بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
کد خبر : ۱۶۹۲۲۸

  

اولين‌ها در نمايشگاه خودرو تبريز به نمايش درآمدند+ تصاويرنمايشگاه خودرو تبريز در حالي در شهر تبريز به روزهاي پاياني خود رسيده که برخي شرکت هاي خودروساز داخلي و نمايندگي کمپاني هاي خارجي، اولين هاي خود را در اين گردهمايي بزرگ به نمايش گذاشتند که نقش مجموعه هاي فعال در حوزه فروش و ارائه خدمات به خودروهاي هيبريدي بسيار پررنگ بود.

به گزارش شبکه اطلاع رساني خبر ايران ، شرکت ايران خودرو با رونمايي از سه محصول جديد خود به بيستمين نمايشگاه صنعت خودرو تبريز آمده بود؛ تندر 90 فيس ليفت، پژو 207آي و دانگ فنگs30 که براي استفاده در تاکسيراني تجهيز شده است براي اولين بار در اين نمايشگاه رونمايي شدند.

آشنايي با اولين هاي نمايشگاه خودرو تبريز؛ هيبريدي ها پر رنگ تر از هميشه  +عکس

البته اعلام شده که ايران خودرو هنوز برنامه اي براي توليد انبوه تندر 90 تغيير شکل يافته خود ندارد و اين مدل را تنها براي نمايش و مطلع شدن از نظرات مخاطبان خود رونمايي کرده است.

اولين حضور کره اي جديد هيبريدي در تبريز

بعد از حضور هيبريدي هاي تويوتا در خيابان هاي ايران و تجهيز ناوگان تاکسيراني با نسل هيبريدي کمري، اينبار نوبت تنها هيبريدي توليد شده توسط کمپاني هيوندايي بود تا کره اي ها هم خودروهاي پاک خود را راهي بازار ايران کنند. شرکت پاکرو با تمرکز بر واردات خودروهاي هيبريدي، براي اولين بار سوناتاي هيبريد را به نمايشگاه تبريز آورد؛ خودرويي که مدل آن براي فروش در بازار ايران، 175ميليون تومان قيمت گذاري شده است.

اولين مرکز تخصصي خودروهاي هيبريدي در ايران

شايد يکي از دغدغه هاي اصلي خريداران محصولات هيبريدي درايران، عدم اطمينان از خدمات پس از فروش مناسب و نبود دانش فني بين تعميرکاران ايراني باشد. شرکت داتيس خودرو در موضوع خودروهاي پاک و هيبريدي با ايجاد اولين مرکز تخصصي خودروهاي هيبريدي در کشور به نمايشگاه بيستم آمده بود تا زنجيره ورود، عرضه و خدمات را در خصوص خودروهاي پاک، کامل کند.

آشنايي با اولين هاي نمايشگاه خودرو تبريز؛ هيبريدي ها پر رنگ تر از هميشه  +عکس

شرکت داتيس خودرو اين مرکز را با هدف ارائه خدمات تعميرگاهي استاندارد به صاحبان خودروهاي هيبريدي راه اندازي کرده و براي اين کار از تکنسين هاي دوره ديده در کانادا، ژاپن و کشورهاي صاحب تکنولوژي در اروپا استفاده کرده است.

ساخت اولين ام جي در ايران

ام جي پارس موتور با رونمايي از ام جي 360، خبر از راه اندازي خط توليد اين خودروي انگليسي داد. خودرويي که توليد آن از هفته آينده آغاز مي شود و با آغاز زمستان و رسيدن به مرحله توليد انبوه، در بازار کشورمان عرضه خواهد شد.

آشنايي با اولين هاي نمايشگاه خودرو تبريز؛ هيبريدي ها پر رنگ تر از هميشه  +عکس

ام جي پارس موتور قيمت 70ميليون تومان را براي اين محصول درنظر گرفته است و اميدوار است محصولات ام جي را با قيمتي به مراتب ارزانتر از نمونه هاي وارداتي آن وارد بازار کند.

نمايش يک اسپرت کلاسيک و دست ساز

خودروهاي دو نفره اسپرت، کلاسيک و دست ساز PGO هم يکي ديگر از اولين هاي نمايشگاه تبريز است. اين شرکت فرانسوي خودروهاي دست ساز خود را به تبريز آورده تا مشتريان ايراني امکان خريد خودروهاي دست ساز را نيز پيدا کنند. اين اسپرت کلاسيک فرانسوي با بدنه کامپوزيتي کمتر از 400ميليون تومان قيمت گذاري شده است.

آشنايي با اولين هاي نمايشگاه خودرو تبريز؛ هيبريدي ها پر رنگ تر از هميشه  +عکس

عرضه جديدترين خودروي برقي در تبريز

تنها خودروي برقي نمايشگاه را يک شرکت ديگر با خود به تبريز آورده است. BYD e6 تنها خودروي تمام برقي نمايشگاه بيستم بود که توسط شرکت کارمانيا رونمايي شد.

آشنايي با اولين هاي نمايشگاه خودرو تبريز؛ هيبريدي ها پر رنگ تر از هميشه  +عکس

اگرچه هنوز زير ساخت هاي لازم مانند ايستگاههاي شارژ باتري در سطح شهرها و جاده ها براي استفاده از اين تکنولوژي فراهم نشده است اما کارمانيا با هدف اعلام آمادگي براي واردات و تجهيز جاده ها به سامانه هاي مورد نياز براي خودروهاي برقي مدل تمام برقي BYD را به تبريز آورده است.

آفرود سواري ارزان شد

خبر خوب براي آفرود سواران در نمايشگاه تبريز آن بود که با رونمايي از نسل S ام وي ام ايکس 33، آفرود سواري کمي سهل تر مي شود. مديران خودرو تيگو5اسپرت خود را هم براي اولين بار در تبريز به نمايش گذاشت تا بتوان چهره اسپرت و عضلاني تري از تيگو را با پرداخت دو ميليون تومان هزينه بيشتر خريداري کرد.

جديدترين کشنده هم به جاده هاي ايران مي آيد

آشنايي با اولين هاي نمايشگاه خودرو تبريز؛ هيبريدي ها پر رنگ تر از هميشه  +عکس
گروه صنعتي ماموت نيز جديدترين محصول خود يعني کشنده R560اسکانيا را براي اولين بار به تبريز آورده است. اين مدل از کشنده هاي اسکانيا 550ميليون تومان قيمت گذاري شده و با توجه به توسعه موضوع حمل و نقل جاده اي، مي تواند گزينه جديدي براي علاقمندان به فعاليت در اين حوزه پرسود اما حساس خودرويي باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر