بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
کد خبر : ۱۶۹۵۷۳

صراط:سعید مقیمی یکی از خوانندگان پاپ ایران است که شباهت فراوانش به یکی از خوانندگان لس آنجلسی او را خیلی زود به سر زبان ها انداخت و البته برایش حاشیه های فراوانی هم ساخت. مقیمی پس از طی کردن موانع فراوان توانسته اولین آلبوم رسمی خود را روانه بازار موسیقی کند.


به گزارش نوا، سعید مقیمی درباره شباهتش به خواننده لس آنجلسی می گوید: از دید من خوب است ولی از دید مردم را نمی‌دانم، این اتفاق ناخودآگاه بوده و من هیچ تلاشی نکرده‌ام که خودم را شبیه کسی کنم، شاید یکی از عواملی که مرا سوق داده به سمت موسیقی همین موضوع است.

* البته من برای رفع این شباهت خشی را وارد صدایم کرده‌ام که همین موضوع سبب تفاوت در تونالیته صدای من و آن خواننده شده است. شباهت صدا وجود دارد و منکر آن نمی‌شوم اما برایم مهم است که چه کسی می‌گوید من تقلید می‌کنم. من این موضوع را خوش‌شانسی می‌دانم و برایم خوش‌آیند است و شاید همین موضوع سبب ورود من به عرصه موسیقی است.

* این شباهت سبب ایجاد مشکل برای اخذ مجوز شد. یک بار گفتند من تقلید می‌کنم، یکبار گفتند صورتم را با فتوشاپ درست کرده‌اند به همین دلیل مجبور شدم برای هر بار از این ایرادگیری ها در شورا حضور یابم و برایشان زنده اجرا کنم و مرا از نزدیک ببینند. البته به شورای موسیقی حق می‌دهم زیرا از این قبیل مشکلات ممکن است پیش بیاید.

شباهتم به خواننده لس آنجلسی عمدی نیست! +عکس

* ما این آلبوم را به صورت فیزیکی وارد بازار موسیقی نکردیم و آن را در سایتی به معرض فروش قرار دادیم و هدفمان بیشتر از فروش معرفی بوده است. پخش فیزیکی امروزه منسوخ شده و تعداد زیادی از خوانندگان که آلبوم رسمی‌شان را روانه بازار می‌کنند با شکست روبرو می‌شوند اما از ترس آبرو‌یشان چیزی نمی‌گویند.

* دوست دارم در کلام آخر بگویم، نه تنها برای من بلکه برای همه خوانندگان حاضر در بازار برچسب تقلید وجود دارد و از مردم خواهشمندم به هیچ هنرمندی به عنوان یک مقلد نگاه نکنید. تمام افراد از جایی شروع کرده‌اند و برای شروعشان الگویی را برگزیده‌اند و باید این موضوع را بدانید که تقلید درست خود یک هنرنمایی محسوب می‌شود.‌ البته این را بگویم که خواننده باید توانایی اجرای زنده را داشته باشد زیرا در استدیو هرکسی می‌تواند بخواند و خواننده شود. من توانایی زنده خواندن خود را بسیار دوست دارم و این را می‌دانم که خیلی از هرمندان از این توانایی مستثنی هستند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
حالا شبیه کی هست!!! چرا اسم نمیارید میترسید ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
شبیه اندی دیگه باهوش
ناشناس
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
سوال انحرافی بود نابغه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
شایدم شبیه امید
شنا س
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
شبيه ويگن مرحوم
فردوسی
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
شبیه جنیفر لوپزه دیگه!!