بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
کد خبر : ۱۶۹۴۰۸


این هم از برند لباس های سرمربی تیم ملی فوتبال +عکس

ظاهراً برای کی‌روش فرق ندارد که اسپانسر کنونی تیم ملی چه کمپانی است؟

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از سفر به کشور ازبکستان روز سه شنبه در مجموعه ورزشی پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار شد. نکته ای که در این میان و مخصوصاً در این روزها به شدت به چشم می آید، حضور پر رنگ اسپانسر معروف دنیای ورزش "آدیداس" است که نقش آن بر روی البسه تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان برترین تیم قاره آسیا می درخشد.

 

اما از این موضوع مهمتر و البته عجیب تر، سلیقه خاص آقای سر مربی در انتخاب آزادانه پوشش خود است. ظاهراً برای کی‌روش فرق ندارد که اسپانسر کنونی تیم ملی چه کمپانی است؟

 

اگر به تصویر وی که امروز منتشر شده نگاهی بیندازیم، به وضوح دهن کجی این مربی نام آشنای جهان فوتبال را به برندها و مخصوصاً اسپانسر شهیر تیم ملی فوتبال کشورمان خواهید دید.

 

جایی که وی همزمان از حداقل ۳ برند پوشاک یعنی جیووای ایتالیا(جوراب و ساعت)، نایک (کلاه ورزشی) و آدیداس(شلوارک و تی شرت) و... استفاده کرده است.

 

معلوم نیست ساز و کار قرار داد با اسپانسر به چه شکلی از سوی فدراسیون تنظیم شده که آقای محبوب هوادارن فوتبال، بدون توجه به قوانین مندرج در قرار داد با هر برندی که مورد علاقه و مطلوبش هست بر سر تمرین ملی پوشان ظاهر می شود؟

 

انتهای پیام/
اشتراک گذاری :
ارسال نظر