بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
به منظور افزایش رضایتمندی بیمه گذاران صورت گرفت:

راه اندازی واحد پرداخت خسارت بیمه دانا در شعبه طالقانی

در مراسمی که روز26 مرداد ماه سال جاری به همین مناسبت در محل شعبه طالقانی برگزار شد، دکتر بیژن صادق نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا طی سخنانی ضمن قدردانی از عملکرد مثبت و امیدوار کننده این شعبه، از ضرورت حمایت مالی و اداری لازم از شعبه طالقانی خبر داد.
کد خبر : ۱۶۷۲۸۵
نویسنده :
بیمه دانا

با حضور نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا و مدیران ارشد این شرکت، واحد پرداخت خسارت درمان شعبه طالقانی افتتاح شد.

به گزارش بورس نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در مراسمی که روز26 مرداد ماه سال جاری به همین مناسبت در محل شعبه طالقانی برگزار شد، دکتر بیژن صادق نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا طی سخنانی ضمن قدردانی از عملکرد مثبت و امیدوار کننده این شعبه، از ضرورت حمایت مالی و اداری لازم از شعبه طالقانی خبر داد و گفت: با توجه به شاخص های رشد و عملکرد مناسب این شعبه امیدواریم با حمایت هایی که از این پس می شود، شاهد جذب بیشتر و مناسب تر پرتفوی، پرداخت سریع تر خسارت و در نهایت رضایتمندی بیشتر بیمه گذاران باشیم.

وی، نمایندگان را خط مقدم فروش و کسب پرتفوی دانست و با تأکید بر اینکه عدالت باید در حوزه امور نمایندگان و شعب رعایت شود، ابراز امیدواری کرد مشکلات باقیمانده در این شعبه با حمایت های لازم ستادی بزودی برطرف شود.

دکتر سید داود حسینی معاون فنی بیمه های اشخاص نیز در این مراسم، از رشد شاخص های فنی شعبه طالقانی خبر داد و افزود: با توجه به ترکیب مناسب پرتفوی، نسبت خسارت و وصول به موقع مطالبات در این شعبه لازم است در حوزه پشتیبانی حمایت های معمول بعمل آید.

وی همچنین گفت: بحث افزایش اختیارات شعب در حوزه فنی در شورای فنی مراحل نهایی خود را می گذراند و بزودی نتایج آن اعلام می شود.

حسین یاوری معاون امور استانها هم در این مراسم با اشاره به نقاط مثبت و عملکرد مطلوب شعبه طالقانی، خواستار بازنگری در حدود اختیارات فنی شعب شد و اظهار داشت: امیدواریم حدود اختیارات شعب از این پس در حوزه فنی و اداری و پرسنلی افزایش یابد تا با تقویت نظارت های لازم، شاهد افزایش کارایی و چابکی در شرکت باشیم.

بر اساس این گزارش، در ادامه این مراسم محمود خدادادی مدیر امور شعب با ارائه گزارشی از عملکرد شعبه طالقانی بویژه در حوزه وصول به موقع مطالبات، خواستار اعطای تسهیلات و افزایش حدود اختیارت شعب شد و افزود: این شعبه با داشتن 40 نماینده و دارابودن شاخص های فنی مطلوب جز بهترین شعب شرکت محسوب می شود.

در پایان مراسم مدیر عامل و اعضای هیئت همراه از بخش های مختلف واحد پرداخت خسارت شعبه طالقانی بازدید و با همکاران گفت و گو کردند.

شایان ذکر است: شعبه طالقانی در چهار ماه ابتدای سال جاری رشد 100 درصدی داشته و بالغ بر 40 هزار بیمه شده دارد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر