بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
کد خبر : ۱۶۹۳۱۵
عرضه سهام آپ طی هفته جاری در بورس
  |  

معاون شرکت بورس در مراسم رونمایی از نماد آپ شرکت آسان پرداخت در بورس، از عرضه سهام این شرکت طی هفته جاری در بورس خبرداد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبِنا)، روح الله حسینی مقدم عصر امروز در مراسم رونمایی از نماد آپ شرکت آسان پرداخت در بورس، با تاکید بر اینکه سهام این شرکت در هفته جاری در بورس عرضه می شود، گفت: اطلاعات مالی و عملکرد آپ از طریق سامانه کدال ارائه شده و از این طریق آسان پرداخت قدم به یک عرصه بزرگ گذاشته است.

معاون ناشران و اعضای شرکت بورس تهران با تاکید بر اینکه این شرکت ریسک سرمایه گذاری را پذیرفت، افزود:‌ تلاش شد تا مشکلات بر سر راه پذیرش آپ در بازار سرمایه رفع شود و پس از عرضه اولیه شرکای جدیدی برای این شرکت ایجاد می شود.

همچنین در ادامه این مراسم حامد منصوری با بیان اینکه روزانه بیش از ۴۰ میلیون تراکنش از طریق ۱۲ شرکت پی اس پی مدیریت می شود، گفت: آسان پرداخت با ۲۶ میلیون تراکنش از طریق آپ رتبه دوم را دارا است. 

مدیرعامل شرکت آسان پرداخت افزود: این شرکت در ابتدای سال ۸۸ تاسیس شده و امروز ۴۶ درصد بازار پرداخت موبایلی کشور را با روزانه دو میلیون تراکنش در اختیار دارد.

وی ادامه داد: دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از طریق فروش کارت شارژ اپراتورهای موبایل درآمد سالیانه داریم و هم اکنون ۴۵۰ هزار دستگاه POS نیز در کشور داریم و طبق اعلام بانک مرکزی سهم بازار آسان پرداخت از کل تراکنش های کشور ۱۴.۶ درصد در پایان سال گذشته بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر