بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
شرکت کارگزاری نهایت نگر گزارش می دهد:

"وتوشه" با تجربه ای جدید حمله خواهد کرد

این سهم در حالی صف خرید را در قیمت 366 تومان تجربه می کند که چنانچه در ادامه معاملات نیز از این اقبال برخودار باشد به سقف قیمتی خود حمله خواهد کرد.
کد خبر : ۱۶۸۹۶۷
سرمایه گذاری پارس توشه با نماد معاملاتی "وتوشه" در حالی صف خرید را در قیمت ۳۶۶ تومان تجربه می کند که چنانچه در ادامه معاملات نیز از این اقبال برخودار باشد، به سقف قیمتی خود حمله خواهد کرد.

بنابر گزارش شرکت کارگزاری نهایت نگر، اما از آنجا که قیمت با قدرت از دسته یک الگوی کاپ اند هندل خارج شده است و الگو را کامل کرده است، غلبه بر این سطح دور از ذهن نخواهد بود.

قدرت حرکت :

قیمت با کندل امروز توانست خود را از اجزای ایچموکو جدا نماید و در بالای این اجزا تثبیت نماید و این در حالی است که با این اتفاق چیکو اسپن از قیمت و سایر اجزای ایچی خارج شده و کمو تغییر فاز داده است که نشان از شروع یک حرکت پایدار در قیمت دارد.

حرکت نرمال شده قیمت :

نمودار PnF رفتار قیمت را با وضوح بیشتری نشان می دهد. قیمت بعد از شکست محدوده تراکمی خود به این محدوده پولبک کرده و مجدداً در آستانه صعود قرار گرفته است. شایان ذکر است شکست مقاومت ۳۸۵ تومان در این نمودار سیگنال خرید صادر خواهد کرد.

با در نظر گرفتن جمیع موارد ذکر شده، چنانچه قیمت طبق سناریوی بالا به حرکت خود ادامه دهد، می توان هدف اول در محدوده ۴۵۰ تومان را برای این رالی در نظر گرفت. لازم به ذکر است که حد ضرر خریداران در محدوده ۳۳۰ تومان می باشد.

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از دیگر تحلیل های کارگزاری نهایت نگر بهره مند شوید:

http://www.ershan.ir/analysis/latest

تحلیلگر: مجید حصاری

اشتراک گذاری :
ارسال نظر