بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
رییس هیأت مدیره شرکت آتیه داده پرداز عنوان کرد:

چشم انداز روشن "اپرداز" همراه با اهداف و برنامه های آتی

گروه ارتباطات و اطلاعات صنعتی است که سال به سال رو به جلو در حال حرکت رشد و توسعه می باشد. با توجه به اینکه طی 3 ماهه ابتدایی 15 روز تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان را پیش رو داشتیم، عملکرد شرکت آنچنان که باید نبود و با توجه به ماهیت و فعالیت های مجموعه به نظر می رسد در ماه های دیگر قطعا عملکرد بهتری خواهد بود.
کد خبر : ۱۶۷۷۲۱
نویسنده :
یارمحمدی

شرکت آتیه داده پرداز طی عملکرد 3 ماهه ابتدایی سال مال جاری به ازای هر سهم 246 ریال سود شناسایی کرده است که گویای پوشش 35 درصدی آخرین پیش بینی درآمد هر سهم این مجموعه می باشد.

در همین ارتباط رئیس هیأت مدیره و معاونت مالی و اداری شرکت آتیه داده پرداز در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: گروه ارتباطات و اطلاعات صنعتی است که سال به سال رو به جلو در حال حرکت رشد و توسعه می باشد. با توجه به اینکه طی 3 ماهه ابتدایی 15 روز تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان را پیش رو داشتیم، عملکرد شرکت آنچنان که باید نبود و با توجه به ماهیت و فعالیت های مجموعه به نظر می رسد در ماه های دیگر قطعا عملکرد بهتری خواهد بود.

امید جلیلوند در ادامه تأکید کرد: بر این اساس برآورد می شود بودجه 70 تومانی شرکت آتیه داده پرداز برای سال مالی جاری به طور کامل محقق گردد.

این مقام مسئول در خصوص برنامه ها و اهداف آتی این مجموعه که به تازگی سهامش در بازار سرمایه عرضه اولیه شده است، گفت: موضوع فعالیت شرکت آتیه داده پرداز طراحی و تولید نرم افزار مرتبط با تلفن همراه برای شرکت ها و موسسات بزرگ از جمله بانک ها می باشد. آتیه داده پرداز اپلیکیشن ها و برنامه هایی تولید می کند جهت ارسال پیامک از طریق دیتا که از جمله آن می توان به سیستم چابک اشاره کرد، این طرح ها تکنولوژی بیس بوده و نیاز است همواره متناسب با شرایط روز باشد تا به اهدافی که "اپرداز" برای خود مشخص کرده است، برسد و عملکرد شرکت هر سال بهتر از سال قبل باشد.

جلیلوند افزود: برای سال مالی جاری برنامه افزایش سرمایه در دستور کار قرار نگرفته است، اما همانطور که عنوان شد از جمله مهمترین طرح های "اپرداز" طرح چابک می باشد که می تواند سودآوری شرکت را افزایش دهد.

وی تصریح کرد: شرکت آتیه پرداز نیاز به نقدینگی ندارد، بلکه تنها نیاز آن به افزایش و به روز بودن تکنولوژی می باشد و اگر شرکتی که در این زمینه توانایی لازم را داشته باشد با آن همکاری خواهیم داشت، در همین ارتباط مذاکراتی با سرمایه گذار خارجی نیز صورت گرفته، اما هنوز به نتیجه قطعی ختم نشده است.

معاونت مالی و اداری شرکت آتیه داده پرداز در خاتمه افزود: در روز عرضه اولیه سهام "اپرداز" پایین تر از ارزش ذاتی خود در بازار فرابورس عرضه شد تا با رشد قیمتی خاطره خوشی از خود برای سهامداران بر جای بگذارد که این موضوع یکی از سیاست های مهم مجموعه در جهت حمایت از سهامداران شرکت می باشد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهندس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
دمتون گرم