروژه‌های حوزه انرژي اعم از نيروگاهي، نفت، پتروشيمي و گاز، احـداث کارخانه‌ها سـيمان، قنـد، فـولاد و نظاير آن

2. مشاركت قراردادي يا انتفاعي، مباشرت و مشاوره با شرکت‌های معتبر داخلي و خارجي در احداث و اجرا انـواع پروژه‌های فوق‌الذکر و همچنين تأسیس مراكز، کارگاه‌ها، دفاتر و کارخانه‌ها، صنايع وابسته و.... در جهت انجام فعالیت‌های مـذكور و واردات و خریدوفروش و صادرات كليه مواد و قطعات، ابزارآلات و ماشین‌آلات و تجهيزات و انواع محصولات و ساير فرآورده‌های صنعتي و توليدي و خدمات فنـي و مهندسي در داخل و خارج از كشور و مرتبط با فعالیت‌های شركت.

3. درخواست تحصيل هرگونه امتياز ليسانس و انعقاد هرگونه قرارداد در ارتباط با هر يك از موضوعات فوق.

4. انجام تمام يا قسمتي از فعاليت مذكور رأساً يا با مشاركت شخص يا اشخاص حقيقي يا حقوقي داخلي و خارجي .

سرمايه

سرمايه شركت در بدو تأسیس مبلغ 100 ميليون ريال منقسم بر10.000سهم 10.000ريالي بوده كه طي مراحل زير افزايش و به مبلغ 1.000 ميليارد ريال بالغ گرديده است.

مجمع آذرآب

تركيب سهامداران در تاريخ 94.12.29

مجمع آذرآب

تركيب سهامداران در تاريخ 95.04.15

مجمع آذرآب

شركت از منظر بورس اوراق بهادار

وضعيت معاملات و قيمت سهام

شركت در تاريخ 76.06.31 در بورس اوراق بهادار تهران در گروه تجهيزات با نماد "فاذر" پذيرفته و سهام آن براي اولين بار در تاريخ 87.07.19 مورد معامله قرارگرفته است. وضعيت سهام شركت طي 5 سال اخير به شرح زير بوده است :

مجمع آذرآب

رتبه كيفيت افشاء اطلاعات و نقد شوندگی سهام

وضعيت رتبه‌بندی شركت ازلحاظ نقد شوندگي سهام و كيفيت افشاء اطلاعات بر اساس ارزيابي سازمان بورس اوراق بهادار به شرح زير بوده است :

مجمع آذرآب

جايگاه شركت در صنعت

شركت در صنعت ساخت تجهيزات و سازه‌های سنگين، صنايع نيروگاهي و نفت و گاز فعاليت می‌کند رشـد فـروش شـركت در صـنعت مذكور در سال جاري نسبت به سال قبل 11 درصد می‌باشد كه اهم دلايل آن عبارت است از:

1. تامين به‌موقع مواد و تجهيزات

2. استفاده بهينه از منابع توليدي

3. افزايش متعادل نرخ برابري ارزهاي خارجي

ترازنامه:

مجمع آذرآب

صورت سود و زیان:

مجمع آذرآب
 

 

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
سود سهام باید کلا تقسیم شود در ازمنه قدیم پیر مردی بزی داشت که از فرط گرسنگی داشت تلف میشد پیر مرد اهی کشید گفت بزک نمیر بهار میاید کمپوزه با خیار می اید هر سهم در پیتی بعد از گذشت زمان افزایش قیمت پیدا می کند چه ربطی به سود دارد در ضمن هرقیمتی یک سهام پیدا کند در شرکت بعنوان یک سهم است اگر قرار است افزایش سهام بدهند از اورده نقدی یا پذیره ندیسی می شود این کار را انجام داد فرقی انظر سهام عمده یا خرد هم نمی کند ان یکی بیشتر واین یکی کمتر سود یا زیان چه بهتر که همه با هم بخندیم نه بهم بخندیم
بهرام
Seychelles
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
با سلام
من 30000 سهم اذر اب داشتم .بعد از یکسال حدود ده درصد رشد کرد . در سال 93 در مجمع 310 ریال سود عنوان شد . پس از مجمع من سهم را فروختم با ده درصد سود پس از یکسال. ولی حالا بعد از یکسال از مجمع سود پرداخت شده فقط سهمی 21 ریال . این کار وجدانی است؟ اینطور باشد که پول در بانک باشد حتی 10% سود بهتر است.. 21 ریال پس از تاخیر در پرداخت یکساله انهم بانک فرمود موجودی امروز تمام شده و فردا برای 62000 تومن بیایید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
در مجمع شایع بود چند برادر که در اذر اب هستند بجای استفاده از فرصت عقد قرار داد وانجام سریع کار ها از پول خلق بیچاره در شرکت برای خود در حال نوسان گیری هستند با شما مدیران محترم است که جهت پی گیری صحت وسقم موضوع بررسی فرمایید شنیده ها را گفتم خود ندیده ام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
اقای مدیر در مجمع سخن ادهان گوهر بلر فرمودی 37 ریال سود را تایید کنید بلافاصله اسمان را به زمین وزمین را به زمان میرسانیم هروقت هم به دفتر زنگ می زنیم جلسه 1500000تومانی دارید وقت باسخ گویی ندارید از این طریق جواب بنده را بدهید تا کی می خواهید سرمایه زندگی( من ها) که بالای ده میلیون نمیزند ارتزاق کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
اقای مدیر شما که در حضورناظر بورس می گفتی سازمان بورس اجازه نمی دهد بیشتر از 10درصد سود تقسیم کنیم ما مقصر نیستیم ان ها نمی گذارند سود خوب تقسیم شود حال ما 2ماه دیگر اذراب را به سود می رسانیم (لابد منظورتان با سود های انباشته توسط مسول بورس گل یا پوچ بازی می کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
شما را بخدا مدیریت امریکا ییان را ببینید با مدیران خود مان مقایسه کنید برای یک ریال پایین تر حاضرند......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
با سلام بورس نیوزی عزیز لطفا این گزینه را هذف نمایید چون متولیان اذر اب بیش از حد زحمت کشیدند وسود اوری بیش از اندازه هم شده حباب خدای نخواسته این حباب سود اوری شده مثل بمب هیروشیما گشته نترکد
ارسلان دولتخواه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
با سلام فرزندی دارم مهندس مکانیک سیالات حدود 5 سال است بیکار پولی هم نداشت مقداری وام با سود18 درصد برایش گرفتم ومقداری سهم مهر 97 برایش خریدم متاسفانه سهم افت شدیدی کردبعد از حدود6 ماه از 2290 ریال برگشته به بالا! هر روز صبح از خواب بیدار میشه میگه سهم فاذر ؟ مجددا میگه افزایش حقوق بازنشستگی چی شد؟جواب میدم :قیمت سهم دست سهامدارعمده وهیات مدیره است.افزایش حقوق هم دست آقای نوبخت و......!مستاجر وبا3 فرزند فارغ التحصیل بیکار!! روندسهم زاگرس وچکارن ووسدید نگاه کنید.