بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
کد خبر : ۱۶۷۸۶۵
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نعمت زاده باید پاسخ دهد که مستند قانونی‌اش برای مطرح کردن این گفته که محصولات پتروشیمی نباید در بورس کالا برود، چیست؟
حمیدرضا فولادگر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به سخنان اخیر نعمت‌زاده وزیر صنعت مبنی براینکه ارائه پتروشیمی در بورس خلاف قانون بوده و بنده برای رفع این مشکل می‌جنگم، اظهار داشت: نعمت‌زاده وزیر باتجربه‌ای است و حتماً باید برای با قاطعیت مطرح کردن گفته‌اش یک پشتوانه قانونی داشته باشد.
وی با بیان اینکه در وهله اول باید از وزیر صنعت درباره اظهاراتش سؤال کنیم، افزود: نعمت زاده باید پاسخ دهد که مستند قانونی‌اش برای مطرح کردن این گفته که محصولات پتروشیمی نباید در بورس کالا برود، چیست!
فولادگر تصریح کرد: بحثی بر روی این مسئله که بورس کالا برای ساماندهی عرضه و تقاضای کالا به‌ویژه مسائل مربوط به انرژی راه‌اندازی شده است، نیست.
عضو کمیسیون صنایع و معادن بابیان اینکه مخالفان و موافقان این مسئله هرکدام استدلال خودشان را دارند، خاطرنشان کرد: نعمت‌زاده پیش از این نیز معتقد بود که ارائه پتروشیمی در بورس بازار را آشفته‌تر می‌کند و برخی از کسانی که در پتروشیمی هستند نیز همین اعتقاد را دارند. از این رو باید ابتدا مبنای گفته نعمت‌زاده را از وی جویا شویم.
منبع: خبرگزاری دانشجو
اشتراک گذاری :
ارسال نظر