بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
مشاور مالی رئیس هیأت مدیره و مسئول امور سهام شرکت کیسون عنوان کرد:

آخرین وضعیت پروژه های شرکت/ "کیسون" در راه ورود به فرابورس

از مهمترین برنامه ها و اهدافی که "کیسون" در حال حاضر در دستور کار دارد و بر آن تمرکز کرده است، پذیرش در بازار فرابورس و خروج از بازار معاملات توافقی پایه فرابورس می باشد.
کد خبر : ۱۶۸۴۲۵
نویسنده :
یارمحمدی

طی چند روز گذشته شایعاتی در خصوص سودآوری قابل توجه و قراردادهای جدید شرکت کیسون با شرکای خارجی مطرح شده است که در همین راستا به سراغ مسئولین شرکت رفتیم تا سهامداران این مجموعه را از صحت و سقم این شنیده و شایعات مطلع کنیم.

مشاور مالی رئیس هیأت مدیره و مسئول امور سهام شرکت کیسون در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: از مهمترین برنامه ها و اهدافی که "کیسون" در حال حاضر در دستور کار دارد و بر آن تمرکز کرده است، پذیرش در بازار فرابورس و خروج از بازار معاملات توافقی پایه فرابورس می باشد.

کریم زاهدی منش گفت: تمامی مدارک لازم جهت پذیرش شرکت کیسون در بازار عادی فرابورس به سازمان ارسال شده و تاکنون نسبت به این مدارک هیچگونه اعتراضی صورت نگرفته و به نظر می رسد در انجام این فرآیند مانعی پیش رو نباشد، اما امیدواریم بتوانیم این ارتقا نماد را به زودی انجام دهیم.

وی در ادامه در خصوص پروژه های شرکت توضیح داد: ایتالیایی ها با دولت ایران قصد همکاری در خصوص ایجاد خطوط ریلی را دارند و با وزارت راه و شهرسازی وارد مذاکره شده اند انجام این پروژه از طریق پیمانکاران ایرانی صورت خواهد پذیرفت که "کیسون" نیز یکی از پیمانکارانی است که در این زمینه فعالیت دارد و احتمال انجام این پروژه از طریق مجموعه کیسون نیز وجود دارد اما هنوز نتیجه آن مشخص نشده است.

زاهدی منش افزود: شرکت دو پروژه سرمایه گذاری در کشور بلاروس نیز در حال اجرا دارد ارزش این سرمایه گذاری حدود 500 میلیون دلار است.

این مقام مسئول در خصوص شایعات سودآوری قابل توجه پروژه یک میلیارد دلاری "کیسون" با عراق گفت: با پایان 6 ماهه نخست سال مالی جاری گزارش های میاندوره 6 ماهه "کیسون" تهیه خواهد شد که در این گزارش میزان دقیق سودآوری تمامی پروژه های مجموعه محاسبه و به اطلاع سهامدارن خواهد رسید. بنا بر این در حال حاضر نمی توان عدد و رقم ارائه کرد و باید منتظر صورت های مای 6 ماهه بود.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
ساخت قطار شهری اراک - شهرجدید مهاجران و ساخت قطار شهری اراک-شهرجدید امیرکبیر و دوخطه کردن راه آهن اراک - قم