بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
مدیر امور سهام شرکت نوسازی و ساختمان تهران عنوان کرد:

تکذیب چند شایعه از "ثنوسا"

اواخر شهریور و مهر ماه طی چند سال گذشته زمانی بوده که جریان نقدینگی به سمت سهام شرکت های ساختمانی حرکت کرده و باعث رشد قیمتی این مجموعه ها می شوند هر چند که باید پول به سمت سهامی حرکت کند که سود مناسبی داشته باشد.
کد خبر : ۱۶۹۱۶۸
نویسنده :
یارمحمدی
سهام شرکت نوسازی و ساختمان تهران طی چند روز گذشته از اقبال خوبی برخوردار شده و با صف خرید روبرو گشته است. در رابطه با علت این صف خرید و حجم تقاضا خبرهایی مبنی بر فروش دارایی و تعدیل مثبت سود هر سهم "ثنوسا" همچنین فروش سهام "ونوین" از پرتفوی این شرکت مطرح می باشد.

در همین ارتباط مدیر امور سهام شرکت نوسازی و ساختمان تهران در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: اواخر شهریور و مهر ماه طی چند سال گذشته زمانی بوده که جریان نقدینگی به سمت سهام شرکت های ساختمانی حرکت کرده و باعث رشد قیمتی این مجموعه ها می شوند هر چند که باید پول به سمت سهامی حرکت کند که سود مناسبی داشته باشد.

مهدی صفوت در ادامه افزود: در حال حاضر نیز دلیل این روند صعودی تنها جریان نقدینگی می باشد و تمامی اخباری که در خصوص مجموعه نوسازی ساختمانی تهران مطرح می باشد شایعاتی بی پایه بوده که سال هاست در همین مقاطع زمانی مطرح می شود.

وی تأکید کرد: بحث فروش برج ظفر، زمین واقع در شهر کیش و دیگر دارایی های "ثنوسا" را تکذیب می کنم چرا که هیچ اتفاقی در این مجموعه رخ نداده و فعالیت های آن طبق روال گذشته در حال انجام است.

وی گفت: پروژه برج ظفر بین 70 تا 80 درصد تکمیل شده و احتمالاً در سال مالی آینده به پایان برسد، پس از آن در رابطه با واگذاری آن تصمیم گیری خواهد شد. زمین شهر کیش شرکت نیز همچنان درگیر مسائل حقوقی بوده و مسیر دادگاهی خود را طی می کند.

صفوت در خصوص واگذاری سهام بانک اقتصاد نوین از پرتفوی "ثنوسا" عنوان کرد: "ثنوسا" مالک 6.7 درصد سهام بانک اقتصاد و نوین می باشد و به هیچ وجه قصد واگذاری سهام این مجموعه را ندارد اخبار مطرح شده در این خصوص شایعه ای بیش نیست.

این مقام مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ اتفاق به خصوص در مجموعه نوسازی و ساختمان تهران که باعث تغییر در سود هر سهم آن شود، رخ نداده و EPS آن همچنان منفی می باشد. تقاضای ایجاد شده در این سهم نیز تنها به دلیل ورود جریان پول بوده و احتمالاً پایدار نباشد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
هر سال یکبار دقیقا همین دروغ ها رو میگن و سهم رشد میکنه و بعد تکذیب میشه.
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
تاالان ایت آقاکجا بود وقتی 50%قیمت رشد کردتازه یتدش افتاد تکذیب کنه
ناشناس
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
من روزهای اول شروع بازی تماس گرفتم و همین ها رو گفتند
معلومه سفته بازی بود . خریدار باید عاقل باشه و سهمی که 5 ساله سود تقسیم نکرده و زیان داره رو نخره
امینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
اتفاقا با این حرفها می خواهند بازار ثنوسا را داغ کنند چون از
پروژه ظفر هیچ سودی به شرکت نمی رسد جز زیان
reza
RUSSIAN FEDERATION
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
عخییی بورس نیوز بهش ثنوسا نرسیده اصولا وقتی سهمی رشد نمیکنه بهش نمیرسه از این مصاحبه های ساختگی منتشر میکنه